Haha inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Strychnine het volgende:
Ik zet maar alvast een tvp, ik voel de bashes al aankomen.
Je user icon is echt evil.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Goed inpalmen met dure sieraden en merkkledingHaar ouders kunnen dat vast ook waarderen
Ah, ik ben niet de enige zie ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik dacht dat ik een chick van 14 kon krijgen in dit topic.
Jij dacht dat je zijn vriendinnetje van 14 hier cadeau kon krijgen heh?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:02 schreef Strani het volgende:
Wij kennen jouw vriendin natuurlijk niet he maar goed, uit de losse pols:
Je koopt èn een mooi boek, waarmee je haar laat zien hoe je haar intelligentie op prijs stelt (tenzij ze erg dom is natuurlijk), èn een knuffelbeer oid. om je zachtere kant te laten zien.
Mooie balans, zou ik denken.
TT is wat misleidend trouwens.
Ja, vertel waar ging de ruzie over?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:16 schreef osman het volgende:
misschien iets wat met onze ruzie te maken had en toch je goede kant te laten zien?
Wie niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Meisjes van 14.Waar gingen de ruzies over?
![]()
[..]
Jij dacht dat je zijn vriendinnetje van 14 hier cadeau kon krijgen heh?
Helmondquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Gelieve op te sturen naar Bachlaan 54 te Helmond aub.
SuperrrTuxxxquote:
blegh, te cliché gewoonquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef rcco het volgende:
Koop bijvoorbeeld 9 echte rozen, doe daarbij 1 neppe. Hang daar een briefje aan met ongeveer de tekst: 'Tot de laatste roos verwelkt, zal ik van je houden'.
Wil je met me wippen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef denthemen het volgende:
Bel haar vader op om te vragen of ze nog mag buiten spelen en zeg dan iets romantisch in de speeltuin
Ja. Maar het gaat hier om eenquote:
Aawww.... dat willen toch alle meisjes van 14?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef denthemen het volgende:
Bel haar vader op om te vragen of ze nog mag buiten spelen en zeg dan iets romantisch in de speeltuin
Gast...wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef rcco het volgende:
Neem op een warme zomeravond een kleed, wat lekkers (chocola en champagne of breezers ofzo) en een cadeau mee, en ga picknicken onder de sterren in een park ofzo.
Koop bijvoorbeeld 9 echte rozen, doe daarbij 1 neppe. Hang daar een briefje aan met ongeveer de tekst: 'Tot de laatste roos verwelkt, zal ik van je houden'.
Als ze een huisdier heeft, geef je niet alleen haar, maar ook haar huisdier een cadeautje. [edit: deze zin klopte niet helemaal]
En wat je precies moet kopen?
Vraag niet hier wat je voor je vriendin moet kopen, maar vraag haar familie wat ze leuk vind/graag wil hebben, en koop dat voor haar. Of als ze een hobby heeft, koop je wat bij passends.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |