Karel Timofeef bestaat welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:19 schreef EvilMarc het volgende:
Ik zit nog te wachten op iemand die bij Piet Paulusma is geweest
Ik ookquote:
Had nou nooit van je verwacht dat je met F1 op tv zou zijn geweestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:25 schreef Relin het volgende:
Paar keer met de formule 1 en een keer in Amerika op TV geweest. Al moet je bij 't laatste wel effe zoeken
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Onze school bestond 10 jaar en een paar klasgenootjes hadden onze klas opgegeven bij diverse programma's. Klassewerk "won".
Ik deed mee in het toneelstukje, moest Dieuwertje Blok voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:19 schreef EvilMarc het volgende:
Ik zit nog te wachten op iemand die bij Piet Paulusma is geweest
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben toen ik een jaar of 15 was gefilmd met Piet Paulusma's weer van sbs6.
Ben 3 keer in beeld geweest!!!![]()
![]()
Wij verloren! Maar ik denk niet van jullie (dát zou pas toevallig zijn!), want dat ambulance-gebeuren zegt me niks. Gerard Joling kwam bij ons optreden want die had toen nét een grote hit met "Ticket to the tropics".quote:Op maandag 30 juni 2008 00:48 schreef Lief17 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk!!! (en toevallig!). Wij deden op 9 december mee (en we wonnen!!!!!). Ik deed mee met ... hoe heet dat ook al weer.... we moesten met zijn vieren iemand zo snel mogelijk in een ambulance krijgen in ieder geval!
Wat een ijzersterk grapje die je daar maakt. Echt, erg goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:36 schreef honda1990 het volgende:
Mensen vragen vaak aan me of ik bekend ben![]()
Jammer dat het meestal is om de weg te vragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |