Geen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:00 schreef aychelle het volgende:
Vertel hier je ervaringen die je hebt gedaan qua tv/showbizz of wat maar ook.
ik wel juist WEL ik-ben-een-beetje-bekend verhalenquote:
Starfucker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:10 schreef Upsetter het volgende:
TVP
..er is hoop voor dit topic!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:13 schreef Roi het volgende:
Oh, en ik ben een paar dagen geleden op de Oostenrijkse TV geweest !
Geïnterviewd als Holland supporter.
Vertel ze dan ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik wel juist WEL ik-ben-een-beetje-bekend verhalen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:22 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn tante heeft ooit meegedaan aan Lingo, telt dat ook?
Hoe zwaar? Hoe oud?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:22 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn tante heeft ooit meegedaan aan Lingo, telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Kutkwis, dat That's the question. Om een béétje geld te verdienen sta je dagenlang voor lul bij de EO. Dan zou ik me eerder voor lul laten zetten bij Robert ten Brink bij Weekend Miljonairs.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:24 schreef BVO het volgende:
Ik heb morgen opnames voor That's the Question. Met ambities om DWDD te bereiken en van daaruit verder te groeien.
Voor lul, voor lul, hoor dat nou. Ik ga daar de show stelen met Bertje naast me, no doubt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:29 schreef Upsetter het volgende:
[..]
Kutkwis, dat That's the question. Om een béétje geld te verdienen sta je dagenlang voor lul bij de EO. Dan zou ik me eerder voor lul laten zetten bij Robert ten Brink bij Weekend Miljonairs.
OT: ik ben twee jaar lang met honderden anderen in de leader van Studio Sport te zien geweest.
Ik zal naar je kijken waarschijnlijk, want het staat vaak aan hierzo. Om te kijken vind ik het wel te pruimen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor lul, voor lul, hoor dat nou. Ik ga daar de show stelen met Bertje naast me, no doubt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |