mwah, dat nog niet eens. Maar het is wel wat waardquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
aussiebum zeker?
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
mwah, dat nog niet eens. Maar het is wel wat waard
dat gebeurt toch alleen in de Exit op avonden die als titel 4play hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zwaai wel wat anders voor z'n neus
Op ieder potje past een dekseltje en zo niet zetten we er gewoon een ander potje op zijn kop bovenop.quote:
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gebeurt toch alleen in de Exit op avonden die als titel 4play hebben
Zolang we het maar niet over gummen en scharen gaan hebbenquote:
Promises promisesquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*
Ik hou me meestal aan mijn beloftesquote:
go hun!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schud in lieve felle H&M boxer gehulde kontje*
*proest*quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang we het maar niet over gummen en scharen gaan hebben
moeten die uitsmijters eerst maar eens opstaan van hun krukken beneden aan de trapquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?
Of is het dan exit voor ons?
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat we de Effenaar niet ook kunnen omturnen in een Exit?
Of is het dan exit voor ons?
ik dacht dat hij een van die extra elementen was die TMM wilde toevoegenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou me meestal aan mijn beloftes
Ik kan natuurlijk ook de inmiddels beruchte Buurjongen Mitcheell meevragenAl ben ik bang dat je er dan mee vandoor gaat
Hij wwoont op 100m van de Effenaar
laat MisterO zijn belevenissen van onlangs nog maar eens vertellen en foto plaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.
Dan moet hij er IRL anders uitzien dan op die foto van wonderer die ik gezien heb (alhoewel ik niet weet of ik de goede voor me hebt) En ik bedoel anders omdat ik niet zeg dat hij lelijk is, hij is best knap maar ja ik weet het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou me meestal aan mijn beloftes
Ik kan natuurlijk ook de inmiddels beruchte Buurjongen Mitcheell meevragenAl ben ik bang dat je er dan mee vandoor gaat
Hij wwoont op 100m van de Effenaar
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is de exit zo extreem dan, vond het wel meevallen 6 jaar geleden toen ik er nog weleens kwam. Is het veranderd of zo? De CR was veel erger.
Ik zal de mijne wel eens in S&W zettenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
go hun!
*Shakes in Aussiebum lightning model filled somewat bigger arse than Ang3l*
Iets korter haar nu, iets meer borsthaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan moet hij er IRL anders uitzien dan op die foto van wonderer die ik gezien heb (alhoewel ik niet weet of ik de goede voor me hebt) En ik bedoel anders omdat ik niet zeg dat hij lelijk is, hij is best knap maar ja ik weet het niet
Panngate Part 2: Triple E, the Eindhoven-Effenaar-Editionquote:En hoe meer zielen hoe meer lol en hoe mee er valt te vertellen in de nieuwe Panngate.
Shweet. Vanavond?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de mijne wel eens in S&W zetten
hihi ' stelt zich voor' bloosquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Borsthaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets korter haar nu, iets meer borsthaar
[..]
Panngate Part 2: Triple E, the Eindhoven-Effenaar-Edition
Salvation isquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsRed & BLue, Exit, Salvation (in Barce;ona). Ach. Is dat al erg?
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.quote:
Heb ik ook hoorquote:
Doe ik af een toe.quote:scheren dus,
Nee was niet te zien.quote:misshien was dat het wel wat er mis mee was. Was dat te zien op de foto´s. Ik kan het me niet meer herinneren
Is een hoerentent jaquote:
Zeg! Er is niets mis mee met een beetje borsthaar! Mits je er niet met je vingers in vestrikt blijft zitten of het lijkt op een dikke zwarte trruiquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.
(anders had je ook nooit met mij aangepapt)
Salvation staat voor komende zomer nu wel op de lijst ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De CR is inderdaad veel erger. Exit valt reuze mee, maar blijkbaar was het toen een speciale avond, Vraag MisterO maar naar de detailsRed & BLue, Exit, Salvation (in Barce;ona). Ach. Is dat al erg?
Net zoveel als ik of eigenlijk net zo weinig als ik ?quote:
Heb jij borsthaar??quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat er iets mis is met je smaak.
(anders had je ook nooit met mij aangepapt)
Dat is dus wel mijn idee ervan idd, maar die M is dus wat minder erg?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Er is niets mis mee met een beetje borsthaar! Mits je er niet met je vingers in vestrikt blijft zitten of het lijkt op een dikke zwarte trruiBrrr.
Valt wel meequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een hoerentent jamaar was wel leuk!
Een reminder:quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Borsthaarscheren dus, misshien was dat het wel wat er mis mee was. Was dat te zien op de foto´s. Ik kan het me niet meer herinneren
Ben ik al ooit geweest hoorrquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Salvation staat voor komende zomer nu wel op de lijst ?
je hebt nu alle moed verzameld ?
Ik zeg:quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een reminder:
Op zijn 18e verjaardag (vorig jaar, zelfde dag als ik jarig):
[ afbeelding ]
Met borsthaar:
[ afbeelding ]
EN met stijl haar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een reminder:
Op zijn 18e verjaardag (vorig jaar, zelfde dag als ik jarig):
[ afbeelding ]
Met borsthaar:
[ afbeelding ]
EN met stijl haar:
[ afbeelding ]
Tja, we hebben nu eenmaal beide een bos krullenquote:
maar jij was toch die fokker die hier bekende dat hij daar niet naar binnen toe durfde vanwege de imposantheid van de mannen daar ?quote:
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij was toch die fokker die hier bekende dat hij daar niet naar binnen toe durfde vanwege de imposantheid van de mannen daar ?
Nee joh... juist nietquote:
Ben het met je eens. Maar dat kan ook zijn dat ik hem zo gewend ben met die krullen en dat ie daar zo bekend om staat dat ik gewoon heel erg moet wennen aan stijl haar bij hem. Maar goed, dat was eenmalig voor een modeshow. Tis weer gewoon m'n schaappie nu hoorquote:
Ja maar jij bent met krullenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, we hebben nu eenmaal beide een bos krullen
quote:
Hij ook met krullen hoor. Trust me. Dat kreng heeft een uitstraling om bang van te worden. En hij weet 't. Die windt alles en iedereen om z'n vinger. Af en toe best frustrerend om mee op stap te zijnquote:hij met stijl haar
Een mustquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
WTF? Ik heb een heel topic gemist, dammit!
Is teruglezen zonde van mijn tijd of een must?
Het was vermakelijk, maar weet niet of jij dat ook vindt...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
Je bent een schat! Maaruh, dat doet een bitch toch niet!? Of is het met eigenbelang?quote:
Jij gaat ECHT de schaar niet in deze haren zetten:quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:25 schreef Breezerslet het volgende:
IK vind lang haar bah geef me zo snel mogelijk een schaar!
Ben je nu al overstag?quote:
Ookquote:Maaruh, dat doet een bitch toch niet!? Of is het met eigenbelang?
zal voor jouw een baseballcap opdoen en mijn haar eronder stoppen, zodat je het niet ziet okquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:25 schreef Breezerslet het volgende:
IK vind lang haar bah geef me zo snel mogelijk een schaar!
Met kort haar ben je eng...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat ECHT de schaar niet in deze haren zetten:
[ afbeelding ]
Want dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
En de meesten zijn van mening dat het bovenste mooier is
(al is het wel fokking onhandig af en toe)
Zolang je hem bij mij tthuis maar weer afdoetquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal voor jouw een baseballcap opdoen en mijn haar eronder stoppen, zodat je het niet ziet ok
Zal wel, maar vind hem ook een beetje te jong is dat erg ? Voor de rest wel schattig maar om mij om je vinger te winden dan moet je wel heel erg goed zijn. Dat is niet omdat ik zo geweldig ben, maar ik ben daar niet zo vatbaar voor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Hij ook met krullen hoor. Trust me. Dat kreng heeft een uitstraling om bang van te worden. En hij weet 't. Die windt alles en iedereen om z'n vinger. Af en toe best frustrerend om mee op stap te zijnhaha. Maar goed, 't is altijd wel gezellig! Denk dat ie er de 30e wel bij zal zijn.
Curls just wanna have fun!
Nog niet helemaalquote:
Slechte opticien dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef hierissieweer het volgende:
Lenzen, ik heb het gevoel alsof ik dronken ben, alles beweegt om mij heen en niet alles is scherp. En ik kan niet in de verte focussen. Kuter de kut... (volgens de opticien was het omdat ik nog vele traande (terwijl ik geen traanvocht heb...))
een must, kijk even of jij de stier kan vinden tussen de oude koeienquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
Yep daarom is de schaar yoals Sam voorstelde ook geen optiequote:Op donderdag 26 juni 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je hem bij mij tthuis maar weer afdoet
Hij wordt 8 Sept 119, ik 330.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal wel, maar vind hem ook een beetje te jong is dat erg ?
We'll seequote:Voor de rest wel schattig maar om mij om je vinger te winden dan moet je wel heel erg goed zijn. Dat is niet omdat ik zo geweldig ben, maar ik ben daar niet zo vatbaar voor.
Ik heb hem gespot. Maar ook alleen maar omdat eeen herder me het via een zijweg influisterdequote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een must, kijk even of jij de stier kan vinden tussen de oude koeien
Nee inderdaad, kaan ik niet meer ana je haren trekkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep daarom is de schaar yoals Sam voorstelde ook geen optie
quote:
Sam is stier (van sterrebeeld)quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een must, kijk even of jij de stier kan vinden tussen de oude koeien
Dat zegt niks! Ik ben Maagd (van sterrenbeeld)quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sam is stier (van sterrebeeld)
dat laatste natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef wonderer het volgende:
Als ik nu naar voren blijf kijken en niet te veel met mijn ogen heen en weer ga is alles prima, maar zodra mijn lens langs/tegen de oogleden glijd (dus naar boven/onder/links/rechts kijken) Dan moet krijg ik dat de lens schuift met knipperen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechte opticien dan.
Het zit hem nl in de afstand van de lens tot jee oog. Je bril stata veel verder weg dan de lens, en daar moeten je ogen aan wennen. Als ik ineens na maanden bril mijn lenzne weer indoe heb ik dat ook. Alles wiebelt en schommelt en scherp zien is er niet bij. Je ogen moeten wennen aan de afstand, opnieuw focussen. That's all.
Sperma droogt toch tamelijk doorzichtig op? Maar waarom was jij je haar niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.
Was mijn "Kijk ik heb een felle witte streep door mijn haren" periode.
Het wit zit er nu nog in, weliswaar helemaal onderaan de krul.
Als je eenmongool was geweest had je naar het ziekenhuis gemoetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
De thermometer geeft 38.9 aan. Arme ik.
Ik vind de geur zo lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sperma droogt toch tamelijk doorzichtig op? Maar waarom was jij je haar niet?
Je hebt mij toch als bescherm-eengel?quote:
Godzijdank alleen van sterrenbeeld, hou niet van onderwijs/geklungel in bedquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zegt niks! Ik ben Maagd (van sterrenbeeld)
waarom ?quote:
Ja hoor, alsof ik bijhou wie wat zegt als ik me door 300 posts geouwehoer werk...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer we willen namen horen. Aan "mensen" hebben we niks.
Dat klinkt als een comment op slechts de helft van het dramaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef wonderer het volgende:
Dat was een flipping waste of time...
Echt treurig dat sommige mensen het leuk vinden om maar door te blijven gaan over een bepaalde uitspraak als de persoon in kwestie allang heeft uitgelegd dat het niet zo bedoeld was of iets in die richting. Of ze lezen niet wat de ander heeft in te brengen, of ze vinden het gewoon lekker om mensen met hun neus op fouten te blijven drukken.
Wie zegt dat ik het alleen qua sterrenbeeld ben?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Godzijdank alleen van sterrenbeeld, hou niet van onderwijs/geklungel in bed
Nieuwe mensen, nieuwe indrukken, eerste indruk maken, dat soort dingen.quote:
Daar had ik al iets over gezegd, ja. Maar iemand (jij?) bleef maar doorgaan over dat "intens haten" terwijl Zakje allang had gezegd dat ie razend was en het niet zo bedoelde. En hij gaf ook toe dat hij fouten had gemaakt tijdens Pann, en dan komt er DAARNA nog iemand die dan zogenaamd psychologisch loopt te doen met "dat je je de mening van iemand die je niet kent aantrekt, wil toch wel zeggen dat je er zelf ook je bedenkingen bij had"... Ja, oetlul, dat had ie al toegegevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt als een comment op slechts de helft van het dramaJe vergeet het hele Panngate wat weer opgerakeld werd
vorig jaar feb ging toch goed, al was dan het cluppie een stuk minder grootquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuwe mensen, nieuwe indrukken, eerste indruk maken, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |