abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:40:02 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60059184
Wel, even zoeken, weekje geleden.

Niet zozeer mental recession maar dat de problemen voornamelijk 'mental' waren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60059308
quote:
I’m very concerned about it, Neil. And obviously the way it’s been going up is just terrible. But I think psychologically — and a lot of our problems today, as you know, are psychological — the confidence, trust, the uncertainty about our economic future, ability to keep our own home. This might give them a little psychological boost. Let’s have some straight talk, it’s not a huge amount of money.
http://thinkprogress.org/(...)y-are-psychological/
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:49:59 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60059351
Zoiets dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60059359
quote:
Ik vind het nogal mild.

Erger vind ik dan weer John McCain die zegt dat we moeten oppassen voor Iran. Een tweede Holocaust! Maar tegelijkertijd: “I can’t know whether a strike would be justified because I don’t know the progress or the significance or the nature of the threat.”

Straight Talk.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:55:17 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60059421
Dat is dus een van de grootste nadelen van het leven in de VS: Ik erger me groen en geel en dat soort geleuter in de ruimte. Maar goed, je wordt een beetje Oost-Indisch doof voor dat soort gezwam.
pi_60059448
Ik ben ervan overtuigd dat je aan beide Atlantische kusten wel goed zit met gezwam in de ruimte.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:58:30 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60059459
Ik zit wel aan de kust maar niet de Atlantische.
pi_60059475
Ik ken de meren alleen van FS5.1.
pi_60059484
quote:
I'm over in Hong Kong with a crazy schedule and round of meetings -- but rumors, good ones, still reach me.

The latest -- which I wholeheartedly endorse -- is that Senator Chuck Hagel is on the verge of endorsing Barack Obama for President.
http://www.thewashingtonn(...)/07/hagel_to_endors/

Perfect.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:15:34 #235
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60059656
quote:
Zoals The CarpetBagger Report al zegt, hij mag dan wat buitenlands beleid betreft aan de Kant van het Licht staan, het blijft een conservatief die conservatief stemt en heeft gestemd. Nu, dat mag, maar dat maakt het wat lastiger vice-president(skandidaat) te worden bij de Democraten.
pi_60059744
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zoals The CarpetBagger Report al zegt, hij mag dan wat buitenlands beleid betreft aan de Kant van het Licht staan, het blijft een conservatief die conservatief stemt en heeft gestemd. Nu, dat mag, maar dat maakt het wat lastiger vice-president(skandidaat) te worden bij de Democraten.
Als Obama een Democratische running mate uit het zuiden neemt, dan is de kans groot dat-ie op moreel gebied net zo conservatief is dan de gemiddelde Republikein, dacht ik altijd. Het is zelfs beter om een conservatieve running mate te hebben, als Democraat, anders jaag je veel zogenaamde gematigde Democraten terug in het Republikeinse kamp. De marges in de Amerikaanse politiek zijn natuurlijk, ondanks dat het een bipartisan democratie is, op veel terreinen, zo niet alle terreinen, ook vrij klein.
I´m back.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:49:28 #238
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60061745

McCain in de spagaat. Aan de ene kant vrouwen proberen te winnen via een campagnelid, aan de andere kant de conservatieve aanhang niet willen beledigen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_60064511
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar in de polls is zijn voorsprong niet echt aan het uitlopen ofzo. Ik krijg van de media ook een beetje de indruk dat McCain zijn campagne de laatste weken langzaam aan het verbeteren is, terwijl Obama in de problemen zit door het voor stemmen op de afluisterwet en andere omslagen.

Jullie kunnen wel eenzijdig blijven zeuren over McCain, maar zo krijg je een beetje de verkeerde indruk dat die man kansloos is in de komende verkiezingen...
Polls zijn meestal vertraagd (vaak over periodes die soms weken zijn verstreken). Obama's problemen en zogenaamde omslagen hebben 0,001 invloed op zijn steun. De linkse vleugel is een tikkeltje teleurgesteld maar die zullen bijspringen no matter what. Juist Obama doet het goed door zijn positie mbt de doodstraf en het wapenrecht te benadrukken aangezien dat hem meer als centrist bestempeld daar waar McCain zich steeds meer als rechtse rakker positioneert. Dat de McCain deze week dan ook nog de Amerikaanse AOW bekritiseert en een McCain mannetje stelt dat Amerikanen een stelletje zeikers zijn mbt de economie doet alleen maar meer pijn. Ik ben benieuwd naar de polls over 1-2 weken.
pi_60064594
Lijstje met de misstappen van McCain deze week en de bescheiden aandacht die het allemaal kreeg:

http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/25642868#25645915
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:10:03 #241
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60066034
Langzaamaan verliest McCain zijn onschendbaarheid in de media. Ik denk dat naarmate de landelijke campagne zich verder ontwikkelt, McCain dit soort fouten echt niet meer kan permiteren.
Géén kloon van tvlxd!
pi_60066177
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:10 schreef Montov het volgende:
Langzaamaan verliest McCain zijn onschendbaarheid in de media. Ik denk dat naarmate de landelijke campagne zich verder ontwikkelt, McCain dit soort fouten echt niet meer kan permiteren.
Ach de schade is al gedaan als Obama en kompanen hun best doen. In de laatste week een campagne waarin advertenties McCain's anti-abortus, anti-AOW, Nation of Whiners en 100-jaar in Irak laten zien in strategische staten en het is over en uit. Wat heeft McCain dan nog? Rev. Wright?

Nogmaals enkel wanneer Obama gigantisch op zijn bek gaat, mag McCain ook maar hopen dat hij het presidentschap op zijn naam kan schrijven. Men zegt dat het over Obama gaat maar ik denk dat het meer en meer over McCain zal gaan, dit ondanks de media die natuurlijk veel meer aandacht heeft voor de frontrunner (men wil een spannende race) en McCain historisch gezien goed gezind is.
pi_60066471
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:45 schreef Fokski het volgende:
Lijstje met de misstappen van McCain deze week en de bescheiden aandacht die het allemaal kreeg:

http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/25642868#25645915
Ja, ik zat te denken als Obama dit soort uitspraken zou hebben gedaan dan zou FOX die een week lang uitzenden.
lollig
pi_60070147
Ik vind het leuk om O´Reilly te kijken

Heeft iemand een lijstje van de staten die (zeer waarschijnlijk) voor McCain en Obama zijn en wat de swing states zijn?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juli 2008 @ 03:51:10 #245
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60070209
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:36 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja, ik zat te denken als Obama dit soort uitspraken zou hebben gedaan dan zou FOX die een week lang uitzenden.
Ziet er bekend uit, dat lijstje.
http://www.vn.nl/Verhalen(...)uitObamasWarRoom.htm
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 13 juli 2008 @ 03:52:54 #246
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60070219
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het leuk om O´Reilly te kijken

Heeft iemand een lijstje van de staten die (zeer waarschijnlijk) voor McCain en Obama zijn en wat de swing states zijn?
Probeer deze eens: http://www.fivethirtyeight.com/
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_60070914
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:36 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Van Fox kan je het wel verwachten aangezien het daar duidelijk gestuurd wordt maar ook CNN, CBS en MSNBC hebben hun streken.
  zondag 13 juli 2008 @ 10:17:15 #248
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60071291
quote:
Op zondag 13 juli 2008 03:52 schreef darktower het volgende:

[..]

Probeer deze eens: http://www.fivethirtyeight.com/
En als je zelf de staten wil inkleuren heb je: http://www.realclearpolit(...)ama_vs_mccain/?map=1
Met peilinggemiddelden onderaan.

Of http://www.270towin.com/
Op die site kan je de Electoral Votes van Maine en Nebreska splitsen, en when 12 or fewer states remain undecided on the 2008 map, you will see the statistical probability that each candidate will reach 270 Electoral Votes, based on current state polls
Géén kloon van tvlxd!
pi_60073048
Deze is helemaal mooi van McCain:

McCain zou als hij president was en de ramp Katrina gebeurde meteen met Airforce One naar de dichtsbijzijnde functionerende vliegveld vliegen om de rampplek te bezoeken.

Wat deed McCain toen Katrina gebeurde:

Hij was zijn verjaardag met George W. Bush aan het vieren . Hij zei niets tegen Bush dat hij maar beter naar New Orleans kon gaan.
  zondag 13 juli 2008 @ 18:50:47 #250
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60079793
Ik ben een paar weken geleden in New Orleans geweest overigens. Het ziet er nog steeds slecht uit, niet alleen bij the Ninth Ward. Duizenden huizen nog steeds dichtgetimmerd, weg of in verval.

Maar ja, ik woon nu in Hyattsville, ten oosten van Washington DC, en hier staan weer heel veel huizen in de verkoop vanwege foreclosures. Het gaat echt niet goed hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')