nog zo iemand die aan die nieuwe stier zo maar voorbij gelopen isquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh. Dit was kinderspel.Drama is my middle name.
Maar als ik het goed begrijp hebben er twee jongens "geruzied" om een pedo?Waaazig.
vast wel op www.crdelta.nlquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er ook foto's van de nieuwe stier in actie?
Ach, het is maar een stiertje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
nog zo iemand die aan die nieuwe stier zo maar voorbij gelopen is
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Skalsumer_Sunny_Boy_3.jpgquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had dan jou dan wel weer juist leuk gevonden om te zien!
Het is Eindhoven toch een stukje verder dan Utrechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb ik dat verhaal in oktober 2007 niet ook gehoord over Pann ?
valt op zich meequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
40 minuten versus 70 minuten, ongeveer. Van treinstation tot treinstation.
En de Effenaar ligt zo goed als naast het station.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
40 minuten versus 70 minuten, ongeveer. Van treinstation tot treinstation.
Ik ben maar 10 minuten korter bezig vanaf mijn huis om naar de effenaar te komen, dan de trein vanuit Rotterdam naar Utrechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En de Effenaar ligt zo goed als naast het station.
Woon je dan in Valkenswaard of zo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben maar 10 minuten korter bezig vanaf mijn huis om naar de effenaar te komen, dan de trein vanuit Rotterdam naar Utrecht. Geen idee eigenlijk waarom ik die vergelijking maak
.
Je bent toch niet zwanger?quote:Ik zou momenteel bijna een moord plegen voor een groot stuk watermeloen.
kruipafstandquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En de Effenaar ligt zo goed als naast het station.
Neen, woensel noord. Tegen Blixembosch aan. Ok, ik overdreef misschien, maar ik fiets er toch zo'n 25 minuten op naar de stad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Woon je dan in Valkenswaard of zo?
Nee. Toch...?quote:[..]
Je bent toch niet zwanger?
GOed dat je het zegt, er ligt hier nog een halve kilo stukjes die nodig opmoet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben maar 10 minuten korter bezig vanaf mijn huis om naar de effenaar te komen, dan de trein vanuit Rotterdam naar Utrecht. Geen idee eigenlijk waarom ik die vergelijking maak
.
Ik zou momenteel bijna een moord plegen voor een groot stuk watermeloen.
Tot bij mij in Woensel-West, Marconiplein is hooguit tien minuten. Scheelt dat stukkie zo veel?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, woensel noord. Tegen Blixembosch aan. Ok, ik overdreef misschien, maar ik fiets er toch zo'n 25 minuten op naar de stad.
Ga voor de zekerheid maar over zo'n buisje pissen.quote:Nee. Toch...?
Misschien fiets ik wel uitzonderlijk traag danquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tot bij mij in Woensel-West, Marconiplein is hooguit tien minuten. Scheelt dat stukkie zo veel?
Nee, Woensel is altijd groter dan ik denk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien fiets ik wel uitzonderlijk traag dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |