Dit was de eerste officiele uitoverwinning sinds AZ-Ajax 1-2 in november '99.
en nog wat moois
Van CNN-teletekst:
AJAX HIT SIX
Dutch giants (!!) AJAX rekindled former glories with a 6-0 UEFA Cup first round first leg win at Belgian side Ghent, to guarantee a place in the second round.
En nu dit! a.s. zondag AZ-AJAX 2000(zie boven) AZ-AJAX 99! Toeval? neuh! Dit is de terugweg! vanaf zondag gaan we beginnen!
AJAX FOREVER!
[Dit bericht is gewijzigd door Armageddon op 13-09-2000 20:20]
quote:Perfecto's, maar Feyenoord ruled toch meer
Op 13 september 2000 20:21 schreef Armageddon het volgende:
Zo dan Ted?![]()
quote:Het is zo Machiel , het is zo!
Op 13 september 2000 20:42 schreef Machiel het volgende:
Laat het zo zijn Armageddon laat het zo zijn!
De telefoon van Lolita van der Vaart staat na de 6-0 van Ajax roodgloeiend. Haar man Ramon zit in het stadion. Ook hij heeft gebeld. Helemaal de kluts kwijt. Toen hun zoon Rafaël hem vorig seizoen op zijn mobiele belde en zei dat hij voor het eerst in de basis stond van Ajax 1 tegen FC Den Bosch, zat pa in de auto. Reed hij van de schrik twee keer een rotonde.
Mag het, die jongen is pas zeventien jaar oud. Ajax had hem toen nog in de B-junioren kunnen opstellen. Hij werd uiteindelijk bij Ajax dan ook uitgeroepen tot talent van het jaar.
Vervolgens zie je je zoon als vervanger van Shota Arveladze zijn Europese debuut maken tegen AA Gent. Geeft hij een pass op maat waaruit Jesper Grønkjaer scoort. Beginnen de supporters minutenlang te zingen: Rafaël van der Vaart olé, olé.
Kippenvel bij pa. Moeder, van Spaanse afkomst, staat in de huiskamer te dansen met haar jongste zoon Fernando. Meestal kijkt ze niet als Rafaël lijkt te scoren. Durft ze niet. De mooiste doelpunten van haar zoon zijn haar totaal ontgaan.
Maar de belangrijkste heeft ze nu gezien. Zijn eerste in Ajax 1, nog wel tijdens een Europa-Cupwedstrijd. Alleen voor doelman Herpoel schuift hij de de bal precies links van de keeper in het doel. Die actie verraadt een groot talent, hoort ze Hans Kraay senior zeggen tegen Mart Smeets. Logisch dat je dan als moeder suf wordt gebeld.
van der Vaart , 17 jaar jong! Go Cootje Go!
jong nederlands talent in de basis! AJAX is on it's way back! BEWARE!!
*stil*
quote:wat heeft UTREG hier nou weer mee te maken?
Op 13 september 2000 21:21 schreef -B.M.G- het volgende:
UTREGGGGGG !!!!!!!!!!!
quote:..en wat voor een:
Op 13 september 2000 21:08 schreef Machiel het volgende:
Dem we are a good GREEK GOD!.
In Greek mythology, Ajax was son of Telamon, king of Salamis, he was second only to Achilles among the Greek heroes in the Trojan War. According to subsequent Greek legends, Ajax went mad with jealousy when Agamemnon awarded the armor of the dead Achilles to Odysseus. He later committed suicide in shame.
elke griekse held krijgt dus de voetbalclub die hem toe komt, blijkt dus maar weer
quote:Dream on boy.......
Op 13 september 2000 21:30 schreef boud2k het volgende:
demn ze spelen weer eens een fatsoenlijke wedstrijd en meteen is het weer raak..de arrogantie druipt er van af.. tja typisch ajax zullen we maar zeggen
wat natuurlijk hier WEL leuk van is (deze uitbundigheid) is dat de ajaxieden dadelijk
NOG HARDER op hun bek gaan als ajax in de tweede ronde eruit word geknikkerd door varstek varasdin (verzin maar een exotische naam) en in de competitie NOG meer punten laat liggen
quote:Agamemnon
Op 13 september 2000 21:30 schreef menjo het volgende:
..en wat voor een:In Greek mythology, Ajax was son of Telamon, king of Salamis, he was second only to Achilles among the Greek heroes in the Trojan War. According to subsequent Greek legends, Ajax went mad with jealousy when Agamemnon awarded the armor of the dead Achilles to Odysseus. He later committed suicide in shame.
elke griekse held krijgt dus de voetbalclub die hem toe komt, blijkt dus maar weer
quote:tja cnn is ook niet meer wat het geweest is hé
AJAX HIT SIXDutch giants (!!) AJAX rekindled former glories with a 6-0 UEFA Cup first round first leg win at Belgian side Ghent, to guarantee a place in the second round.
ennuh zondag gaan jullie PAS beginnen
er zijn clubs met meer punten.. en die zullen ze niet morsen zoals j
x
quote:ik herriner me nog iets na fortuna ..die 5-0 weetjenog
Op 13 september 2000 21:33 schreef Armageddon het volgende:
Dream on boy.......
quote:Ik spreek je zondag...
Op 13 september 2000 21:36 schreef boud2k het volgende:
ik herriner me nog iets na fortuna ..die 5-0 weetjenog
toen werd ajax ook meteen kampioen... hehehe
dus right back at ya
DREAM ON BOY.....
maargoed.. ik spreek je zondag wel
quote:Jij je zin, spreek je aan het eind van het seizoen
Op 13 september 2000 21:48 schreef boud2k het volgende:
hahahahahaha
helemaal nu az in slechte doen is
spreek mij maar nadat ajax tegen bijv heerenveen of willemII heeft gevoetbald... ik ben benieuwd wat ze er dan van bakken.
Want zeg nou zelf...gister... ajax maakte goed af... maar kijk eens naar het laatste doelpunt...dat soort fouten heb je niet in de eredivisie..en nog 4 doelpunten van gister kwamen voort uit dekkings/verdedigings fouten.maargoed.. ik spreek je zondag wel
quote:Dus jij bent indirect verantwoordelijk voor de zelfmoord van je favoriete voetbalclub?! met fans als jij heeft ajaks geen vijanden meer nodig!!
Op 13 september 2000 21:35 schreef Armageddon het volgende:
Agamemnon
Armageddon, lijkt er verdomd veel op met een beetje geschuif....laat ik nou voor Ajax zijn , dus alles komt goed
quote:Goed we dwalen weer af....
Op 13 september 2000 23:17 schreef menjo het volgende:
Dus jij bent indirect verantwoordelijk voor de zelfmoord van je favoriete voetbalclub?! met fans als jij heeft ajaks geen vijanden meer nodig!!
het gaat hier over AJAX de voetbalclub en dat die kampioen gaan worden. beginnende a.s. zondag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |