quote:
denk je echt dat ik dat weet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet anders vrij weinig hoor..
Ja, beetje webmaster moet dat wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
denk je echt dat ik dat weet?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even kijken wie er gaat lopen mucken
ik was nog zo enthousiast aan het typen toen jullie hem ineens dicht tyftenquote:
Mensen die niet de nieuwste versies hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
is voor patsers die niet begrijpen dat niet iedereen de nieuwste versie van alles heeft
Ik heb zomaar een vermoeden dat zij zelfs zelf rechten daarvoor heeft...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef JortK het volgende:
Geeft niets hoor, ik moet toch eens die tag voor je zien te regelen
Zo was het toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die niet de nieuwste versies hebben
Nah, werkt prima, beter dan xp en die crap daarnaquote:
immerquote:
fapfapfap?quote:
jij hebt hem dus ook ontvangen, netjes..ik stuur je zo een PMquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:18 schreef Muck het volgende:
sorry
hey indah, bedankt voor je kaartjemoooooie postzegels
PM je je adres even? Dan krijg je een mooie terug
Hier ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Nu nog ergens een hapje eten. Geen zin om meer dan 1 euro uit te geven eigenlijk... biedt nog meer dan voldoende mogelijkheden.
gelezenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt hem dus ook ontvangen, netjes..ik stuur je zo een PM
geweldigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Nu nog ergens een hapje eten. Geen zin om meer dan 1 euro uit te geven eigenlijk... biedt nog meer dan voldoende mogelijkheden.
92 centquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef JortK het volgende:
Hoeveel kost dat een kaart sturen naar indahnesie?
krijg je daarom alleen post van de HAN?quote:
Koos vriendloosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:19 schreef Pheno het volgende:
Die sturen ze zelfs nog naar het verkeerde adres.
Ik stuur of ontvang nooit kaarten. Mijn vriendin wel.quote:
Mja, zoiets. Scheelt wel ziekenbezoek.quote:
Daar heb je dan wel weer een punt, maar minder plekken om je te bezatten zonder dat het je geld kost.quote:
Waarom zou je dat überhaupt doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer een punt, maar minder plekken om je te bezatten zonder dat het je geld kost.
Goed hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
Muckende Muck!
Ik zie trouwens dat mijn avatar is aangepast in de OP.
Waar is die grafiek van devdevdev?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef JortK het volgende:
Hoeveel kost dat een kaart sturen naar indahnesie?
Ik bedoel bezatten, niet waarom je dat bij vrienden zou doen...quote:
Waarom zou je ergens gratis koffie of thee gaan zuipen?quote:
Ga je weer die kant op, of heb je stiekem je reisverslag nog steeds niet af?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
Ik zit nu met google maps te spelen. Handig om een plattegrondje van tokyo te checken (ja, ik ben te lui om naar boven te lopen om daar mijn reisboekenkastje te checken)
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens gratis koffie of thee gaan zuipen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel bezatten, niet waarom je dat bij vrienden zou doen...
Keurig, netjesquote:
Omdat het kánquote:
Oh, die ligt hier al een tijd uitgeprint en wel. Harde kaft ftwquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je weer die kant op, of heb je stiekem je reisverslag nog steeds niet af?
Tuurlijk kan het, maar dan moet je het ook nog steeds willen. Dus waarom zou je dat überhaupt doen? Vrij kansloze bezigheid imo.quote:
Ik weet van niets. Zal vanavond Mevrouw Miljonair eens vragen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:35 schreef MPG het volgende:
Heibel in huize Miljonair![]()
!?!?
Miljonaire krijgt 11 jaar cel
Tja. Ieder zijn hobbyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, maar dan moet je het ook nog steeds willen. Dus waarom zou je dat überhaupt doen? Vrij kansloze bezigheid imo.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:38 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik weet van niets. Zal vanavond Mevrouw Miljonair eens vragen...
Waar heb je die besteld?quote:
Polen?quote:
quote:
Fhaquote:
Ik hoef me geen zorgen meer te maken. Het schijnt om deze mevrouw te gaan.quote:
MPGquote:
Lekker wijfquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik hoef me geen zorgen meer te maken. Het schijnt om deze mevrouw te gaan.
[ afbeelding ]
Mevrouw Miljonair is blond.
Ow.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik hoef me geen zorgen meer te maken. Het schijnt om deze mevrouw te gaan.
[ afbeelding ]
Mevrouw Miljonair is blond.
hihiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
MPG
Oeeeeh jottem![]()
ik was even bang dat je er een spin in had gezet hahaha
Je bent nu officieel lid van de harde kern?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
MPG
Oeeeeh jottem![]()
ik was even bang dat je er een spin in had gezet hahaha
Ze doet zo goed mee, en jij gaat een keer voor haar koken, dus ik dacht, laat ik eens gek doen en haar er gewoon bij zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent nu officieel lid van de harde kern?
Lekker theequote:
iets van 53 eurocent of zo..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:06 schreef Muck het volgende:
zeg indah... jij hebt 7500 rupiah betaald voor je postzegels he... hoeveel is dat in euro's?
gewoon even nieuwsgierig hoor
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij dacht, laat ik die maar eens intikken...
Gelukkig maarquote:
Hij's mooi inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |