mwah, dat nog niet eens. Maar het is wel wat waardquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
aussiebum zeker?
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
mwah, dat nog niet eens. Maar het is wel wat waard
dat gebeurt toch alleen in de Exit op avonden die als titel 4play hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zwaai wel wat anders voor z'n neus
Op ieder potje past een dekseltje en zo niet zetten we er gewoon een ander potje op zijn kop bovenop.quote:
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gebeurt toch alleen in de Exit op avonden die als titel 4play hebben
Zolang we het maar niet over gummen en scharen gaan hebbenquote:
Promises promisesquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*
Ik hou me meestal aan mijn beloftesquote:
go hun!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*
*proest*quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang we het maar niet over gummen en scharen gaan hebben
moeten die uitsmijters eerst maar eens opstaan van hun krukken beneden aan de trapquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?
Of is het dan exit voor ons?
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?
Of is het dan exit voor ons?
ik dacht dat hij een van die extra elementen was die TMM wilde toevoegenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou me meestal aan mijn beloftes
Ik kan natuurlijk ook de inmiddels beruchte Buurjongen Mitcheell meevragenAl ben ik bang dat je er dan mee vandoor gaat
Hij wwoont op 100m van de Effenaar
laat MisterO zijn belevenissen van onlangs nog maar eens vertellen en foto plaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.
Dan moet hij er IRL anders uitzien dan op die foto van wonderer die ik gezien heb (alhoewel ik niet weet of ik de goede voor me hebt) En ik bedoel anders omdat ik niet zeg dat hij lelijk is, hij is best knap maar ja ik weet het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou me meestal aan mijn beloftes
Ik kan natuurlijk ook de inmiddels beruchte Buurjongen Mitcheell meevragenAl ben ik bang dat je er dan mee vandoor gaat
Hij wwoont op 100m van de Effenaar
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.
Ik zal de mijne wel eens in S&W zettenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
go hun!
*Shakes in Aussiebum lightning model filled somewat bigger arse than Ang3l*
Iets korter haar nu, iets meer borsthaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan moet hij er IRL anders uitzien dan op die foto van wonderer die ik gezien heb (alhoewel ik niet weet of ik de goede voor me hebt) En ik bedoel anders omdat ik niet zeg dat hij lelijk is, hij is best knap maar ja ik weet het niet
Panngate Part 2: Triple E, the Eindhoven-Effenaar-Editionquote:En hoe meer zielen hoe meer lol en hoe mee er valt te vertellen in de nieuwe Panngate.
Shweet. Vanavond?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de mijne wel eens in S&W zetten
hihi ' stelt zich voor' bloosquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Borsthaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets korter haar nu, iets meer borsthaar
[..]
Panngate Part 2: Triple E, the Eindhoven-Effenaar-Edition
Salvation isquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsRed & BLue, Exit, Salvation (in Barce;ona). Ach. Is dat al erg?
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.quote:
Heb ik ook hoorquote:
Doe ik af een toe.quote:scheren dus,
Nee was niet te zien.quote:misshien was dat het wel wat er mis mee was. Was dat te zien op de foto´s. Ik kan het me niet meer herinneren
Is een hoerentent jaquote:
Zeg! Er is niets mis mee met een beetje borsthaar! Mits je er niet met je vingers in vestrikt blijft zitten of het lijkt op een dikke zwarte trruiquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.
(anders had je ook nooit met mij aangepapt)
Salvation staat voor komende zomer nu wel op de lijst ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsRed & BLue, Exit, Salvation (in Barce;ona). Ach. Is dat al erg?
Net zoveel als ik of eigenlijk net zo weinig als ik ?quote:
Heb jij borsthaar??quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.
(anders had je ook nooit met mij aangepapt)
Dat is dus wel mijn idee ervan idd, maar die M is dus wat minder erg?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Er is niets mis mee met een beetje borsthaar! Mits je er niet met je vingers in vestrikt blijft zitten of het lijkt op een dikke zwarte trruiBrrr.
Valt wel meequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een hoerentent jamaar was wel leuk!
Een reminder:quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Borsthaarscheren dus, misshien was dat het wel wat er mis mee was. Was dat te zien op de foto´s. Ik kan het me niet meer herinneren
Ben ik al ooit geweest hoorrquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Salvation staat voor komende zomer nu wel op de lijst ?
je hebt nu alle moed verzameld ?
Ik zeg:quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een reminder:
Op zijn 18e verjaardag (vorig jaar, zelfde dag als ik jarig):
[ afbeelding ]
Met borsthaar:
[ afbeelding ]
EN met stijl haar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een reminder:
Op zijn 18e verjaardag (vorig jaar, zelfde dag als ik jarig):
[ afbeelding ]
Met borsthaar:
[ afbeelding ]
EN met stijl haar:
[ afbeelding ]
Tja, we hebben nu eenmaal beide een bos krullenquote:
maar jij was toch die fokker die hier bekende dat hij daar niet naar binnen toe durfde vanwege de imposantheid van de mannen daar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |