Thinclients is toch veel beter te onderhouden als je over veel gebruikers praat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon standaard clientpc's ja. Met eigen hardeschijf etc
Geen schildpadjes oid
1 te laatquote:
GMTAquote:
FAALquote:
GMTAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef OA het volgende:
Whehe, we posten 2x tegelijk. Ik post en jouw post staat er direct onder!![]()
quote:
Laterquote:
Ik moet zeggen dat ik erin gerold ben, de voorganger was er al mee bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Thinclients is toch veel beter te onderhouden als je over veel gebruikers praat?
Ooh ok, vrienden van mij die sysadmins zijn over thinclient omgevingen zouden nooit meer terug willen naar fat clientsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik erin gerold ben, de voorganger was er al mee bezig.
Maar dit was/is een goedkope oplossing, en heb nog weinig ervaring met Thinclients
Nja, de aankoop is al gedaan, en gezien ook de hardware servers ook achterlopen (wo dual P3-1000Mhz met een Unix SMB/AD/dhcp draaiend), en P3-1Ghz met NT voor kassa-gegevens en 1 met Win2k voor salarissen ) moet dat toch ook eerst vervangen worden (zijn we mee bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ooh ok, vrienden van mij die sysadmins zijn over thinclient omgevingen zouden nooit meer terug willen naar fat clients
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |