quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Strychnine het volgende:
Ik zet maar alvast een tvp, ik voel de bashes al aankomen.
Ach je mag wel toegeven dat je Longmen-achtige humor af & toe best goed vindt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest echt niet hardop lachen ofzo hoor.
Probeer je ons nu subtiel duidelijk te maken dat je vriendin stinkt? > KLBquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:58 schreef osman het volgende:
heej
ik en mijn vriendin (14) hebben het de laatste tijd behoorlijk moeilijk gehad iets van 3 ruzies achter elkaar. nu wil ik haar een leuk cadeau geven om te laten zien dat ik van haar hou maar ik weet niet wat. ze houd niet van sieraden of geurtjes dat maakt het al erg moeilijk. weet misschien iemand iets ?
Na 3 weken weet je dat toch wel zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:43 schreef Philip10 het volgende:
Wilde gok:
Het is zeker pure liefde? Misschien de ware?
En al helemaal op die leeftijdquote:Op zondag 29 juni 2008 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Na 3 weken weet je dat toch wel zeker
enige reden dat ik op de titel kliktequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:11 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat je je vriendin cadeau deed en gezien haar leeftijd en de VN mensenrechten zou dat illegaal zijn, vandaar dat ik in dit topic verzeild raakte
doe es nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:11 schreef Adolecens het volgende:
Een tegoedbon die ze over vier jaar mag inwisselen!
(niet nu al vertellen wat ze daar doen, anders hebben we straks een ander topic hier)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |