quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En, is het een admiraal?Ja hé? Ik heb het altijd goed.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef static het volgende:
Had ik hier al gepost?
Jij was dikker toen hè? toch? Geef maar toe!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:13 schreef k_i_m het volgende:
Wacht maar tot de laatste paar weken.
Dat is netjes, ik verwacht ook zoiets bij m'n dinnetje.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:36 schreef k_i_m het volgende:
Dit is de laatste, twee dagen voor het werpen.
[ afbeelding ]
Maar dat was echt van de laatste 6 weken hoor, toen er niks meer geshopped hoefde te worden en ik niet meer hoefde te werken en de hele dag met mijn dikke anus op de bank zatquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is netjes, ik verwacht ook zoiets bij m'n dinnetje.
Moeten we je nu bedanken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:54 schreef remlof het volgende:
Arma is over twee dagen weer terug hier.
This post has been quoted by Yvonne van Hertumquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef SunChaser het volgende:
Nou, laten we dan maar hopen op een meisje zodat wij er over een dikke zestien jaar ook nog wat aan hebben
Nee, het is al een week geleden dat ik een mailtje heb gestuurd, maar nog geen enkele reactie op gehad. De afwijzing zijn ze waarschijnlijk nog aan het formuleren. Het enthousiasme druipt er in ieder geval niet van af.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde dat je FA wil worden, is t al zover?
Gezien onderstaande quote lijkt me dat een heel goed ideequote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Moonah het volgende:
En tóch zou dit topic niet misstaan in OUD.
Nog gefeliciteerd trouwens. En sterkte. Enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit en te nimmer in OUD posten. Dat is voor mongolen.
Het zal wel iets worden met groen en geelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Maandag horen we of het een zoon of dochter gaat worden.
Klopt. Syl heeft een buikband laten ontwerpen. Issie niet gaaf?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal wel iets worden met groen en geel
Gefeliciteeeeerd!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |