abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59759428
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Allemaal rond de impact zones?

Allemaal ? Geen idee.
quote:
The NIST report provides some information about "General Description of Tenant Layout." For the floors in question it says, "Generally open space filled with workstations. Offices, conference rooms, and work areas in exterior corners."

But on the 95th floor, Marsh & McLennan had a "large walled data center along north and east sides," according to the NIST report. And that's exactly where the plane hit – the north wall of the 95th floor.

Fuji Bank had torn up the 81st floor, he said, and stripped it down to the bare bone to reinforce the trusses so that the floor could hold more weight. Then they had built a raised floor and filled the entire floor with server-size Uninterrupted Power Supply (UPS) batteries.

The NIST documents that accompany the final report confirm the source's information that Fuji Bank had reinforced the 81st floor.

http://www.erichufschmid.net/TFC/Bollyn-Fuji-WTC.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59759579
Kun jij nou echt niks in je eigen woorden uitleggen en durf je nou echt nooit stelling te nemen Resonancer?
pi_59759944
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De info was imo tot op zekere hoogte gedetailleerd, NIST geeft helaas niet al hun gebruikte data en input vrij.
Zowat alles is te verkrijgen. Sommige info zal je wel via de FOIA moeten gaan en zal je de transactiekosten + overmaakkosten kosten en je zal de benodigde software nodig hebben. Enige uitzondering zal de informatie zijn die niet eigendom is van het NIST.
quote:
Wel of geen beton om de core ?
De NIST is daar 100% duidelijk over. En dat is je al eens verteld.
quote:
Verstevigde verdiepingen,
De NIST is daar 100% duidelijk over.
quote:
1 verdieping vol accu's. Lijkt me info die vrij belangrijk is om computermodellen te schrijven.
Want? En die info is toch bekend, dus wat is je punt?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:31:36 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59760003
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Allemaal ? Geen idee.
[..]
Als je dat niet weet, waarom kom je er dan in deze context mee?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:25:54 #105
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_59761003
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:02 schreef ToT het volgende:
Beetje over the top om alles op 1 kluitje te gooien als conspiracy die tot 9/11 heeft geleid, maar ik be het er well mee eens dat als je in AL die zaken 100% blindelings gelooft, dat je wel het stadium van "een gezonde dosis scepsis hebben" enigszins voorbij bent.
beetje rare manier van redeneren..
ik zou zeggen, bekijk de zaken stuk voor stuk en vel pér zaak een oordeel..
wat de uitkomst van al die zaken bij elkaar is zie je later wel..
als de uitkomst dan is: "allemaal waar" of "allemaal onwaar" of iets daartussenin, dan is dat de uitkomst lijkt me..
of zou jij bij de uitkomst "allemaal waar" redeneren: "maar dat wordt een beetje over de top, weetjewat: ik gooi bv chemtrails en de moonhoax eruit...." ?
Huig
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:27:18 #106
165802 Reki
no comment.
pi_59761033
interessant, tvp
zie ondertitel :)
pi_59761912
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je dat niet weet, waarom kom je er dan in deze context mee?
Omdat het onderdeel van het " allemaal " is.
quote:
And they all made it out because an enormous elevator machine room happened to be located on the 81st floor, where the nose of the jet hit.
http://www.usatoday.com/news/nation/2002/05/17/stairway.htm
Zie ik niet in de animatie..

Meer animatie:
http://www.kz.tsukuba.ac.jp/~isobe/WTC_genko_e.htm

[ Bericht 37% gewijzigd door Resonancer op 28-06-2008 22:36:16 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59763591
Conclusie...? Vliegtuigen kun geen gebouw binnen vliegen?
En wat wil je met de 2e link?

Je doet echt precies hetzelfde als Lambiekje. Hersenloos links dumpen en dan wachten tot er weer iets zinnigs gezegd wordt zodat je nog meer links kunt dumpen.
Als het nog ff zo door gaat ga ik (wederom) afhaken. Het lijkt wel alsof we tegen een muur aan het praten zijn.
pi_59763716
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:37 schreef Toryu het volgende:

Je doet echt precies hetzelfde als Lambiekje. Hersenloos links dumpen en dan wachten tot er weer iets zinnigs gezegd wordt zodat je nog meer links kunt dumpen.
Als het nog ff zo door gaat ga ik (wederom) afhaken. Het lijkt wel alsof we tegen een muur aan het praten zijn.
Dacht je nu werkelijk dat de "truthers" uit zijn op discussie? Het enige wat ze willen is hun onzinnige platitudes herhalen zodat ze hun banale wereldbeeld in elk geval voor zichzelf kunnen bevestigen en herbevestigen.
pi_59767665
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:37 schreef Toryu het volgende:

Je doet maar, ik herhaal en vul aan met info wat ik eerder zo hersenloos zei:
Vliegtuigen vliegen op video's DOOR de gebouwen heen, dat zie ik op de animaties niet terug.

Als ik moet wachten tot er iets zinnigs over gezegd wordt dan...
Eisenhower1961.
  zondag 29 juni 2008 @ 09:43:42 #111
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59767763
quote:
Op zondag 29 juni 2008 09:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vliegtuigen vliegen op video's DOOR de gebouwen heen, dat zie ik op de animaties niet terug.

Ik weet niet precies welk punt je probeert te maken maar op de animatie van Purdue zie je vliegtuigonderdelen er aan de andere kant van het gebouw weer uitkomen, net zoals op videobeelden.
  zondag 29 juni 2008 @ 10:04:50 #112
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59767917
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Meer animatie:
http://www.kz.tsukuba.ac.jp/~isobe/WTC_genko_e.htm
De animatie van Purdue was van WTC1, niet WTC2. Daarbij, er zijn limieten aan hoe gedetailleerd je zo'n EEM analyse kunt maken. Je moet het dan ook zien als een schatting, een idee van hoe het gebeurd zou kunnen zijn. Een 100% waarheidsgetrouwe simulatie is onmogelijk met de huidige technieken en zal ook nooit gerealiseerd kunnen worden. Het is immers een model, oftewel een vereenvoudiging van de werkelijkheid.

In het NIST impact model van de Twin Towers zaten 500.000 nodes, en als je een beetje bekend bent met EEM weet je hoe bizar veel dat zijn. Veel beter dan dat zal het niet gaan worden, daar zijn simpelweg de technieken niet voor beschikbaar, en die zullen er ook nooit komen.

Dat betekent niet dat zo'n analyse geen nut of waarde heeft, maar dat je realistisch moet blijven in hoeverre de techniek in staat is zulke complexe gebeurtenissen te vangen in modellen.
pi_59769082
quote:
Op zondag 29 juni 2008 09:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat is de enige kritiek die je hebt op dat filmpje, dat het niet de "achterkant" van de impact laat zien?
pi_59773282
quote:
Op zondag 29 juni 2008 09:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik weet niet precies welk punt je probeert te maken maar op de animatie van Purdue zie je vliegtuigonderdelen er aan de andere kant van het gebouw weer uitkomen, net zoals op videobeelden.
Mijn punt is dat de animaties niet overeenkomen met de werkelijkheid, maar je zegt zelf ook al dat dit ' n "schatting" is. Mij lijkt dat in dit soort " schattingen " de inhoud van 'n verdieping en evt verstevigingen meer dan details zijn.
Eisenhower1961.
  zondag 29 juni 2008 @ 16:16:09 #115
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59773557
Verstevigingen? .

Hoe nuttig is het om alleen een vijftigste verdieping te verstevigen? Ontlast je daarmee daadwerkelijk de onderliggende 49 verdiepingen van het gewicht van de 60 er boven? .

Ik denk dat een UPSje, serverrackje of kluisje verdomde veel minder indruk op een 767 maakt dan bijvoorbeeld een liftkoker.
Ik ga naar huis.
  zondag 29 juni 2008 @ 17:03:27 #116
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59774290
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:56 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mijn punt is dat de animaties niet overeenkomen met de werkelijkheid, maar je zegt zelf ook al dat dit ' n "schatting" is. Mij lijkt dat in dit soort " schattingen " de inhoud van 'n verdieping en evt verstevigingen meer dan details zijn.
Dat EEM analyses niet 100% de werkelijkheid nabootsen was allang bekend en dat is meerdere malen in dit en voorgaande topics gezegd. Purdue heeft met name de structurele response van het gebouw getracht te simuleren, wat interessant is voor de vakgroep die de simulaties heeft uitgevoerd.

NIST heeft gedetailleerdere simulaties gedaan dan Purdue. Wie zegt dat NIST en Purdue dergelijke zaken niet in haar model hebben meegenomen, danwel hebben afgewogen of het significant genoeg was om mee te nemen in de modelvorming?

Ik heb het idee dat je verwachtingen van dergelijke modelvorming te hoog liggen, en de accuraatheid ervan te laag inschat. Om een voorbeeldje te geven: men kan tegenwoordig auto crashtests met EEM analyse doen, aangezien het dermate goed de werkelijkheid kan nabootsen dat er nauwelijks significante verschillen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 29-06-2008 17:27:15 ]
pi_59774603
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Misschien omdat de animatie over de noord toren gaat en je quote over de zuid toren... Uit hetzelfde artikel

In the north tower, the first to be hit, the jet slammed into the center of the building at the 94th through 98th floors — well above the north tower's 81st floor elevator machine room.
  zondag 29 juni 2008 @ 17:29:00 #118
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59774721
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Misschien omdat de animatie over de noord toren gaat en je quote over de zuid toren... Uit hetzelfde artikel

In the north tower, the first to be hit, the jet slammed into the center of the building at the 94th through 98th floors — well above the north tower's 81st floor elevator machine room.
Had ik ook al opgemerkt idd
pi_59774910
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

uhm ik heb gelinkt naar zowel 'n animatie van wtc 1 als 2 crash.

WTC 2 : http://www.kz.tsukuba.ac.jp/~isobe/WTC_genko_e.htm
2 avi files.

Maar.. ook op de 91 verdieping van de North tower was iets ongebruikelijks.(zolas eerder gequote)
Het Data center, NIST noemt dit typical workspace, maar dat was het zeker niet.
Waar dat Data center dan uit bestond en welke gevolgen dit had voor de crash (en bijbehorende animatie) blijft voor mij n ? Uit de Purdue animatie lijkt te blijken dat dit geen gevolgen had.
Eisenhower1961.
pi_59775206
Is dit allemaal wel relevant? Met die simulatie is wel aangetoond dat een vliegtuig dat gebouw kan binnenvliegen.
Met of zonder serverruimte of machinekamer van lift.
pi_59775298
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef Toryu het volgende:
Is dit allemaal wel relevant? Met die simulatie is wel aangetoond dat een vliegtuig dat gebouw kan binnenvliegen.
Erin kennelijk wel , maar erdoor? IMO is het op de video's de neus die erdoor heenkomt (maar dat zullen anderen ongetwijfeld anders zien) , en dat zie ik in de animaties niet terug.
Relevantie : indien op de video's de neus erdoor komt en in de animatie is dit niet terug te zien klopt of de animatie niet of de video is fake, of ik zie het niet goed dat kan ook.
Eisenhower1961.
  zondag 29 juni 2008 @ 18:09:57 #122
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59775426
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Erin kennelijk wel , maar erdoor? IMO is het op de video's de neus die erdoor heenkomt (maar dat zullen anderen ongetwijfeld anders zien) , en dat zie ik in de animaties niet terug.
Relevantie : indien op de video's de neus erdoor komt en in de animatie is dit niet terug te zien klopt of de animatie niet of de video is fake, of ik zie het niet goed dat kan ook.
http://www.911myths.com/index.php/Nose_out

Ja het is 9/11 myths, maar die nose out is duidelijk GEEN nose out. Het is ook gewoon misleidend om je te beaseren op vage beelden die van héél veraf gemaakt zijn, terwijl alle andere beelden die beter zicht hadden op die zijde geen nose out laten zien.
pi_59777189
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:09 schreef Terecht het volgende:

[..]

http://www.911myths.com/index.php/Nose_out

Ja het is 9/11 myths, maar die nose out is duidelijk GEEN nose out. Het is ook gewoon misleidend om je te beaseren op vage beelden die van héél veraf gemaakt zijn, terwijl alle andere beelden die beter zicht hadden op die zijde geen nose out laten zien.
Vage beelden ? Valt wel mee vind ik.
Ik ben niet de enige die dat denkt te zien.

Eisenhower1961.
  zondag 29 juni 2008 @ 19:52:46 #124
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59777290
Het zal je verbazen, maar wat mensen denken te zien is niet zo verdomde relevant.

Ik zie in wolken soms ook grote tieten of strakke billen.
Ik ga naar huis.
pi_59778469
quote:
Op zondag 29 juni 2008 19:52 schreef nietzman het volgende:
Het zal je verbazen, maar wat mensen denken te zien is niet zo verdomde relevant.

Ik zie in wolken soms ook grote tieten of strakke billen.
Ik zie in de wolken soms experimenten met EM velden.

Je weet dat 'n groot gedeelte van het werk van NIST gebaseerd is op (o.a. niet vrijgegeven) video's en foto's?
quote:
Some 200 technical experts—including about 85 career NIST experts and 125 leading experts from the private sector and academia—reviewed tens of thousands of documents, interviewed more than 1,000 people, reviewed 7,000 segments of video footage and 7,000 photographs,
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm
Zij zullen ongetwijfeld niet van zichzelf zegen dat ze iets denken/menen te zien, maar dat ze het zien.
Eisenhower1961.
  zondag 29 juni 2008 @ 20:44:51 #126
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59778548
En zij zeggen dat het geen noseout is. Typisch hè?
Ik ga naar huis.
pi_59778929
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:44 schreef nietzman het volgende:
En zij zeggen dat het geen noseout is. Typisch hè?
Zij zeggen dat 'n motor en het landingsgestel door het wtc heen kwamen.
Het object in de video's lijkt mij te verbranden in de explosie en vind het ook helemaal niet op iets dergelijks lijken.
NIST zegt volgens mij niets over het object in de video's, maar heb ook niet alle kennis direkt paraat.
Eisenhower1961.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:11:45 #128
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59779124
Dan nog, één of twéé videos. Da's dan nog altijd net zoiets als zeggen dat er een raket in het pentagon vloog omdat er naast honderden ooggetuigen die een vliegtuig zágen, éen iemand is die iets hoorde dat "sounded like a missile."
Ik ga naar huis.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:17:10 #129
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59779254
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zij zeggen dat 'n motor en het landingsgestel door het wtc heen kwamen.
Het object in de video's lijkt mij te verbranden in de explosie en vind het ook helemaal niet op iets dergelijks lijken.
NIST zegt volgens mij niets over het object in de video's, maar heb ook niet alle kennis direkt paraat.
Een motor is natuurlijk flink wat steviger dan een holle glasvezel neus he
  zondag 29 juni 2008 @ 23:20:09 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59783010
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef Toryu het volgende:
?!! aangetoond ... je kan de animatie ook met een lege toiletrol maken. Dus dan is het dat ook waar. Er is zóóó niets aangetoond met dat animatietje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:22:23 #131
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59783076
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
?!! aangetoond ... je kan de animatie ook met een lege toiletrol maken.
Uhuh, net als alle complot-filmpjes. En die geloof je voor het gemak wèl.
Ik ga naar huis.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:23:57 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59783117
quote:

[..]

?!! aangetoond ... je kan de animatie ook met een lege toiletrol maken. Dus dan is het dat ook waar. Er is zóóó niets aangetoond met dat animatietje.
Nee want de achterliggende cijfers zijn gelukkig door de mensen van de universiteit uit hun duim gezogen

Ze hebben de nummers gechrunched en onder het mom van toegankelijkheid ook de resultaten omgezet in een visuele presentatie.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:24:57 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59783141
quote:

[..]

Ah daar is het geraaskalk weer. Er staan nog wat vragen voor je open.
Onikaan ni ov dovah
pi_59783543
quote:

[..]

Ah ben je er weer?
pi_59783614
quote:

[..]

En met al jouw gilles de la tourette aanvallen, vage filmpjes en misplaatste hoogmoed bewijs je wel wat?
  zondag 29 juni 2008 @ 23:42:55 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59783622
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ah daar is het geraaskalk weer. Er staan nog wat vragen voor je open.
En dan mis ik voornamelijk nog de argumentatie die verder reikt dan 'waarom maken we dan geen messen van aluminium?'
  maandag 30 juni 2008 @ 07:25:03 #137
52357 Lambiekje
pi_59786192
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En dan mis ik voornamelijk nog de argumentatie die verder reikt dan 'waarom maken we dan geen messen van aluminium?'
jullie troldebunkers snappen het echt niet, hè.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59786622
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:24 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ik vroeg geen oordeel over de media, maar een oordeel over de complotgelovers.

Als je er al vanuit gaat dat de onderzoekers verkeerde blauwdrukken van de WTC torens hebben gekregen krijg ik al snel het idee dat je wel klakkeloos geloofd wat complotgelovers zeggen.
En dit kan je ook omdraaien dat mensen die klakkeloos geloven wat ze te zien te horen en te lezen krijgen en totaal alles ontkennen van de complots. Als ik de lijst met complots zie kun je er zowiezo al velen door strepen met gezond verstand.

Als ik dit topic doorlees worden net zoveel dingen ontkracht met artikelen video's etc als dat de complot theorien met links en dergelijke komen. Probeer er maar ens met gezond verstand en wij als burgers die nooit alle details zullen weten, maar eens de waarheid te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 30-06-2008 08:53:50 ]
  maandag 30 juni 2008 @ 09:38:17 #139
52357 Lambiekje
pi_59787208
quote:
Op maandag 30 juni 2008 08:43 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

En dit kan je ook omdraaien dat mensen die klakkeloos geloven wat ze te zien te horen en te lezen krijgen en totaal alles ontkennen van de complots. Als ik de lijst met complots zie kun je er zowiezo al velen door strepen met gezond verstand.
zo als welke ??
quote:
Als ik dit topic doorlees worden net zoveel dingen ontkracht met artikelen video's etc als dat de complot theorien met links en dergelijke komen. Probeer er maar ens met gezond verstand en wij als burgers die nooit alle details zullen weten, maar eens de waarheid te zien.
geldstromen, belangen en macht .. tonen toch echt wel aan dat overheden tot zeer vuile spelletjes in staat zijn.
pi_59787833
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zo als welke ??
[..]

geldstromen, belangen en macht .. tonen toch echt wel aan dat overheden tot zeer vuile spelletjes in staat zijn.
Welke belangen en geldstromen hebben we het hier over? De mensen die een vaag youtube filmpje in elkaar knutselen, er een boek over schrijven, en er vervolgens mee het talkshow- en schnabbelcircuit in duiken?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 30 juni 2008 @ 10:17:27 #141
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59787911
quote:
Op maandag 30 juni 2008 07:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach daar hebben we weer zo'n fantastische oneline.

Ik post een simulatie waarin redelijk accuraat wordt berekend wat er zou gebeuren als er een vliegtuig het wtc in zou vliegen. Het enige wat je daarop te antwoorden hebt is dat ie zóóó dom is, vind je het dan vreemd dat me dan het gevoel bekruipt dat je achterliggende site niet eens gelezen hebt?

Maar goed, als wij het niet snappen kom dan maar eens met een goed onderbouwde, natuurkundig onderlegde uitleg die verder gaat als '''messen van alu!!!!11 Birdstrikes!!! kijk dan!!!'' en dan komen we tenminste ergens.
  maandag 30 juni 2008 @ 10:54:43 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59788810
quote:

[..]

Er staat nog een vraag voor je open.
Onikaan ni ov dovah
pi_59790564
quote:

[..]

Nee inderdaad. En ondanks al jouw kennis van zaken kun je ons niet goed uitleggen hoe het dan wel zit. Zou je toch aan het denken moeten zetten.
pi_59796672
quote:
Op maandag 30 juni 2008 08:43 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Het is lastig. En het wordt nog lastiger gemaakt door mensen die allerlei rare theorien op het net gooien. Probeer maar eens op google wat informatie over de WTC torens te vinden je krijgt vooral complotverhalen.

Maar ook zonder alle details goed te weten te komen kun je een zeer helder beeld krijgen van wat er gebeurd is. Niet van alle miljoenen details die er zijn rond de aanslagen, maar zeker wel de grote lijnen.
pi_59798447
quote:

[..]

Nee, jouw argumenten zijn van dusdanig hoog technisch niveau dat ik er geen touw aan vast kan knopen.

pi_59799930
quote:

[..]

troldebunkers
Is dit je nieuwe stopwoordje?
  maandag 30 juni 2008 @ 19:12:21 #147
52357 Lambiekje
pi_59800318
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Welke belangen en geldstromen hebben we het hier over? De mensen die een vaag youtube filmpje in elkaar knutselen, er een boek over schrijven, en er vervolgens mee het talkshow- en schnabbelcircuit in duiken?
Doe nu niet of je het niet weet.
  maandag 30 juni 2008 @ 19:15:55 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59800406
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe nu niet of je het niet weet.
Je hebt nog een vraag over een serie voorlopig ongefundeerde uitspraken open staan. Heb je überhaupt de intentie daar nog iets aan te doen?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 30 juni 2008 @ 19:19:15 #149
52357 Lambiekje
pi_59800484
quote:
Urban Moving Systems: the US-Israeli 9/11 Financial Nexus

With the global awakening of what really happened on 9/11 surging ahead at full steam, many people are now aware of facts such as prior government knowledge of the attacks, the mysterious collapse of WTC 7, all of the military and terror drills going on at the same time of the attacks, and the possibility that WTC 1, 2 and 7 were brought down by controlled demolition, and not by fire.

What is not known by the majority of these people, but is as equally important as WTC 7 is the story of Urban Moving Systems. It is no surprise that the hidden history of Urban Moving Systems remains unknown to of the majority of the American population, and even within the 9/11 truth community, since it's story was never included in the official 9/11 Commission Report, and has been absent from all of the popular 9/11 "truth movies."
Het wordt steeds leuker het 911 Complot. Overigens heeft Open Complicity het wel behandeld maar niet specifiek onder de UMS naam.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 30-06-2008 19:42:55 ]
pi_59802545
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het wordt steeds leuker het 911 Complot. Overigens heeft Open Complicity het wel behandeld maar niet specifiek onder de UMS naam.
Zijn behoorlijk wat sites die deze info al jaren delen:
http://www.whatreallyhappened.com/sears.html

Als je hier teveel aandacht aan schenkt lees je al snel termen als anti semiet..
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')