ik gok dat het iets gangbaarder is dan monnoquote:Op zondag 29 juni 2008 02:18 schreef Armageddon het volgende:
Allemaal onwijs bedankt mensen! Heb dubbel gelegen om een aantal reacties.
Tong, de naam zal je verbazen als het zover is.
Ben benieuwd matequote:Op zondag 29 juni 2008 02:18 schreef Armageddon het volgende:
Tong, de naam zal je verbazen als het zover is.
Ik heb na jaren twijfelen bedacht dat ik iets op de wereld wilde zetten dat het gemiddelde IQ iets omhoog zou brengen, zodat volk als jij van repliek konden worden voorzien.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:20 schreef kraakvandaal het volgende:
Je hebt dus na jaren twijfelen ineens een 2e op de wereld gepleurd?
Ok ik wens je veel suc6 daarmee .quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb na jaren twijfelen bedacht dat ik iets op de wereld wilde zetten dat het gemiddelde IQ iets omhoog zou brengen, zodat volk als jij van repliek konden worden voorzien.
Nu al uitgeluld?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:24 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ok ik wens je veel suc6 daarmee .
dus.................quote:Op zondag 29 juni 2008 02:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Nee mijn dochter is alweer stuk ouder.
gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:24 schreef Armageddon het volgende:
Niet dat dat erg moeilijk zal zijn. Je bent namelijk erg voorspelbaar...
quote:
Je bent niet online.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Jezus, dat kon je niet even naar me msn'en? Moet ik het weer zo uitvinden? Tskkk..... Gefeliciteerd!!
.
Ik ben TS niet hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 14:18 schreef Acinonyx het volgende:
Wedden dat als ut een dochter is, TS zijn handen niet van haar af zou kunnen houden zodra ze de leeftijd van 11 of 13 bereikt
Stokje pissen roels mènnnnnnn!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:46 schreef WurM het volgende:
Ieuw! Heb je over dat stokje geplast?
Gefeliciteerd
Kankert toch een eind op man.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet je al wie de vader is ?
Ij roel men!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Jarno het volgende:
Ehhhhhhhh, que?!
* echo echo echo *quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:08 schreef Armageddon het volgende:
Woensdag echo ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |