Ja, als we zo gaan beginnen: toen ik 10 was heb ik een tekening gestuurd naar het Utrechts Nieuwsblad en die is geplaatst......quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:00 schreef Urquhart het volgende:
Owja...ik heb een keer bij de ingezonden brieven van de VI gestaan
Oeh mag ik ja aanraken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef SeLang het volgende:
Ik had de allereerste Texas Instruments TI-74 in Nederland en ik heb nog ergens een certificaat dat bewijst dat ik de eerste was
[ afbeelding ]
Als streaker?quote:
God, ja, das over 2 maandjes alweer op tv. Bekend dat ik worden ga, joh!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:24 schreef BVO het volgende:
Ik heb morgen opnames voor That's the Question. Met ambities om DWDD te bereiken en van daaruit verder te groeien.
Dankjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:42 schreef BVO het volgende:
Dit zijn herhalingen. Ik begin in de week van 13/17 oktober.
En dat heeft alles met TV/Showbizz te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:47 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb een verpakking van Lays (chips) ontworpen, die ook in Nederland wordt verkochtVooral in de Spaanse supermarkten zijn er ontwerpen van mij te bewonderen.
Ben jij dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef BVO het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html
Ook nog meer dan 110000 views.
Op dit filmpje kreeg ik nog de meeste reacties, in de trant van "jij bent toch die van Dumpert".
Nu op naar de volgende quiz.
Je vergeet je acteer carriere in absoluty fabulous..quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:20 schreef PatsyStone het volgende:
Ik ben bij de opnames van Oppassen! geweest in 1995. Dus je kunt mij horen schaterlachen (). Ik heb ooit in de Donald Duck gestaan met mijn tekening 'Kunstduck', een waar artistiek meesterwerk! (ik was 9) Oh ennuh, ik ken Terror Jaap nog van toen hij nog gewoon Jaap was!
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik was vorige week op Weert T.V.!
Ben jij dat serieus ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef BVO het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html
Ook nog meer dan 110000 views.
Op dit filmpje kreeg ik nog de meeste reacties, in de trant van "jij bent toch die van Dumpert".
Nu op naar de volgende quiz.
Ik zag het bij DWDD idd voorbij komenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:22 schreef BVO het volgende:
Bij That's the Question en Lingo geweest.
Met Lingo haalde ik De Wereld Draait Door, waarna ik veel op straat herkend ben. Zelfs fanmail, de gekheid,
Toen ging ik voor studie naar Spanje en daar ben ik nu nog.
En wie ben jij danquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
heb maar 1 tv ervaring en dat was meteen een goeie,
ver over de 500 uitzendingen Gouden Kooi,
telt dat ook?
Homoquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
heb maar 1 tv ervaring en dat was meteen een goeie,
ver over de 500 uitzendingen Gouden Kooi,
telt dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |