Zoals als ik het zie kun je een master volgen aan de vrije universiteit of een bachelor aan de TU Delft...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:42 schreef Feyenoorder het volgende:
he pdidi kijk even op de site van de Haagse Hogeschool. Daar kan je bedrijfswiskunde studeren en heb je de mogelijkheid om een schakeljaar in het vierde te doen waardoor je kan instromen in één van de masters van de studie Technische Wiskunde (TU Delft).
Ik denk dat dat ook een interessante optie is voor jou. (check ook de site van de TU)
Succes en kies snel
http://portal.hhs.nl/portal/page?_pageid=130,826312&_dad=portal&_schema=PORTAL
huh? weet je dat zeker?? Ik ken een aantal personen die de studie Economie & Bedrijfseconomie hebben gedaan en in het derde jaar (dus vóórdat ze hun bachelor hadden) een schakelprogramma hebben aangevraagd en gekregen. Als ze het aanbieden aan derderjaars economie studenten dan zullen ze ook niet zo moeilijk doen over iemand die zn HBO heeft afgerond toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:21 schreef B1nulnul het volgende:
Bekijk even op de sites van universiteiten zelf of ze een schakelprogramma aanbieden voor HBO-instromers. Op de Erasmus Universiteit is het in ieder geval niet mogelijk.
Ja dat is mij verteld toen ik dat ook overwoog. Ze willen geen HBO-ers. Maar je kunt wel sommige andere studies doen als HBO-erquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef Feyenoorder het volgende:
[..]
huh? weet je dat zeker?? Ik ken een aantal personen die de studie Economie & Bedrijfseconomie hebben gedaan en in het derde jaar (dus vóórdat ze hun bachelor hadden) een schakelprogramma hebben aangevraagd en gekregen. Als ze het aanbieden aan derderjaars economie studenten dan zullen ze ook niet zo moeilijk doen over iemand die zn HBO heeft afgerond toch?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:25 schreef Jetfly het volgende:
Hallo,
Ik had een vraagje, wordt HBO Bachelor (Bedrijfseconomie) + (Schakeljaar) Pre - Master (Internationale Economie) + WO Master (Internationale Economie) hetzelfde gewardeerd als een WO Bachelor (Econometrie) + Master (Internationale Economie)? Wat vindt de werknemer beter? Of kijkt die er helemaal niet naar en vindt die WO Master genoeg?
Gegroet,
Jetfly.
Sowieso Economie ≠ Econometrie...quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Of: Natuurlijk wordt dit niet hetzelfde gewaardeerd, HBO blijft HBO. (Aap/gouden ring enzo)
Zoals ik al zei: als je al te lui bent om voor het vwo te gaan maak je geen schijn van kans om de universiteit te halen. Sowieso is de kans erg groot dat je niet eens wordt toegelaten met een HBO-P, omdat je wiskunde-niveau te laag is. HBO jaar 1 wiskunde is niet gelijk aan VWO6 wiskunde.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef Jetfly het volgende:
Ik doe nu HAVO, als ik mijn HBO Propedeuse haal dan kan ik toch wel Econometrie gaan doen? Welke studie komt dan het beste uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |