gast stop met bier drinken en ga naar de sportschoolquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast stop met bier drinken en ga naar de sportschool_!
Bijna je laatste post.quote:Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Blackh0le het volgende:
Bijna laatste pagina..
Dat zeg je elke keer. Tot nu toe valt het allemaal reuze mee. M'n vriendin kijkt wel eens stiekem in OUD en als je dat ziet dan zou je ze terug willen rollen naar zee.quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Je weet wel dat hij de laatste weken pas echt gaat knallen he?.
Hoeven ze alleen nieuw pakje te kopen, Pooh is ook voor jongetjes moeilijk tofquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toen bleek het toch een zoontje te zijn. FAIL!
Het is een meisje! En ik voed haar op zoals het hoort. Ze is Haags straks, maar ze mag zelf een club kiezen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
Heb je een Ajax of een ADO sjaaltje klaarliggen Arma ?
Coolquote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is een meisje! En ik voed haar op zoals het hoort. Ze is Haags straks, maar ze mag zelf een club kiezen.
Als je het niet erg vind dan laat ik het het eerste woordje, pappa of mamma zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Het eerste woordje dat ik mijn neefje leerde was Ajax.
Ik zing ook een Kerstnummer samen met hem met die tekst
Wat lul jij nou stom?quote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is een meisje! En ik voed haar op zoals het hoort. Ze is Haags straks, maar ze mag zelf een club kiezen.
Klopt. Maar als ze later voor RBC is dan kan ik haar niet tegenhouden of wel dan? Jij hebt toch ook een eigen willetje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat lul jij nou stom?
En kind komt toch met een reiger of niet dan??
SHE houdt van alle mannen Armaquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze later voor RBC is dan kan ik haar niet tegenhouden of wel dan? Jij hebt toch ook een eigen willetje?
De herdertjes lagen bij nachte?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Het eerste woordje dat ik mijn neefje leerde was Ajax.
Ik zing ook een Kerstnummer samen met hem met die tekst
Eerst begreep ie het niet maar nu is ie 8 en begint het zelf te zingenquote:
Het is toch echt de Haagse Ooievaar!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat lul jij nou stom?
En kind komt toch met een reiger of niet dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |