Karel Timofeef bestaat welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:19 schreef EvilMarc het volgende:
Ik zit nog te wachten op iemand die bij Piet Paulusma is geweest
Ik ookquote:
Had nou nooit van je verwacht dat je met F1 op tv zou zijn geweestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:25 schreef Relin het volgende:
Paar keer met de formule 1 en een keer in Amerika op TV geweest. Al moet je bij 't laatste wel effe zoeken
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Onze school bestond 10 jaar en een paar klasgenootjes hadden onze klas opgegeven bij diverse programma's. Klassewerk "won".
Ik deed mee in het toneelstukje, moest Dieuwertje Blok voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:19 schreef EvilMarc het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben toen ik een jaar of 15 was gefilmd met Piet Paulusma's weer van sbs6.
Ben 3 keer in beeld geweest!!!![]()
![]()
Wij verloren! Maar ik denk niet van jullie (dát zou pas toevallig zijn!), want dat ambulance-gebeuren zegt me niks. Gerard Joling kwam bij ons optreden want die had toen nét een grote hit met "Ticket to the tropics".quote:Op maandag 30 juni 2008 00:48 schreef Lief17 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk!!! (en toevallig!). Wij deden op 9 december mee (en we wonnen!!!!!). Ik deed mee met ... hoe heet dat ook al weer.... we moesten met zijn vieren iemand zo snel mogelijk in een ambulance krijgen in ieder geval!
Wat een ijzersterk grapje die je daar maakt. Echt, erg goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:36 schreef honda1990 het volgende:
Mensen vragen vaak aan me of ik bekend ben![]()
Jammer dat het meestal is om de weg te vragen![]()
Dankjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat een ijzersterk grapje die je daar maakt. Echt, erg goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Drink je ook sojamelk? En waar blijft de picture?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:17 schreef pleeborstel het volgende:
Ik word vaak aangeproken op straat omdat mensen denken dat ik Floortje Dessing ben![]()
nee, en die van mij zijn lekker wel echt![]()
JDquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:56 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben in Kopspijkers geweest als gast bij het onderdeel "De vergulde nachtspiegel".
En mijn nominatie had daar ook gewonnen.
Wel grappig
Verder is mijn ingezonden vraag een keer behandeld bij Voetbal Insite (geregeld via Johan) en bij Sport1 komen vaak vragen van mij langs.
Bij ons Hans de Booy en nog één of andere onbekende band. Is wel echt grappig om weer eens terug te zien. Plaatsvervangende schaamte bij de kapsels ed van toenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wij verloren! Maar ik denk niet van jullie (dát zou pas toevallig zijn!), want dat ambulance-gebeuren zegt me niks. Gerard Joling kwam bij ons optreden want die had toen nét een grote hit met "Ticket to the tropics".
Die was 20 stappen van mijn huis maar ben niet heen geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:19 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is van zo'n kinderprogramma toch? Met die kids van de juf in 't publiek?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb laatst nog meegedaan met Lovematch. Was gevraagd als acteur omdat de juf al iemand had.
Oprah winfrey ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Een homo? Wat ben ik dan met mijn meer dan 136.000 hyves vrienden. Een super mega homo?
Ja, als we zo gaan beginnen: toen ik 10 was heb ik een tekening gestuurd naar het Utrechts Nieuwsblad en die is geplaatst......quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:00 schreef Urquhart het volgende:
Owja...ik heb een keer bij de ingezonden brieven van de VI gestaan
Oeh mag ik ja aanraken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef SeLang het volgende:
Ik had de allereerste Texas Instruments TI-74 in Nederland en ik heb nog ergens een certificaat dat bewijst dat ik de eerste was
[ afbeelding ]
Als streaker?quote:
God, ja, das over 2 maandjes alweer op tv. Bekend dat ik worden ga, joh!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:24 schreef BVO het volgende:
Ik heb morgen opnames voor That's the Question. Met ambities om DWDD te bereiken en van daaruit verder te groeien.
Dankjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:42 schreef BVO het volgende:
Dit zijn herhalingen. Ik begin in de week van 13/17 oktober.
En dat heeft alles met TV/Showbizz te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:47 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb een verpakking van Lays (chips) ontworpen, die ook in Nederland wordt verkochtVooral in de Spaanse supermarkten zijn er ontwerpen van mij te bewonderen.
Ben jij dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef BVO het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html
Ook nog meer dan 110000 views.
Op dit filmpje kreeg ik nog de meeste reacties, in de trant van "jij bent toch die van Dumpert".
Nu op naar de volgende quiz.
Je vergeet je acteer carriere in absoluty fabulous..quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:20 schreef PatsyStone het volgende:
Ik ben bij de opnames van Oppassen! geweest in 1995. Dus je kunt mij horen schaterlachen (). Ik heb ooit in de Donald Duck gestaan met mijn tekening 'Kunstduck', een waar artistiek meesterwerk! (ik was 9) Oh ennuh, ik ken Terror Jaap nog van toen hij nog gewoon Jaap was!
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik was vorige week op Weert T.V.!
Ben jij dat serieus ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef BVO het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html
Ook nog meer dan 110000 views.
Op dit filmpje kreeg ik nog de meeste reacties, in de trant van "jij bent toch die van Dumpert".
Nu op naar de volgende quiz.
Ik zag het bij DWDD idd voorbij komenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:22 schreef BVO het volgende:
Bij That's the Question en Lingo geweest.
Met Lingo haalde ik De Wereld Draait Door, waarna ik veel op straat herkend ben. Zelfs fanmail, de gekheid,
Toen ging ik voor studie naar Spanje en daar ben ik nu nog.
En wie ben jij danquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
heb maar 1 tv ervaring en dat was meteen een goeie,
ver over de 500 uitzendingen Gouden Kooi,
telt dat ook?
Homoquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
heb maar 1 tv ervaring en dat was meteen een goeie,
ver over de 500 uitzendingen Gouden Kooi,
telt dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |