quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:49 schreef Montov het volgende:
McCain in de spagaat. Aan de ene kant vrouwen proberen te winnen via een campagnelid, aan de andere kant de conservatieve aanhang niet willen beledigen.
Maar ja, je weet het niet , ik was ook stomverbaasd toen ze na al die blunders Bush herkozen, dus ze zijn ook in staat om die seniele dwaas te kiezen, op weg naar selfdestructionquote:Op zondag 13 juli 2008 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]!
McCain is eigenlijk een steengoede kandidaat. Iemand om je dood om te lachen.
Bush is ook niet de slimste, maar is in politiek inzicht uiterst geslepen. Dat is McCain totaal niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:29 schreef henkway het volgende:
[..]
Maar ja, je weet het niet , ik was ook stomverbaasd toen ze na al die blunders Bush herkozen, dus ze zijn ook in staat om die seniele dwaas te kiezen, op weg naar selfdestruction
Tja, vind je het gek:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:50 schreef darktower het volgende:
Ik ben een paar weken geleden in New Orleans geweest overigens. Het ziet er nog steeds slecht uit, niet alleen bij the Ninth Ward. Duizenden huizen nog steeds dichtgetimmerd, weg of in verval.
Maar ja, ik woon nu in Hyattsville, ten oosten van Washington DC, en hier staan weer heel veel huizen in de verkoop vanwege foreclosures. Het gaat echt niet goed hier.
Dat was volgens mij Karl Rove niet Bush zelf, alles werd voor hem geregisseerd. En McCain mist nu iemand als Karl Rove.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Bush is ook niet de slimste, maar is in politiek inzicht uiterst geslepen. Dat is McCain totaal niet.
Nou, het is wel een beetje te gemakkelijk gemaakt die grafiek, ik vermoed dat er geen rekening is gehouden met inflatie of grootte van de economie. Het is niet best maar dat beeld vertekent een hoop.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, vind je het gek:
[ afbeelding ]
Dit is het kankergezwel van Amerika.
Tijd dat Amerika energy-indepent wordt, dat zou al heel veel schelen. Misschien moet je dat Obama eens vertellen.
McCain mist wind in de rug. Bush had niet te maken met de tegenwind die McCain nu voelt en het enige wat McCain helpt is dat hij een andere soort Republikein is, al wordt dat kunstmatig in stand gehouden door de media. McCain doet het redelijk omdat zijn stemmers veel meer een anti-Obama stem en anti-Democraten betreft dan zo nodig een pro-McCain stem. Ik denk dat een baksteen met het kaartje "Republican nominee" nog best flink wat stemmen zou krijgen. Obama had in 2004 veel minder kans gemaakt tegen McCain, maar McCain had ook weinig kans gemaakt op de winst bij de Republikeinen in een normaal jaar.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Karl Rove niet Bush zelf, alles werd voor hem geregisseerd. En McCain mist nu iemand als Karl Rove.
Bush is echt niet dom, in ieder geval intelligenter dan McCain, maar hij isgewoon geen goed publiek spreker. McCain ook niet overigens, maar dat komt ook door zijn leeftijd.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Bush is ook niet de slimste, maar is in politiek inzicht uiterst geslepen. Dat is McCain totaal niet.
Karl Rove werkt nu (officieus) al voor John McCain.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Karl Rove niet Bush zelf, alles werd voor hem geregisseerd. En McCain mist nu iemand als Karl Rove.
Inflatie heeft er weinig mee te maken. Een tekort is een tekort, of je nou 20% inflatie hebt of niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nou, het is wel een beetje te gemakkelijk gemaakt die grafiek, ik vermoed dat er geen rekening is gehouden met inflatie of grootte van de economie. Het is niet best maar dat beeld vertekent een hoop.
Ik denk dat Obama het ook wel weet, maar bij McCain betwijfel ik hetquote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef darktower het volgende:
Ik zie hem niet elke dag.
Maar dat weet -en zegt- hij natuurlijk zelf ook allang.
Sterker nog, na een backfiring campagne in 1992 waarin de neo-cons het morele alleenrecht opeisten en de Republikeinen hun gematigde kiezers verloren aan Bill Clinton, hadden ze zich 8 jaar kunnen uitleven op de fantasie-vijand Bill Clinton. Met Bush zou het 'fatsoen' weer terugkeren in het Witte Huis.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:46 schreef Fokski het volgende:
Bush had niet te maken met de tegenwind die McCain nu voelt
En het begrip oorlogsheld heeft met alle oorlogsellende zijn glans verloren en staat na de rijke Clinton jaren de economie weer centraal.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sterker nog, na een backfiring campagne in 1992 waarin de neo-cons het morele alleenrecht opeisten en de Republikeinen hun gematigde kiezers verloren aan Bill Clinton, hadden ze zich 8 jaar kunnen uitleven op de fantasie-vijand Bill Clinton. Met Bush zou het 'fatsoen' weer terugkeren in het Witte Huis.
Nu dat ook onzin is gebleken heeft McCain niet alleen de wind mee, maar zelfs de wind een beetje tegen.
Maar de echte neo-con smear campaign is nog niet begonnen, hè?
V.
Al zet je tien maal Karl Rove op McCain, het zou geen reet uitmaken. McCain is namelijk seniel, of iets wat er op lijkt.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
http://www.realclearpolit(...)ctory_in_afghan.htmlquote:Senator Obama will tell you we can't win in Afghanistan without losing in Iraq. In fact, he has it exactly backwards. It is precisely the success of the surge in Iraq that shows us the way to succeed in Afghanistan. It is by applying the tried and true principles of counter-insurgency used in the surge -- which Senator Obama opposed -- that we will win in Afghanistan. With the right strategy and the right forces, we can succeed in both Iraq and Afghanistan. I know how to win wars. And if I'm elected President, I will turn around the war in Afghanistan, just as we have turned around the war in Iraq, with a comprehensive strategy for victory.
Yep.quote:Clarity of message
The backdrop for McCain's speech today on Iraq and Afghanistan suggests that -- contrary to the talk of a clear new message plan -- they scrapped a jobs speech at the last minute.
There's nothing wrong with that kind of flexibility and opportunism -- it's a central part of any campaign.
But it's also yet another mark of how totally Obama is dominating this campaign (which is different from, though not unrelated to, winning it).
Kun je ook aangeven waarom je het niet eens bent met deze visie? Iedereen kan zo' smiley neerplempen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.realclearpolit(...)ctory_in_afghan.html.
quote:Did you hear the one about the woman who is attacked on the street by a gorilla, beaten senseless, raped repeatedly and left to die? When she finally regains consciousness and tries to speak, her doctor leans over to hear her sigh contently and to feebly ask, “Where is that marvelous ape?”
quote:"Why is Chelsea Clinton so ugly?
Because her father is Janet Reno."
quote:- When do we send an air mail message to Tehran?
"You know that old Beach Boys song, Bomb Iran? Bomb bomb bomb, anyway..."
John McCain is zo grappig.quote:- We’ve learned that exports to Iran increased by tenfold during the Bush administration, biggest export was cigarettes
"maybe that’s a way of killing them"
Oeff! Dat kan niet goed blijven gaan!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, vind je het gek:
[ afbeelding ]
Dit is het kankergezwel van Amerika.
Tijd dat Amerika energy-indepent wordt, dat zou al heel veel schelen. Misschien moet je dat Obama eens vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |