eigenlijk is het alleen maar lastigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
Joepi.
Wat istquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
Joepi.
He, bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
Pijn op borst dat doorstraalt tot aan mijn kaak. Best een tof gevoel .
Zal je dan niet eens een dokter bellen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
Pijn op borst dat doorstraalt tot aan mijn kaak. Best een tof gevoel .
Alsof die iets doetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal je dan niet eens een dokter bellen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Trouwens, dokter werkt niet op dinsdag en die invaller van hem die is al helemaal van de oude stempel.
Hendigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
Trouwens, dokter werkt niet op dinsdag en die invaller van hem die is al helemaal van de oude stempel.
Meer die vent van de oude garde. Al wassie jongquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Veel doktoren hoor die maar 16 uur per week werken
koopkoopkoopquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:55 schreef JortK het volgende:
devdevdev
studeerstudeerstudeerquote:
verzaakverzaakverzaak.quote:
quote:
Gewoon fat clients?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
Morgenochtend overigens weer een afdeling uitrollen betreffende nieuwe pc's. Dat betekend weer blije gezichten en geen gepuf achter de trage bakkies die ze nu hebben![]()
Thinclients is toch veel beter te onderhouden als je over veel gebruikers praat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon standaard clientpc's ja. Met eigen hardeschijf etc
Geen schildpadjes oid
1 te laatquote:
GMTAquote:
FAALquote:
GMTAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef OA het volgende:
Whehe, we posten 2x tegelijk. Ik post en jouw post staat er direct onder!![]()
quote:
Laterquote:
Ik moet zeggen dat ik erin gerold ben, de voorganger was er al mee bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Thinclients is toch veel beter te onderhouden als je over veel gebruikers praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |