mwah, dat nog niet eens. Maar het is wel wat waardquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
aussiebum zeker?
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
mwah, dat nog niet eens. Maar het is wel wat waard
dat gebeurt toch alleen in de Exit op avonden die als titel 4play hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zwaai wel wat anders voor z'n neus
Op ieder potje past een dekseltje en zo niet zetten we er gewoon een ander potje op zijn kop bovenop.quote:
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gebeurt toch alleen in de Exit op avonden die als titel 4play hebben
Zolang we het maar niet over gummen en scharen gaan hebbenquote:
Promises promisesquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*
Ik hou me meestal aan mijn beloftesquote:
go hun!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*
*proest*quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang we het maar niet over gummen en scharen gaan hebben
moeten die uitsmijters eerst maar eens opstaan van hun krukken beneden aan de trapquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?
Of is het dan exit voor ons?
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?
Of is het dan exit voor ons?
ik dacht dat hij een van die extra elementen was die TMM wilde toevoegenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou me meestal aan mijn beloftes
Ik kan natuurlijk ook de inmiddels beruchte Buurjongen Mitcheell meevragenAl ben ik bang dat je er dan mee vandoor gaat
Hij wwoont op 100m van de Effenaar
laat MisterO zijn belevenissen van onlangs nog maar eens vertellen en foto plaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.
Dan moet hij er IRL anders uitzien dan op die foto van wonderer die ik gezien heb (alhoewel ik niet weet of ik de goede voor me hebt) En ik bedoel anders omdat ik niet zeg dat hij lelijk is, hij is best knap maar ja ik weet het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou me meestal aan mijn beloftes
Ik kan natuurlijk ook de inmiddels beruchte Buurjongen Mitcheell meevragenAl ben ik bang dat je er dan mee vandoor gaat
Hij wwoont op 100m van de Effenaar
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.
Ik zal de mijne wel eens in S&W zettenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
go hun!
*Shakes in Aussiebum lightning model filled somewat bigger arse than Ang3l*
Iets korter haar nu, iets meer borsthaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan moet hij er IRL anders uitzien dan op die foto van wonderer die ik gezien heb (alhoewel ik niet weet of ik de goede voor me hebt) En ik bedoel anders omdat ik niet zeg dat hij lelijk is, hij is best knap maar ja ik weet het niet
Panngate Part 2: Triple E, the Eindhoven-Effenaar-Editionquote:En hoe meer zielen hoe meer lol en hoe mee er valt te vertellen in de nieuwe Panngate.
Shweet. Vanavond?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de mijne wel eens in S&W zetten
hihi ' stelt zich voor' bloosquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Borsthaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets korter haar nu, iets meer borsthaar
[..]
Panngate Part 2: Triple E, the Eindhoven-Effenaar-Edition
Salvation isquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsRed & BLue, Exit, Salvation (in Barce;ona). Ach. Is dat al erg?
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.quote:
Heb ik ook hoorquote:
Doe ik af een toe.quote:scheren dus,
Nee was niet te zien.quote:misshien was dat het wel wat er mis mee was. Was dat te zien op de foto´s. Ik kan het me niet meer herinneren
Is een hoerentent jaquote:
Zeg! Er is niets mis mee met een beetje borsthaar! Mits je er niet met je vingers in vestrikt blijft zitten of het lijkt op een dikke zwarte trruiquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.
(anders had je ook nooit met mij aangepapt)
Salvation staat voor komende zomer nu wel op de lijst ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsRed & BLue, Exit, Salvation (in Barce;ona). Ach. Is dat al erg?
Net zoveel als ik of eigenlijk net zo weinig als ik ?quote:
Heb jij borsthaar??quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.
(anders had je ook nooit met mij aangepapt)
Dat is dus wel mijn idee ervan idd, maar die M is dus wat minder erg?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Er is niets mis mee met een beetje borsthaar! Mits je er niet met je vingers in vestrikt blijft zitten of het lijkt op een dikke zwarte trruiBrrr.
Valt wel meequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een hoerentent jamaar was wel leuk!
Een reminder:quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Borsthaarscheren dus, misshien was dat het wel wat er mis mee was. Was dat te zien op de foto´s. Ik kan het me niet meer herinneren
Ben ik al ooit geweest hoorrquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Salvation staat voor komende zomer nu wel op de lijst ?
je hebt nu alle moed verzameld ?
Ik zeg:quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een reminder:
Op zijn 18e verjaardag (vorig jaar, zelfde dag als ik jarig):
[ afbeelding ]
Met borsthaar:
[ afbeelding ]
EN met stijl haar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een reminder:
Op zijn 18e verjaardag (vorig jaar, zelfde dag als ik jarig):
[ afbeelding ]
Met borsthaar:
[ afbeelding ]
EN met stijl haar:
[ afbeelding ]
Tja, we hebben nu eenmaal beide een bos krullenquote:
maar jij was toch die fokker die hier bekende dat hij daar niet naar binnen toe durfde vanwege de imposantheid van de mannen daar ?quote:
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij was toch die fokker die hier bekende dat hij daar niet naar binnen toe durfde vanwege de imposantheid van de mannen daar ?
Nee joh... juist nietquote:
Ben het met je eens. Maar dat kan ook zijn dat ik hem zo gewend ben met die krullen en dat ie daar zo bekend om staat dat ik gewoon heel erg moet wennen aan stijl haar bij hem. Maar goed, dat was eenmalig voor een modeshow. Tis weer gewoon m'n schaappie nu hoorquote:
Ja maar jij bent met krullenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, we hebben nu eenmaal beide een bos krullen
quote:
Hij ook met krullen hoor. Trust me. Dat kreng heeft een uitstraling om bang van te worden. En hij weet 't. Die windt alles en iedereen om z'n vinger. Af en toe best frustrerend om mee op stap te zijnquote:hij met stijl haar
Een mustquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
WTF? Ik heb een heel topic gemist, dammit!
Is teruglezen zonde van mijn tijd of een must?
Het was vermakelijk, maar weet niet of jij dat ook vindt...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
Je bent een schat! Maaruh, dat doet een bitch toch niet!? Of is het met eigenbelang?quote:
Jij gaat ECHT de schaar niet in deze haren zetten:quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:25 schreef Breezerslet het volgende:
IK vind lang haar bah geef me zo snel mogelijk een schaar!
Ben je nu al overstag?quote:
Ookquote:Maaruh, dat doet een bitch toch niet!? Of is het met eigenbelang?
zal voor jouw een baseballcap opdoen en mijn haar eronder stoppen, zodat je het niet ziet okquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:25 schreef Breezerslet het volgende:
IK vind lang haar bah geef me zo snel mogelijk een schaar!
Met kort haar ben je eng...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat ECHT de schaar niet in deze haren zetten:
[ afbeelding ]
Want dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
En de meesten zijn van mening dat het bovenste mooier is
(al is het wel fokking onhandig af en toe)
Zolang je hem bij mij tthuis maar weer afdoetquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal voor jouw een baseballcap opdoen en mijn haar eronder stoppen, zodat je het niet ziet ok
Zal wel, maar vind hem ook een beetje te jong is dat erg ? Voor de rest wel schattig maar om mij om je vinger te winden dan moet je wel heel erg goed zijn. Dat is niet omdat ik zo geweldig ben, maar ik ben daar niet zo vatbaar voor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Hij ook met krullen hoor. Trust me. Dat kreng heeft een uitstraling om bang van te worden. En hij weet 't. Die windt alles en iedereen om z'n vinger. Af en toe best frustrerend om mee op stap te zijnhaha. Maar goed, 't is altijd wel gezellig! Denk dat ie er de 30e wel bij zal zijn.
Curls just wanna have fun!
Nog niet helemaalquote:
Slechte opticien dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef hierissieweer het volgende:
Lenzen, ik heb het gevoel alsof ik dronken ben, alles beweegt om mij heen en niet alles is scherp. En ik kan niet in de verte focussen. Kuter de kut... (volgens de opticien was het omdat ik nog vele traande (terwijl ik geen traanvocht heb...))
een must, kijk even of jij de stier kan vinden tussen de oude koeienquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
Yep daarom is de schaar yoals Sam voorstelde ook geen optiequote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je hem bij mij tthuis maar weer afdoet
Hij wordt 8 Sept 119, ik 330.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal wel, maar vind hem ook een beetje te jong is dat erg ?
We'll seequote:Voor de rest wel schattig maar om mij om je vinger te winden dan moet je wel heel erg goed zijn. Dat is niet omdat ik zo geweldig ben, maar ik ben daar niet zo vatbaar voor.
Ik heb hem gespot. Maar ook alleen maar omdat eeen herder me het via een zijweg influisterdequote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een must, kijk even of jij de stier kan vinden tussen de oude koeien
Nee inderdaad, kaan ik niet meer ana je haren trekkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep daarom is de schaar yoals Sam voorstelde ook geen optie
quote:
Sam is stier (van sterrebeeld)quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een must, kijk even of jij de stier kan vinden tussen de oude koeien
Dat zegt niks! Ik ben Maagd (van sterrenbeeld)quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sam is stier (van sterrebeeld)
dat laatste natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
Als ik nu naar voren blijf kijken en niet te veel met mijn ogen heen en weer ga is alles prima, maar zodra mijn lens langs/tegen de oogleden glijd (dus naar boven/onder/links/rechts kijken) Dan moet krijg ik dat de lens schuift met knipperen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechte opticien dan.
Het zit hem nl in de afstand van de lens tot jee oog. Je bril stata veel verder weg dan de lens, en daar moeten je ogen aan wennen. Als ik ineens na maanden bril mijn lenzne weer indoe heb ik dat ook. Alles wiebelt en schommelt en scherp zien is er niet bij. Je ogen moeten wennen aan de afstand, opnieuw focussen. That's all.
Sperma droogt toch tamelijk doorzichtig op? Maar waarom was jij je haar niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.
Was mijn "Kijk ik heb een felle witte streep door mijn haren" periode.
Het wit zit er nu nog in, weliswaar helemaal onderaan de krul.
Als je eenmongool was geweest had je naar het ziekenhuis gemoetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
De thermometer geeft 38.9 aan. Arme ik.
Ik vind de geur zo lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sperma droogt toch tamelijk doorzichtig op? Maar waarom was jij je haar niet?
Je hebt mij toch als bescherm-eengel?quote:
Godzijdank alleen van sterrenbeeld, hou niet van onderwijs/geklungel in bedquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zegt niks! Ik ben Maagd (van sterrenbeeld)
waarom ?quote:
Ja hoor, alsof ik bijhou wie wat zegt als ik me door 300 posts geouwehoer werk...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer we willen namen horen. Aan "mensen" hebben we niks.
Dat klinkt als een comment op slechts de helft van het dramaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef wonderer het volgende:
Dat was een flipping waste of time...
Echt treurig dat sommige mensen het leuk vinden om maar door te blijven gaan over een bepaalde uitspraak als de persoon in kwestie allang heeft uitgelegd dat het niet zo bedoeld was of iets in die richting. Of ze lezen niet wat de ander heeft in te brengen, of ze vinden het gewoon lekker om mensen met hun neus op fouten te blijven drukken.
Wie zegt dat ik het alleen qua sterrenbeeld ben?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Godzijdank alleen van sterrenbeeld, hou niet van onderwijs/geklungel in bed
Nieuwe mensen, nieuwe indrukken, eerste indruk maken, dat soort dingen.quote:
Daar had ik al iets over gezegd, ja. Maar iemand (jij?) bleef maar doorgaan over dat "intens haten" terwijl Zakje allang had gezegd dat ie razend was en het niet zo bedoelde. En hij gaf ook toe dat hij fouten had gemaakt tijdens Pann, en dan komt er DAARNA nog iemand die dan zogenaamd psychologisch loopt te doen met "dat je je de mening van iemand die je niet kent aantrekt, wil toch wel zeggen dat je er zelf ook je bedenkingen bij had"... Ja, oetlul, dat had ie al toegegevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt als een comment op slechts de helft van het dramaJe vergeet het hele Panngate wat weer opgerakeld werd
vorig jaar feb ging toch goed, al was dan het cluppie een stuk minder grootquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuwe mensen, nieuwe indrukken, eerste indruk maken, dat soort dingen.
Het is een talentquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef Cybart het volgende:
dat iemand toch in een paar opmerkingen weer de hele lol van een dag posten om zeep kan helpen he
Beterschap Erikquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hee wat tof, het gaat over mij een stukje
. Maar je weet dat ik ijlde
. Ik heb koorts. Woewoewoe
.
wat extra erbij, ja ok dat kan ik je wel leren, maar van begin af aan dat is me teveel werk. Het moet ook een beetje genieten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het alleen qua sterrenbeeld ben?
Ik had verwacht dat je me wel wat kunstjes had willen leren
neusgaten is toch nog steeds de specialiteit van PJORourkequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
misschien ben je in je linkerneusgat nog best wel maagd
Is het dan een bewuste keuze om je hier op een bepaalde manier te profileren of gaat dat vanzelf?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
En Erik in het echt ben ik veel minder erg dan ik hier klink (of niet mmmmm even over nadenken). Nee ik kan best wel aardig zijn en sociaal en lief en zo.
Ik kom sowieso niet naar de meetingquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal voor jouw een baseballcap opdoen en mijn haar eronder stoppen, zodat je het niet ziet ok
Dat gaat helemaal vanzelf, goed he. Ik ben in het echte leven ook zo, maar zoals ik al zei kan ik best wel aardig en lief en sociaal zijn. Het is jammer dat je het niet kan vragen aan de mensen met wie ik professioneel omga, die kunnen dat beamen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het dan een bewuste keuze om je hier op een bepaalde manier te profileren of gaat dat vanzelf?
Ik ben geen stierquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sam is stier (van sterrebeeld)
WAT ? Maar wel naar het feest toch zeker zoals de vroige keerquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet naar de meeting.
En nu blijft hij nog jaren in de kast ! Had je niet gewoon een keertje met hem uit kunnen gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:39 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben geen stier. Wtf hij heeft zijn profiel ook verwijdert wow dat ik zo een impact zou hebben
.
Ik kom alleen als Cahir komtquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
WAT ? Maar wel naar het feest toch zeker zoals de vroige keer
Ik welquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef wonderer het volgende:
En nee, ik weet niet wie de nieuwe stier is
Wie komen er allemaal!? Als er te veel zijn dan kom ik niet, trek ik niet. Dat kan ik niet aan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vorig jaar feb ging toch goed, al was dan het cluppie een stuk minder groot
Ag gatver Nuno, dus van gekkigheid neuk jij ook al neusgaten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat extra erbij, ja ok dat kan ik je wel leren, maar van begin af aan dat is me teveel werk. Het moet ook een beetje genieten zijn.
En wat die sterrenbeeldopmerking betreft dat was gewoon een aanname, misschien ben je in je linkerneusgat nog best wel maagd
Had dan jou dan wel weer juist leuk gevonden om te zien!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
tegen die tijd gaan we wel een apart topic erover openenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal!? Als er te veel zijn dan kom ik niet, trek ik niet. Dat kan ik niet aan.
heb ik dat verhaal in oktober 2007 niet ook gehoord over Pann ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Als nuno dat doet, heeft ie vast een klein piemeltjequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ag gatver Nuno, dus van gekkigheid neuk jij ook al neusgaten?
Maar wacht eens, PJRourke laat altijd zijn neusgaten zien, misschien vind hij het wel lekker en doet aan neusgatneuken...
Neuh. Dit was kinderspel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Stroekie het volgende:
En Rourke zal zich welweer voor zijn kop slaan dat hij vanochtend al dit drama weer heeft moeten missen
nog zo iemand die aan die nieuwe stier zo maar voorbij gelopen isquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh. Dit was kinderspel.Drama is my middle name.
Maar als ik het goed begrijp hebben er twee jongens "geruzied" om een pedo?Waaazig.
vast wel op www.crdelta.nlquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er ook foto's van de nieuwe stier in actie?
Ach, het is maar een stiertje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
nog zo iemand die aan die nieuwe stier zo maar voorbij gelopen is
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Skalsumer_Sunny_Boy_3.jpgquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had dan jou dan wel weer juist leuk gevonden om te zien!
Het is Eindhoven toch een stukje verder dan Utrechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb ik dat verhaal in oktober 2007 niet ook gehoord over Pann ?
valt op zich meequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
40 minuten versus 70 minuten, ongeveer. Van treinstation tot treinstation.
En de Effenaar ligt zo goed als naast het station.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
40 minuten versus 70 minuten, ongeveer. Van treinstation tot treinstation.
Ik ben maar 10 minuten korter bezig vanaf mijn huis om naar de effenaar te komen, dan de trein vanuit Rotterdam naar Utrechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En de Effenaar ligt zo goed als naast het station.
Woon je dan in Valkenswaard of zo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben maar 10 minuten korter bezig vanaf mijn huis om naar de effenaar te komen, dan de trein vanuit Rotterdam naar Utrecht. Geen idee eigenlijk waarom ik die vergelijking maak
.
Je bent toch niet zwanger?quote:Ik zou momenteel bijna een moord plegen voor een groot stuk watermeloen.
kruipafstandquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En de Effenaar ligt zo goed als naast het station.
Neen, woensel noord. Tegen Blixembosch aan. Ok, ik overdreef misschien, maar ik fiets er toch zo'n 25 minuten op naar de stad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Woon je dan in Valkenswaard of zo?
Nee. Toch...?quote:[..]
Je bent toch niet zwanger?
GOed dat je het zegt, er ligt hier nog een halve kilo stukjes die nodig opmoet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben maar 10 minuten korter bezig vanaf mijn huis om naar de effenaar te komen, dan de trein vanuit Rotterdam naar Utrecht. Geen idee eigenlijk waarom ik die vergelijking maak
.
Ik zou momenteel bijna een moord plegen voor een groot stuk watermeloen.
Tot bij mij in Woensel-West, Marconiplein is hooguit tien minuten. Scheelt dat stukkie zo veel?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, woensel noord. Tegen Blixembosch aan. Ok, ik overdreef misschien, maar ik fiets er toch zo'n 25 minuten op naar de stad.
Ga voor de zekerheid maar over zo'n buisje pissen.quote:Nee. Toch...?
Misschien fiets ik wel uitzonderlijk traag danquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tot bij mij in Woensel-West, Marconiplein is hooguit tien minuten. Scheelt dat stukkie zo veel?
Nee, Woensel is altijd groter dan ik denk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien fiets ik wel uitzonderlijk traag dan.
Te laat.quote:
het is dan ook hoofdzakelijk vocht/water wat je opeetquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te laat.
Toch raar dat zo'n rooie komkommer best vult, eigenlijk...
http://gay.nl/sammieeeeequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er ook foto's van de nieuwe stier in actie?
Fietsen? Daar doen ze toch niet aan in Amerika?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
Dit is echt TE raar... ik heb sinds mijn theorielessen zijn afgelopen contact met een meisje uit de klas via internet. Ze woont niet zo ver hiervandaan, maar sinds die lessen heb ik haar niet gezien.
Vraagt ze net via msn of ik gister naar de film ben geweest... blijkt dus dat we naar dezelfde film zijn geweest, naast elkaar hebben gezetten, ik nog bijna tegen haar opknalde en ze buiten stond te wachten toen ik naar mijn fiets liep. Ze wist alleen niet 100% zeker dat ik het was en durfde niks te zeggen.
Ik kijk sowieso niet op of om omdat ik niet gewend ben dat ik iemand kan herkennen.
Weird toeval
Uhh. Geen idee. Hoe poetserig/doucherig ben je? Hoeveel flatscreens en (porno-)dvds laat je lopen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, Jongens en het overige volk. Wat moet ik doen!? Ik heb een huisje aangeboden gekregen, in Ede![]()
op zich een leuk huisje, tegen het winkelcentrum aan, vlakbij alle snelwegen in de wijk waar ik ben opgegroeid en mooie herinneringen aan heb. Maar... Ik weet niet of ik het financieel rond kan krijgen. De huur is 310 euro, kopen kan ook en dan is het laagste bedrag 1.1. (icl kk.) Maar wat betaal ik dan nog aan het gas licht en water...? Annalies zou verbaasd zijn als ik dit vraag, omdat ik normaal helemaal tot in de puntjes op de hoogte ben van dit soort dingen. Maar ik ben het niet. HELP!!! (Hoop wel dat het er een beetje leuk uit ziet van binnen want ik heb geen geld om het ding compleet te renoveren!)
wanneer kan je gaan kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, Jongens en het overige volk. Wat moet ik doen!? Ik heb een huisje aangeboden gekregen, in Ede![]()
op zich een leuk huisje, tegen het winkelcentrum aan, vlakbij alle snelwegen in de wijk waar ik ben opgegroeid en mooie herinneringen aan heb. Maar... Ik weet niet of ik het financieel rond kan krijgen. De huur is 310 euro, kopen kan ook en dan is het laagste bedrag 1.1. (icl kk.) Maar wat betaal ik dan nog aan het gas licht en water...? Annalies zou verbaasd zijn als ik dit vraag, omdat ik normaal helemaal tot in de puntjes op de hoogte ben van dit soort dingen. Maar ik ben het niet. HELP!!! (Hoop wel dat het er een beetje leuk uit ziet van binnen want ik heb geen geld om het ding compleet te renoveren!)
en heb je ruimte voor zo'n droogmolen van brabantia, of moet alles in de droger ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhh. Geen idee. Hoe poetserig/doucherig ben je? Hoeveel flatscreens en (porno-)dvds laat je lopen?
Poets nooit (ok 2 keer in de week lijkt mij meer dan zat en natuurlijk om de dag ff stofzuigen/dweilen) Ik douche mij elke dag. Ik heb vaak de computer aan(zie mijn posts op fok) Tv kijk ik gemiddeld een uurtje per dag (op een LCD 82cm) Porno doe ik op de computerquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhh. Geen idee. Hoe poetserig/doucherig ben je? Hoeveel flatscreens en (porno-)dvds laat je lopen?
Het is een appartement, ik ga morgen ochtend even kijken. De VVE zou wel goed lopen want het meerendeel is van de woningcoöperatie ( en die is eigenlijk wel oke, dus neem aan dit ook wel)quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer kan je gaan kijken
en is het een compleet huis?
dus niks geen gedoe met vereniging van eigenaren?
volgens mij moet je op www.nibud.nl vast wel wat richtlijnen en handvaten kunnen vinden, en waarschijnlijk ook op www.postbus51.nl
en als het verkocht wordt gewoon direct vragen om zo'n energielabel dat vanaf 1 jan 2008 verplicht is
Ik welquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Fietsen? Daar doen ze toch niet aan in Amerika?
Droger, dan kost het maar geld, maar ga niet overaal van die wasrekjes neer keilen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je ruimte voor zo'n droogmolen van brabantia, of moet alles in de droger ?
en hier moest je zelf zeker heel hard om lachen. Maar goed als jij dat wil denken dan mag dat, je krijgt hem toch nooit te zien. Als ik het met een vrouw doe dan wil ik wel een mooiequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als nuno dat doet, heeft ie vast een klein piemeltje
310 euro huur is echt niks!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
Mooie titel voor een nieuw boek: De eenzame fietser. (was dat ook niet een lied ofzo?)quote:
Groot genoeg om erop getrapt worden, blijkbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hier moest je zelf zeker heel hard om lachen. Maar goed als jij dat wil denken dan mag dat, je krijgt hem toch nooit te zien. Als ik het met een vrouw doe dan wil ik wel een mooie
voor die prijs kopen dus !!!! waar precies ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
Het valt best mee hoor. Ik kom regelmatig fietsers tegen hier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mooie titel voor een nieuw boek: De eenzame fietser. (was dat ook niet een lied ofzo?)
Mij! Mij! Mij! Ow wacht ik ben geen vrouw...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hier moest je zelf zeker heel hard om lachen. Maar goed als jij dat wil denken dan mag dat, je krijgt hem toch nooit te zien. Als ik het met een vrouw doe dan wil ik wel een mooie
Ok Nathan kom er maar weer inquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Aerius het volgende:
hey een speciaal topic voor homos, grappig nog nooit eerder gezien op een forum. zal me gelijk even voorstellen. ik ben jaap, 19 jaar en kom uit rotterdam. en nieuw op fok.
en die is mijn beessie op bed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een chinchilla? Het is nogal wazig...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Aerius het volgende:
hey een speciaal topic voor homos, grappig nog nooit eerder gezien op een forum. zal me gelijk even voorstellen. ik ben jaap, 19 jaar en kom uit rotterdam. en nieuw op fok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHH, mijn erectie is meteen afgestorven. Ongedierte in het topic!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Aerius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht dat ze daar niet fietsten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor. Ik kom regelmatig fietsers tegen hier.
Welkom Jaapquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Aerius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis ook niet groot :pquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
310 euro huur is echt niks!
Dus wat dat betreft is het naar mijn idee betaalbaar.
Verder is het wellicht verstandig een keer langs een hypotheekverstrekker te gaan... laat hun maar eens uitrekenen wat je aan hypotheek kunt krijgen!
haha nee het is geen chinchilla. het is gemaakt met mijn mobiel dus niet z'n super kwaliteit en dat beessie blijft nooit stilstaan het is een hamster hier is een duidelijkere foto.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat een chinchilla? Het is nogal wazig...
Welkom.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Aerius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schat daarom moet je ook kopen met belasting aftrek etc kom je uit op tussen 200 en 250 ipv 310 ga naar een hypotheker |!!!!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis ook niet groot :p
Maar daar komt het gas water en licht nog overheen en alle andere lasten enzow...
Niet zoveel als in Nederland (maar geen enkel land fietst zoveel als Nederland), maar het gebeurt wel hoor. Vooral veel als sport en ontspanning, niet om echt ergens heen te gaan, daar zijn de afstanden meestal te groot voor, maar ik zit op een plateau met alles redelijk dichtbij, dus voor twee kilometer ga ik echt de auto niet pakken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar niet fietsten...
kunnen we niets iets ouders krijgen een jaar of 25 of zo, of gaan jullie hem ook uitnodigen voor Frsio en is hij verloren voor de rest van zijn leven net als zakjequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHH, mijn erectie is meteen afgestorven. Ongedierte in het topic!
(nee heb het niet over jou Nuno en de rest)
Maar welkom Jaap.
We hebben net een hele rel hier gehad over jong vlees, dus nieuw jong vlees is zeker welkom om de het niveau van vlees op peil te houden
Gelukkig heb je de kosten voor gas, water en licht nog redelijk zelf in de hand.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis ook niet groot :p
Maar daar komt het gas water en licht nog overheen en alle andere lasten enzow...
kan je hem niet een dagje je eigen accountant uitlenen om het door te berekenen, of is hij nog niet zo thuis in het nederlandse fiscale klimaatquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat daarom moet je ook kopen met belasting aftrek etc kom je uit op tussen 200 en 250 ipv 310 ga naar een hypotheker |!!!!!!!
Ik dacht dat TMM maar een short film moet maken, niet een televisie serie van 24 delenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:08 schreef PJORourke het volgende:
Als je trouwens zin hebt om een rol te spelen in een soap, moet je 30 augustus vrij houden.
niet mopperen, jij bent op je wenken bedient met de komst van Rourkequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kunnen we niets iets ouders krijgen een jaar of 25 of zo, of gaan jullie hem ook uitnodigen voor Frsio en is hij verloren voor de rest van zijn leven net als zakje
zal het die van mijn ouders vragen die woont en werkt in zeist is niet zo heel ver weg. En heeeeeeeeel erg thuis in het nedelandse klimaatquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je hem niet een dagje je eigen accountant uitlenen om het door te berekenen, of is hij nog niet zo thuis in het nederlandse fiscale klimaat![]()
zoveel drama past toch nooit binne 1 speelfilmquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik dacht dat TMM maar een short film moet maken, niet een televisie serie van 24 delen
Ang3l waar ben je help mequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet mopperen, jij bent op je wenken bedient met de komst van Rourke
Ongeveer een topic per dag, nu al 6,5 jaar lang.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Aerius het volgende:
zag in de eerste post een link naar het vorig topic. wat gaat het hier er hard aan toe zeg haha.
dat ook. maar ik bedoelde meer de verwijten die iedereen elkaar maakt en de beschuldigen. lijkt net is een soap.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ongeveer een topic per dag, nu al 6,5 jaar lang..
als ze allemmal komen (inclusief ik) dan is het genoeg voor een week kabelkrantquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoveel drama past toch nooit binne 1 speelfilm
daar rukt de ME niet voor uit
daar halen we de vermelding bij Perrez niet mee
dat is vast nog niet eens voldoende voor een stukje op de lokale kabelkrant
vanaf gisteravond tot hedenmiddag als het weer aan de lopende band dramaquote:
ja maar als we dan met zijn allen zijn dan zijn we heel lief en neuken we met elkaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef Aerius het volgende:
[..]
dat ook. maar ik bedoelde meer de verwijten die iedereen elkaar maakt en de beschuldigen. lijkt net is een soap.
ie is vast minder leuk dat die cijferaar van maandagquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal het die van mijn ouders vragen die woont en werkt in zeist is niet zo heel ver weg. En heeeeeeeeel erg thuis in het nedelandse klimaat
Het eerste seizoen kunnen we al vullen over de bekende oude koe en de onbekende nieuwe stier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
Ik dacht dat TMM maar een short film moet maken, niet een televisie serie van 24 delen
in een paar topics terug zei je nog dat je niet had geneukt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar als we dan met zijn allen zijn dan zijn we heel lief en neuken we met elkaar
daar heb je hem toch niet voor nodigquote:
Nu kom ik dus zeker niet. Denk ik nog enige houvast aan jouw neusgaten te hebben... Begin jij ook al over een soap. Ik trek mij terug!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:08 schreef PJORourke het volgende:
Als je trouwens zin hebt om een rol te spelen in een soap, moet je 30 augustus vrij houden.
Oh, ik heb niet terug gelezen. Was het zo erg?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef Aerius het volgende:
[..]
dat ook. maar ik bedoelde meer de verwijten die iedereen elkaar maakt en de beschuldigen. lijkt net is een soap.
dus ook geen keulen voor je ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu kom ik dus zeker niet. Denk ik nog enige houvast aan jouw neusgaten te hebben... Begin jij ook al over een soap. Ik trek mij terug!
Stroek, ik moet volgend weekend werken...
hihihi Cahir.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:19 schreef Aerius het volgende:
[..]
in een paar topics terug zei je nog dat je niet had geneukt.
Looks en brains, wat klaag je nou?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het eerste seizoen kunnen we al vullen over de bekende oude koe en Sam de onbekende nieuwe stier.
ja jij als feitenfetishist moet absoluut teruglezen tot daar waar je gisteravond/vannacht gebleven bentquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet terug gelezen. Was het zo erg?
Hoe wil je dit dan anders omschrijven? Wuthering Heights?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
Nu kom ik dus zeker niet. Denk ik nog enige houvast aan jouw neusgaten te hebben... Begin jij ook al over een soap. Ik trek mij terug!
Jap, je komt maar een keer naar ede (In mijn nieuwe huisjequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ook geen keulen voor je ?
jammer moet je dus echt wachten op 30 aug!!!!!
hou op we hadden vandaag de reality check, morgen en zaterdag is het heel druk en dan zondag ...... is het over voor een tijd, je weet niet hoe dat voelt. Cijfers of geen cijfers. Hij mag de hele avond erover praten, het maakt me niet uit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ie is vast minder leuk dat die cijferaar van maandag
je maakt mij niet wijs dat jij geheel ongevoelig bent voor verse roddel en de achterklapquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik lees zelden terug, Stroekie, tenzij ik weet dat er iets over mijzelf is gepost..
Moet het boek nog lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe wil je dit dan anders omschrijven? Wuthering Heights?
Jij was toch cahir?quote:
Hi Rotterdammerquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Aerius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet dat het ook maar ene jota helpt maar tochquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hou op we hadden vandaag de reality check, morgen en zaterdag is het heel druk en dan zondag ...... is het over voor een tijd, je weet niet hoe dat voelt. Cijfers of geen cijfers. Hij mag de hele avond erover praten, het maakt me niet uit.
Hij slaapt al vanwege alles en ik kan niet slapen... het is k.t
Cahir dat weet je wel en Sam gaat alleen als jij gaat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Aerius het volgende:
wat is er eigenlijk op 30 augustus
Spot on.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Aerius is toch geen kloon van Cahir hè..
Anders wilt Nuno je wel doen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Cahir dat weet je wel en Sam gaat alleen als jij gaat.
Trouwens over het neuken gesproken ben je nu nog steeds maagd
hij slaapt na emoties en ik lig wakker dus ... nee, als je het over sex hebt daar was/is geen tekort aan, maar nu moet ie even alleen slapen dat weet ik. Gatver ik lijk wel een zorgzaam vriendjequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet dat het ook maar ene jota helpt maar toch![]()
maar dan heb jij nu toch nuttigere dingen te doen dan hier met ons je tijd te zitten verlummelen
vort ga's naar hem toe
Mag ik je vragen waarom je niet aan interpunctie doet?quote:
nee dank je, zie mijn eerdere post ik waht op iemand van rond de 25, niet een puberquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anders wilt Nuno je wel doen!
Wil je weer je lul in iemand stoppen hehequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Cahir dat weet je wel en Sam gaat alleen als jij gaat.
Trouwens over het neuken gesproken ben je nu nog steeds maagd
dan moet je ze toch echt printen/bookmarken of op een andere manier voor het nageslacht bewaren want het zijn essentiele bouwstenen gebleken voor 30 augquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vrees dat ik aan terug lezen de komense dagen niet toe kom
being in the creative proces and all
zondag eindpresentatie's weet je nog...
Wacht je op mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dank je, zie mijn eerdere post ik waht op iemand van rond de 25, niet een puber
Awww..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef Nuno_G het volgende:
hij slaapt na emoties en ik lig wakker dus ... nee, als je het over sex hebt daar was/is geen tekort aan, maar nu moet ie even alleen slapen dat weet ik. Gatver ik lijk wel een zorgzaam vriendje
zie post hierboven, denk eens na Sam schat...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wil je weer je lul in iemand stoppen hehe
nee niet per se sex maar gewoon nog wel zoveel mogelijk quality time gebruikenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij slaapt na emoties en ik lig wakker dus ... nee, als je het over sex hebt daar was/is geen tekort aan, maar nu moet ie even alleen slapen dat weet ik. Gatver ik lijk wel een zorgzaam vriendje
blowjob op de toiletquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
Wat kost een paar wanden+plafond sausen en alle kozijnen e.d verven?
viel er niet eerder iemand door hoofdletters door de mandquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom je niet aan interpunctie doet?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:38 schreef Stroekie het volgende:
viel er niet eerder iemand door hoofdletters door de mand
kun jij de komende dagen niet kort en bondig in een verslagje samenvatten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet je ze toch echt printen/bookmarken of op een andere manier voor het nageslacht bewaren want het zijn essentiele bouwstenen gebleken voor 30 aug
maar graag voor de 30ste... want als alles gaat zoals het hoort heb ik 1 augustus mijn sleutelquote:
De verf en een paar rollers/kwasten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
Wat kost een paar wanden+plafond sausen en alle kozijnen e.d verven?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:56 schreef Aerius het volgende:
eerst vwo doen is ook nog altijd een optie
Gaat er dan geen emotie verloren?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
kun jij de komende dagen niet kort en bondig in een verslagje samenvatten?
je hebt nu pmquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun jij de komende dagen niet kort en bondig in een verslagje samenvatten?
Is het moeilijk om van de shift-toets af te blijven?quote:
daarvoor gaat hij dan maar te rade bij de eigenaar van z'n kuishuisquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gaat er dan geen emotie verloren?
morgennacht en zaterdagnacht ja, maar na vanavond wil ie even in een foetushouding liggen en niemand die hem mag aanraken. Dat is zijn manier om emoties te verwerken, en dat respecteer ik, ondanks dat ik een klootzak ben. Morgen ochtend draait ie zich om en kruipt tegen me aan maar het moet van hem komen, dat is nu eenmaal zijn manier van afscheid nemen voor een langere tijd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet per se sex maar gewoon nog wel zoveel mogelijk quality time gebruiken
nu kan je hem in elk geval nog in je armen sluiten
via skype/msn gaat dat een stuk lastiger
Que pasa guapo?quote:
*kijkt heel lief aan*quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is het moeilijk om van de shift-toets af te blijven?
ola bonito tudo bem ?quote:
Si guapo, muy buen. Y tu? Que t'al ahora?quote:
wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
morgennacht en zaterdagnacht ja, maar na vanavond wil ie even in een foetushouding liggen en niemand die hem mag aanraken. Dat is zijn manier om emoties te verwerken, en dat respecteer ik, ondanks dat ik een klootzak ben. Morgen ochtend draait ie zich om en kruipt tegen me aan maar het moet van hem komen, dat is nu eenmaal zijn manier van afscheid nemen voor een langere tijd.
so procura un poco de ajuda, tudos os pessoas estamos infrente de miquote:
die is om te janken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
Op gay.nl hebben ze ook een forum, Cahir.
en wat kost dat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De verf en een paar rollers/kwasten?
en twee middagjes werk...
Niks, ik wist niks beters te zeggen.quote:
zondag is de dag van afscheid voor een langere tijd. Hij gaat naar Bolivia en Brasil en ik naar Engeland en dit kan wel even duren want we zijn alle twee heel druk de komende maandenquote:
omdat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, ik wist niks beters te zeggen.
Ik ben wel chag, maar da's omdat ik al een paar nachten te weinig slaap
ben niet achterlijk, ondertussen spreekt iedereen me aan als cahir.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En je reageert op de post van DM, gericht aan Cahir..
"reikt nuno een 2 persoonslaken aan, want hiervoor schiet een zakdoek om te deppen natuurlijk niet op"quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zondag is de dag van afscheid voor een langere tijd. Hij gaat naar Bolivia en Brasil en ik naar Engeland en dit kan wel even duren want we zijn alle twee heel druk de komende maanden
kut indd. Maar succes en sterkte!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zondag is de dag van afscheid voor een langere tijd. Hij gaat naar Bolivia en Brasil en ik naar Engeland en dit kan wel even duren want we zijn alle twee heel druk de komende maanden
Het is 's avonds nogal gezellig in bed en om kwart over zeven gaat zijn wekker weerquote:
Op deze manier gaat je ban echt lang duren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:52 schreef Aerius het volgende:
ben niet achterlijk, ondertussen spreekt iedereen me aan als cahir.
Dat ligt eraan hoeveel verf je nodig hebt. Wat voor kleur je wilt en hoe goed de verf dekt...quote:
Hij heeft klonen genoegquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Op deze manier gaat je ban echt lang duren.
um beijo grande para vocêquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
so procura un poco de ajuda, tudos os pessoas estamos infrente de mi
Ah, weer een familielid?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef Aerius het volgende:
en als ik nou een foto post waar ik op cahir lijk?
Ban gegarandeerd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef Aerius het volgende:
Obrigadoquote:
Hoezo? weet jij dan hoe Cahir eruit ziet?quote:
blufquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef Aerius het volgende:
Voor mij voldoet dat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef Aerius het volgende:
een kinderhand is snel gevuld ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Voor mij voldoet dat..
si tu goste de foder o fudestequote:
laat hem nu lekker low profile rommelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ontmoedig hem nou niet..
hahahaha nee dusquote:
Mi me gusta todoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |