eigenlijk is het alleen maar lastigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
Joepi.
Wat istquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
Joepi.
He, bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
Pijn op borst dat doorstraalt tot aan mijn kaak. Best een tof gevoel .
Zal je dan niet eens een dokter bellen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
Pijn op borst dat doorstraalt tot aan mijn kaak. Best een tof gevoel .
Alsof die iets doetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal je dan niet eens een dokter bellen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Trouwens, dokter werkt niet op dinsdag en die invaller van hem die is al helemaal van de oude stempel.
Hendigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Trouwens, dokter werkt niet op dinsdag en die invaller van hem die is al helemaal van de oude stempel.
Meer die vent van de oude garde. Al wassie jongquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Veel doktoren hoor die maar 16 uur per week werken
koopkoopkoopquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:55 schreef JortK het volgende:
devdevdev
studeerstudeerstudeerquote:
verzaakverzaakverzaak.quote:
quote:
Gewoon fat clients?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
Morgenochtend overigens weer een afdeling uitrollen betreffende nieuwe pc's. Dat betekend weer blije gezichten en geen gepuf achter de trage bakkies die ze nu hebben![]()
Thinclients is toch veel beter te onderhouden als je over veel gebruikers praat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon standaard clientpc's ja. Met eigen hardeschijf etc
Geen schildpadjes oid
1 te laatquote:
GMTAquote:
FAALquote:
GMTAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef OA het volgende:
Whehe, we posten 2x tegelijk. Ik post en jouw post staat er direct onder!![]()
quote:
Laterquote:
Ik moet zeggen dat ik erin gerold ben, de voorganger was er al mee bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Thinclients is toch veel beter te onderhouden als je over veel gebruikers praat?
Ooh ok, vrienden van mij die sysadmins zijn over thinclient omgevingen zouden nooit meer terug willen naar fat clientsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik erin gerold ben, de voorganger was er al mee bezig.
Maar dit was/is een goedkope oplossing, en heb nog weinig ervaring met Thinclients
Nja, de aankoop is al gedaan, en gezien ook de hardware servers ook achterlopen (wo dual P3-1000Mhz met een Unix SMB/AD/dhcp draaiend), en P3-1Ghz met NT voor kassa-gegevens en 1 met Win2k voor salarissen ) moet dat toch ook eerst vervangen worden (zijn we mee bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ooh ok, vrienden van mij die sysadmins zijn over thinclient omgevingen zouden nooit meer terug willen naar fat clients
En ik heb de aanwijzingen van de PoolPool nog wel opgevolgd... of hield ik hem misschien ondersteboven?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
oh. lullig dat iglos daar in het noorden zitten, je was verkeerd.
Polen, niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb de aanwijzingen van de PoolPool nog wel opgevolgd... of hield ik hem misschien ondersteboven?.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het moeten weten natuurlijk, als ze hun gadget zo'n naam geven.
quote:
Ga fietsen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Houniet het volgende:
Laatste topic.
quote:
Niet voor mijquote:
Dat is niet slimquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef OA het volgende:
En ik had de krant nog niet gelezen, maar wel per ongeluk in de vuilnisbak gegooid... uiteraard ligt er nu allemaal eten overheen...pastasaus met gehakt
Jwt.quote:
Waarom nietquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef OA het volgende:
Ik ging net sinaasappels uitpersen en toen sneed ik een sinaasappel door met een keukenmes maar het ging ook vrij diep in mn hand...
Heb je je dag niet helemaal ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef OA het volgende:
En ik had de krant nog niet gelezen, maar wel per ongeluk in de vuilnisbak gegooid... uiteraard ligt er nu allemaal eten overheen...pastasaus met gehakt
Ach, het nieuws is ook altijd een mix van van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef OA het volgende:
Vul maar eens een paar keer de letter "e" inquote:
Je weet dat zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Vul maar eens een paar keer de letter "e" in
Moeten we de TT laten aanpassen voor je?quote:
Het lijkt erop...quote:
Jullie redden het wel zonder mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
Maar dan blijft natuurlijk de grote vraag: waarom Houseniet? Een KSC zonder Houniet is als een koffiekopje zonder oor, als patiencen zonder dat je zelf meespeelt of als koninginnecremesoep zonder stukjes koningin...
Neeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Housen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ga nog wel steeds een keer mee naar Bloemendaal!
Je gaat op vakantie of studeren in het buitenland?!quote:
Check het voetbaltopicquote:
Wanneer is de provider klaar met zijn aanpassingquote:
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie of studeren in het buitenland?!
[..]
Check het voetbaltopic
Over anderhalf jaar naar Zuid Afrikaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:33 schreef OA het volgende:
Je gaat op vakantie of studeren in het buitenland?!
Das 2010 ofzo!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar naar Zuid Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |