Het is een talentquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef Cybart het volgende:
dat iemand toch in een paar opmerkingen weer de hele lol van een dag posten om zeep kan helpen he
Beterschap Erikquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hee wat tof, het gaat over mij een stukje
. Maar je weet dat ik ijlde
. Ik heb koorts. Woewoewoe
.
wat extra erbij, ja ok dat kan ik je wel leren, maar van begin af aan dat is me teveel werk. Het moet ook een beetje genieten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het alleen qua sterrenbeeld ben?
Ik had verwacht dat je me wel wat kunstjes had willen leren
neusgaten is toch nog steeds de specialiteit van PJORourkequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
misschien ben je in je linkerneusgat nog best wel maagd
Is het dan een bewuste keuze om je hier op een bepaalde manier te profileren of gaat dat vanzelf?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
En Erik in het echt ben ik veel minder erg dan ik hier klink (of niet mmmmm even over nadenken). Nee ik kan best wel aardig zijn en sociaal en lief en zo.
Ik kom sowieso niet naar de meetingquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal voor jouw een baseballcap opdoen en mijn haar eronder stoppen, zodat je het niet ziet ok
Dat gaat helemaal vanzelf, goed he. Ik ben in het echte leven ook zo, maar zoals ik al zei kan ik best wel aardig en lief en sociaal zijn. Het is jammer dat je het niet kan vragen aan de mensen met wie ik professioneel omga, die kunnen dat beamen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het dan een bewuste keuze om je hier op een bepaalde manier te profileren of gaat dat vanzelf?
Ik ben geen stierquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sam is stier (van sterrebeeld)
WAT ? Maar wel naar het feest toch zeker zoals de vroige keerquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet naar de meeting.
En nu blijft hij nog jaren in de kast ! Had je niet gewoon een keertje met hem uit kunnen gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:39 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben geen stier. Wtf hij heeft zijn profiel ook verwijdert wow dat ik zo een impact zou hebben
.
Ik kom alleen als Cahir komtquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
WAT ? Maar wel naar het feest toch zeker zoals de vroige keer
Ik welquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef wonderer het volgende:
En nee, ik weet niet wie de nieuwe stier is
Wie komen er allemaal!? Als er te veel zijn dan kom ik niet, trek ik niet. Dat kan ik niet aan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vorig jaar feb ging toch goed, al was dan het cluppie een stuk minder groot
Ag gatver Nuno, dus van gekkigheid neuk jij ook al neusgaten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat extra erbij, ja ok dat kan ik je wel leren, maar van begin af aan dat is me teveel werk. Het moet ook een beetje genieten zijn.
En wat die sterrenbeeldopmerking betreft dat was gewoon een aanname, misschien ben je in je linkerneusgat nog best wel maagd
Had dan jou dan wel weer juist leuk gevonden om te zien!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
tegen die tijd gaan we wel een apart topic erover openenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal!? Als er te veel zijn dan kom ik niet, trek ik niet. Dat kan ik niet aan.
heb ik dat verhaal in oktober 2007 niet ook gehoord over Pann ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Als nuno dat doet, heeft ie vast een klein piemeltjequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ag gatver Nuno, dus van gekkigheid neuk jij ook al neusgaten?
Maar wacht eens, PJRourke laat altijd zijn neusgaten zien, misschien vind hij het wel lekker en doet aan neusgatneuken...
Neuh. Dit was kinderspel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Stroekie het volgende:
En Rourke zal zich welweer voor zijn kop slaan dat hij vanochtend al dit drama weer heeft moeten missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |