Haha inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Strychnine het volgende:
Ik zet maar alvast een tvp, ik voel de bashes al aankomen.
Je user icon is echt evil.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Goed inpalmen met dure sieraden en merkkledingHaar ouders kunnen dat vast ook waarderen
Ah, ik ben niet de enige zie ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik dacht dat ik een chick van 14 kon krijgen in dit topic.
Jij dacht dat je zijn vriendinnetje van 14 hier cadeau kon krijgen heh?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:02 schreef Strani het volgende:
Wij kennen jouw vriendin natuurlijk niet he maar goed, uit de losse pols:
Je koopt èn een mooi boek, waarmee je haar laat zien hoe je haar intelligentie op prijs stelt (tenzij ze erg dom is natuurlijk), èn een knuffelbeer oid. om je zachtere kant te laten zien.
Mooie balans, zou ik denken.
TT is wat misleidend trouwens.
Ja, vertel waar ging de ruzie over?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:16 schreef osman het volgende:
misschien iets wat met onze ruzie te maken had en toch je goede kant te laten zien?
Wie niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Meisjes van 14.Waar gingen de ruzies over?
![]()
[..]
Jij dacht dat je zijn vriendinnetje van 14 hier cadeau kon krijgen heh?
Helmondquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Gelieve op te sturen naar Bachlaan 54 te Helmond aub.
SuperrrTuxxxquote:
blegh, te cliché gewoonquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef rcco het volgende:
Koop bijvoorbeeld 9 echte rozen, doe daarbij 1 neppe. Hang daar een briefje aan met ongeveer de tekst: 'Tot de laatste roos verwelkt, zal ik van je houden'.
Wil je met me wippen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef denthemen het volgende:
Bel haar vader op om te vragen of ze nog mag buiten spelen en zeg dan iets romantisch in de speeltuin
Ja. Maar het gaat hier om eenquote:
Aawww.... dat willen toch alle meisjes van 14?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef denthemen het volgende:
Bel haar vader op om te vragen of ze nog mag buiten spelen en zeg dan iets romantisch in de speeltuin
Gast...wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef rcco het volgende:
Neem op een warme zomeravond een kleed, wat lekkers (chocola en champagne of breezers ofzo) en een cadeau mee, en ga picknicken onder de sterren in een park ofzo.
Koop bijvoorbeeld 9 echte rozen, doe daarbij 1 neppe. Hang daar een briefje aan met ongeveer de tekst: 'Tot de laatste roos verwelkt, zal ik van je houden'.
Als ze een huisdier heeft, geef je niet alleen haar, maar ook haar huisdier een cadeautje. [edit: deze zin klopte niet helemaal]
En wat je precies moet kopen?
Vraag niet hier wat je voor je vriendin moet kopen, maar vraag haar familie wat ze leuk vind/graag wil hebben, en koop dat voor haar. Of als ze een hobby heeft, koop je wat bij passends.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Strychnine het volgende:
Ik zet maar alvast een tvp, ik voel de bashes al aankomen.
Ach je mag wel toegeven dat je Longmen-achtige humor af & toe best goed vindt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest echt niet hardop lachen ofzo hoor.
Probeer je ons nu subtiel duidelijk te maken dat je vriendin stinkt? > KLBquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:58 schreef osman het volgende:
heej
ik en mijn vriendin (14) hebben het de laatste tijd behoorlijk moeilijk gehad iets van 3 ruzies achter elkaar. nu wil ik haar een leuk cadeau geven om te laten zien dat ik van haar hou maar ik weet niet wat. ze houd niet van sieraden of geurtjes dat maakt het al erg moeilijk. weet misschien iemand iets ?
Na 3 weken weet je dat toch wel zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:43 schreef Philip10 het volgende:
Wilde gok:
Het is zeker pure liefde? Misschien de ware?
En al helemaal op die leeftijdquote:Op zondag 29 juni 2008 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Na 3 weken weet je dat toch wel zeker
enige reden dat ik op de titel kliktequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:11 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat je je vriendin cadeau deed en gezien haar leeftijd en de VN mensenrechten zou dat illegaal zijn, vandaar dat ik in dit topic verzeild raakte
doe es nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:11 schreef Adolecens het volgende:
Een tegoedbon die ze over vier jaar mag inwisselen!
(niet nu al vertellen wat ze daar doen, anders hebben we straks een ander topic hier)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |