Ja, is zo, maar schandalig duur!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
Senseo, al vind ik Nespresso veel lekkerder
Maar dan het huismerk van 1,53 per pot. Beetje Amaretto likorette er doorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef titanio het volgende:
Nescafe!
Dit dus, is ook verre weg de lekkerste koffie. Stukken beter dan senseo/nespresso dingenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon een ouderwets koffiezet-apparaat, met een ouderwets papieren filter, en ouderwetse filterkoffie erin.
Collega heeft zo'n ding, sindsdien ben ik dus echt verpest. Kwistniet dat koffie zó goed kon smaken!quote:
Het ding past vooral niet in m'n budget!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:15 schreef Gummibeer79 het volgende:![]()
Met zo'n kast: die koffie is echt lekker!
Past alleen niet in mijn keukentje, en nee dan hebben we het niet over stijlkenmerken: gewoon over de grootte van dat ding icm formaat keukentje.
Haha dit is de Jura J 7 chrome edition ik heb zn oudere broer hoor , gewoon in zwart maar idd wel grandioos lekkere koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ding past vooral niet in m'n budget!.
Mijn collega was geloof ik zo'n 1100 euro kwijt aan zijn Jura, nou hou ik best vaneen bak koffie maar dat wordt me te gekquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:19 schreef fm07 het volgende:
[..]
Haha dit is de Jura J 7 chrome edition ik heb zn oudere broer hoor , gewoon in zwart maar idd wel grandioos lekkere koffie![]()
Trouwens voor wie in de buurt is zou ik deze tent aanraden http://www.urbanespressobar.nl/ supergoeie koffie , kan die illy crap niet tegenop
Ook hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon een ouderwets koffiezet-apparaat, met een ouderwets papieren filter, en ouderwetse filterkoffie erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |