ik weetquote:
Ow, dan vin ik m wel mooiquote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Ynske het volgende:
ik weet
geen zin om recht te zetten
en volgens t meetlatje is t eerste huis bij die witte streep wel recht
Ahjoh, dat is handig. Dan hoef je niet te douchen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:21 schreef JDude het volgende:
@ foto: wel even oppassen als je de deur uit wandelt.
Sinds wanneer is het water in Nederland schoon?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahjoh, dat is handig. Dan hoef je niet te douchen.
Een dikke hint. Kan niet andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:20 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de zoveelste keer ja
Zou dit een hint zijn om niet af te studeren oid
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:20 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de zoveelste keer ja
Zou dit een hint zijn om niet af te studeren oid
Laat ze het in Den Haag maar niet lezen, dan voeren ze er hier een belasting voor in.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)likkende_hakken.html
En wij maar denken dat wij een pietluttig regeltjesneukland zijn
Die lui zijn gewoon gek. Wat een onzin, waarom trekken ze die vrouwen niet gelijk grauwe grijze kleren aanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)likkende_hakken.html
En wij maar denken dat wij een pietluttig regeltjesneukland zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,![]()
Zometeen met oudste naar school, schoolboeken inleveren.
Zullen ze wel weer klagen, maar dit keer ben ik voorbereid, foto's mogen ze inzien op mijn laptop
en het briefje wat ik bij hun ingeleverd heb (en zij niet wilden copieren) heb ik zelf wel uitgeprint.
Kom maar op met die beschadiging was er nog niet.Smeer het onder je neus in.
Vet gezeik is dat altijd ja. Vroegah stuurde je aan het eind van het jaar je boeken terug naar Van Dijk's Schoolboekhuis in Kampen, en dan kreeg je nog een krats aan inruilwaarde terug. Op een gegeven moment was het zo erg dat we een rekening na kregen, of we ze maar even wilden betalen voor het in ontvangst nemen van zulke beschadigde boekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Zometeen met oudste naar school, schoolboeken inleveren.
Zullen ze wel weer klagen, maar dit keer ben ik voorbereid, foto's mogen ze inzien op mijn laptop
en het briefje wat ik bij hun ingeleverd heb (en zij niet wilden copieren) heb ik zelf wel uitgeprint.
Kom maar op met die beschadiging was er nog niet.Smeer het onder je neus in.
Dankje, heb je daar wel nodig, ik heb op mijn gsm ook nog het aantal belletjes gedaan die ik naar diequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:01 schreef Ynske het volgende:
succes bengels
pff sommige mensen moeten ze de vingers afhakkken
Maar niet allemaal, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:01 schreef Ynske het volgende:
pff sommige mensen moeten ze de vingers afhakkken
een user die iederekeer leuk denkt te zijn om alleen over mij te struikelen als er iets gezegd wordquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, heb je daar wel nodig, ik heb op mijn gsm ook nog het aantal belletjes gedaan die ik naar die
vent van de boekenbeurs heb gepleegd, die hij nooit beantwoord heeft.IK ZAL HEM KRIJGEN.
Wie wil je de vinger afhakken?
Hier zijn ze gemeen, dan krijg je de boeken van het volgende jaar niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet gezeik is dat altijd ja. Vroegah stuurde je aan het eind van het jaar je boeken terug naar Van Dijk's Schoolboekhuis in Kampen, en dan kreeg je nog een krats aan inruilwaarde terug. Op een gegeven moment was het zo erg dat we een rekening na kregen, of we ze maar even wilden betalen voor het in ontvangst nemen van zulke beschadigde boeken
Dieker loelnooit betaald, en nooit meer van gehoord ook. Als het zo moet kan je ze veel beter bij het oud papier flikkeren, dan verdient de plaatselijke drumband er nog een paar centen aan
Nu ben ik nieuwsgierig, wie is er zo lomp?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
een user die iederekeer leuk denkt te zijn om alleen over mij te struikelen als er iets gezegd word
maar goed, eens een *** altijd een ***
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier zijn ze gemeen, dan krijg je de boeken van het volgende jaar niet.
Eerst openstaande rekening betalen., ookal heb je er een klacht over ingediend, gevraagd
of je die beschadigingen dan mag zien, en hoor je niets van hun kant.![]()
Dit jaar niet meer bij Mandy.*(hoop ik)
WTF wat een bastards zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hier zijn ze gemeen, dan krijg je de boeken van het volgende jaar niet.
Eerst openstaande rekening betalen., ookal heb je er een klacht over ingediend, gevraagd
of je die beschadigingen dan mag zien, en hoor je niets van hun kant.![]()
Whooo jaaa!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF wat een bastards zegdie moeten klop hebben
Werk aan de winkel voor de Fok!Knok!ploeg
* JortK doet meldenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt spierpijnquote:
6 juli?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst knokken, dan bier drinken?quote:
Kut!!!quote:
Waarvan.quote:
Wil je het adres, of 06 van die vent?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je grote armen hebt en hard kan meppenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel knokken, zolang we maar niet hoeven te rennen
Vent? Je koopt schoolboeken toch gewoon ergens anders dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarvan.![]()
[..]
Wil je het adres, of 06 van die vent?
Ja handig als net de schoolvakanties zijn begonnen.quote:
Dat ging afgelopen jaren niet, alleen via die school.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vent? Je koopt schoolboeken toch gewoon ergens anders dan?
En nu wacht je weer een paar wkn voordat je verder gaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Van voor het eerst weer sporten sinds 15 maanden
Hoezo ging dat niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dat ging afgelopen jaren niet, alleen via die school.
Volgens mij vanaf komend jaar wel.
Dit ging zich dan over die huurboeken he. En die huurboeken had ik dan moeten kopen als nieuw.quote:
Nee vanavond weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En nu wacht je weer een paar wkn voordat je verder gaat?
Wanneer was de vorige keer? Gisteren?quote:
Ja, fijn is dat iddquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit ging zich dan over die huurboeken he. En die huurboeken had ik dan moeten kopen als nieuw.
Dat is wel een stuk duurder, alhoewel ik nu ook bijna de volle prijs had moeten betalen, maar goed.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Kwart voor 11 al! De dag gaat weer hard.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer was de vorige keer? Gisteren?
Nergens voor nodig. Nog 5 uurtjes. Dan zit de dag er op.quote:
Das mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Nog 5 uurtjes. Dan zit de dag er op.
Zeg dat wel. Druk hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Kwart voor 11 al! De dag gaat weer hard.
Lekker warm dus bij jou?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Druk hier.
Vervanging van de Airco in de serverruimte, lift die in storing staat
Niet gaan dan vandaag. Zeker in het begin is het belangrijk 48 uur rust te hebben na het sportenquote:
Dat lijkt mij ook ja. Is toch vrij algemeen bekend geloof ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gaan dan vandaag. Zeker in het begin is het belangrijk 48 uur rust te hebben na het sporten
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:28 schreef Ynske het volgende:
laididaididai
Scheelt weer in de stookkostenquote:
Besparen waar je besparen kanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, en OF dat scheelt, zo eind juni
ga je mail eens lezen danquote:
Dat wilde ik eigenlijk van jou wetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Sjowhan,
Qu63 wil graag weten of je je mail al gecheckt hebt.
Ook niet op de lonen?quote:
Die vraag lijkt me bij deze dan beantwoord hequote:
Het lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vraag lijkt me bij deze dan beantwoord he
heb je goed gedaan, nog moeite gekost?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik weer, de boeken van de oudste zijn dus geaccepteerd. GEEN kosten.![]()
De jongste moet nog gaan, maar daar gaat pa er mee heen.Spannend.
Nee, eigenlijk niet, ik had mijn kopie gelijk erboven op gelegd. " Kijk dat was de schade al toen hij ze kreeg."quote:
Je hebt ze niet eens met iets ergs hoeven bedreigen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik had mijn kopie gelijk erboven op gelegd. " Kijk dat was de schade al toen hij ze kreeg."
"uhm , oja, mevrouw zie het, even lezen ja, best veel. uhh ja is wel goed zo" .Erg flauw eigenijk, had me er zo goed op voorbereid.
I knowquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:
ik haat pokemon op tv, maar op de ds is t nog best leuk
Zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:
ik haat pokemon op tv, maar op de ds is t nog best leuk
wat moet ik dan doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegzo gaan we niet trouwen hoor
Pokemon WTF
Het zal niet vanzelf minder worden iigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:02 schreef qu63 het volgende:
Moet alleen wel letten op de roest in mn motorkap rond het slot, dat moet niet meer gaan worden
Dat zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal niet vanzelf minder worden iig
Punniken of sokjes breienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet ik dan doen
FF das
Zelda? das saai
en Mario heb ik eventjes genoeg gezien
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Punniken of sokjes breienDat domme DS ding schiet niet op
Statbreeding?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
Pokemon is tof. Het is gewoon een rpg, maar door die tekenfilm is het gewoon kiddieshit.
Statbreeding
Dat zeg ik, de meeste mensen weten niet wat er achter het spel zit. Al die beestjes hebben stats in verschillende dingen, defense bv, of speed. Natuurlijk wil je een goed beestje, dat vrij goed in al die dingen is. Je kunt pokemon laten breeden en zo nieuwe moves die anders niet te leren zijn en stats verbeteren (met wat mazzel). Zo kun je ook EV points scoren: vecht (en win) vaak genoeg van een erg snel beest en je wordt zelf ook sneller.quote:
Wat moeten onze kindertjes dan straks aan?quote:
Ik heb nooit de moeite genomen om het spel te spelenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de meeste mensen weten niet wat er achter het spel zit. Al die beestjes hebben stats in verschillende dingen, defense bv, of speed. Natuurlijk wil je een goed beestje, dat vrij goed in al die dingen is. Je kunt pokemon laten breeden en zo nieuwe moves die anders niet te leren zijn en stats verbeteren (met wat mazzel). Zo kun je ook EV points scoren: vecht (en win) vaak genoeg van een erg snel beest en je wordt zelf ook sneller.
Nee, mijn mening over pokemon heb ik ook moeten herzien, het zit best knap in elkaar. Je kunt het simpel spelen, zonder al die stats. Of er helemaal in op gaan en voor het beste gaan
Was 't een japanner?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:02 schreef qu63 het volgende:
Auto is weer goed voor een jaar
Moet alleen wel letten op de roest in mn motorkap rond het slot, dat moet niet meer gaan worden
Nog steedsquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef JortK het volgende:
Station?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nog steeds
Mitsubishi Lancer Wagon 1.6 GLXi E2 uit '95
Ford Ka danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
ik zit hier met een oude bak van een ford sierra.Weg ermee, ik wil een kleintje.
Me schoonvader heeft er één goedkoop over kunnen nemen dus ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
Dat zijn nog best dure dingen (in verhouding met grotere bakken)
Hij heeft geen roest bij het motorblok, maar in mn motorkapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
13 jaar oud. Dat valt me dan tegen dattie nu al roest heeft in het motorblok.
Maar ach, ik had ook een Nissan micra uit '92
ohja, zie 't. Waarschijnlijk verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij heeft geen roest bij het motorblok, maar in mn motorkap
Dat is die grote klep die alle draadjes enzo beschermd tegen de grote boze buitenwerld
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ohja, zie 't. Waarschijnlijk verkeerd gelezen
Heb al zitten kijken bij dat bedrijf wat dat andere onderdeel opgestuurd had, maar die hebben of een witte, of een groenequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Anders een andere kap opgooien van een auto vd sloop
Nee johquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef qu63 het volgende:
Heb al zitten kijken bij dat bedrijf wat dat andere onderdeel opgestuurd had, maar die hebben of een witte, of een groene
En ik wil een rode
Echt niequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee johGewoon lekker met zoeen lappendeken gaan rijden
![]()
Hoezoquote:Vooral handig in Frankrijk
Ik vind een excel juist mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
doe dan maar een 121 Been hyundai Excel is echt lelijk
Is het niet eerder "Ik rij niet"?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het straalt 1 ding uit: "ik stop NIET"
Maar toch niet in deze walgelijke spuugkleur?quote:
Het valt allang mee dat die Rechten-nazi's van microsoft ze geen proces aangedaan hebben om die naamquote:
Kan deze ook maar tot 65536 rijen tellen?quote:
Zoals die van mij?quote:
Dan maken ze ook geen kansquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het valt allang mee dat die Rechten-nazi's van microsoft ze geen proces aangedaan hebben om die naam
Dat is doorgaans meer dan genoeg hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
Kan deze ook maar tot 65536 rijen tellen?
mijn excel 2007 loopt gewoon tot 1048576 hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is doorgaans meer dan genoeg hoor
Maar eigenlijk zou die limiet er met office 2007 eindelijk weleens af mogen. 256 kolommen is namelijk WEL relatief snel iets waar je tegenaan loopt
Dat is voorlopig wel genoeg denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef qu63 het volgende:
mijn excel 2007 loopt gewoon tot 1048576 hoor
En tot XFD16384 kolommen dus
in totaal:
17179869184 cellen!
Dat dacht ik ookquote:
ja, of een berekeningquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Eens kijken hoe groot het document wordt als ik in iedere cel een 1 zet
bij 1000 x 16384 cellen heeft ie het al moeilijk en vreet ie 300mb gehuegenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, of een berekeningik zie het thuis wel
Excel is ook niet gebouwd voor dat soort hoeveelhedenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij 1000 x 16384 cellen heeft ie het al moeilijk en vreet ie 300mb gehuegen
Whehehe. Vandaag nog last van gehad, de databaseman had een documentje gemaakt van databaseinformatie, en die bevatte meer dan 65536 rijen. In de office 2000 versie dus echt niet te openenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan deze ook maar tot 65536 rijen tellen?
De databaseman moet dan weten dat die dat soort dingen gewoon in een CSV bestand moet pleuren, zodat het met kladblok te openen isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Whehehe. Vandaag nog last van gehad, de databaseman had een documentje gemaakt van databaseinformatie, en die bevatte meer dan 65536 rijen. In de office 2000 versie dus echt niet te openen
Nee in het paars.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toch niet in deze walgelijke spuugkleur?
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel is ook niet gebouwd voor dat soort hoeveelheden
Wil je het mijn baas zeggen. Kutgestandaardiseerde images ftlquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
mijn excel 2007 loopt gewoon tot 1048576 hoor
En tot XFD16384 kolommen dus
in totaal:
17179869184 cellen!
Een csv is niet heilig. SOms heb ik berekeningen nodig of wil ik er juist een csv van maken omdat een kutdbpakket het niet ondersteund. Tja, dan wordt het doorpipen naar een tekstbestand en proberen er een csv in excel te maken. Nu heb ik zelf wel een tooltje gemaakt die het voortaan regelt, die doet het ook nog eens sneller en vreet het geheugen niet opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef JortK het volgende:
[..]
De databaseman moet dan weten dat die dat soort dingen gewoon in een CSV bestand moet pleuren, zodat het met kladblok te openen is
Toen ik die 1000 rijen selecteerde, kopieërde ging alles nog goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel is ook niet gebouwd voor dat soort hoeveelheden
Kun je al je bordjes er nog in kwijt?quote:
Ik zou eens moeten kijken, ik had heel vroeger een geavanceerd excelbestand wat staartdelingen uitrekende. Gewoon rauw cijferwerk, en niet dat floating point afrondgeneuzel, maar echt het serieuzere werk. Om te achterhalen na hoeveel cijfers achter de komma een breuk gaat repeteren, ook als dat er meer dan 2000 zijn. Dat was altijd wel redelijk zwaar met Office 97 op WIn98 SE op een P3-500 met 128 MBquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toen ik die 1000 rijen selecteerde, kopieërde ging alles nog goed.
Maar toen ik wilde plakken liep alles vast
Dus nou weet ik nog niet hoe groot het bestand zou zijn geweest als alles vol was
Die staan niet in Excel natuurlijk he. Waarom zouden die in Excel moeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
Kun je al je bordjes er nog in kwijt?
Weet ik het, misschien houd je km standen bij in excel en post de tussenstations er ook nog bijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die staan niet in Excel natuurlijk he. Waarom zouden die in Excel moeten?
Ik hou wel heel veel details bij van alle reizen ja. Ik heb bijvoorbeeld een sheetje met per rit de volgende kolommen:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien houd je km standen bij in excel en post de tussenstations er ook nog bij
Dat is het leuke van zo'n hobbyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou wel heel veel details bij van alle reizen ja. Ik heb bijvoorbeeld een sheetje met per rit de volgende kolommen:
Datum
Treinnummer
Treinstelnummer
Vertrekstation
Vertrektijd op papier
Vertrektijd in werkelijkheid
Aankomststation
Aankomsttijd op papier
Aankomsttijd in werkelijkheid
Lengte in kilometers
Of en waar er gecontroleerd is
En de kosten
En daar kan je dan leuk allerlei overzichtjes van maken op het gebied van punctualiteit, trefkans, en kosten en zo
En zijn de statistieken nog steeds zo dat je een kaartje blijft kopen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou wel heel veel details bij van alle reizen ja. Ik heb bijvoorbeeld een sheetje met per rit de volgende kolommen:
Datum
Treinnummer
Treinstelnummer
Vertrekstation
Vertrektijd op papier
Vertrektijd in werkelijkheid
Aankomststation
Aankomsttijd op papier
Aankomsttijd in werkelijkheid
Lengte in kilometers
Of en waar er gecontroleerd is
En de kosten
En daar kan je dan leuk allerlei overzichtjes van maken op het gebied van punctualiteit, trefkans, en kosten en zo
Ja, dat wel, maar dat heeft niet met de statistieken te makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
En zijn de statistieken nog steeds zo dat je een kaartje blijft kopen?
Dus ik kan makkelijk een paar keer naar Utrecht komen zonder kaartjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat heeft niet met de statistieken te makenSinds 1-11-2007 heb ik gemiddeld 1 keer per 144,9 km controle gehad in binnenlands verkeer. En daar zitten ook dingen bij als de museumpendel van het Spoorwegmuseum: 10 km en gegarandeerd 2 keer controle
Ik heb idd weleens tijden gehad toen ik nog naar Amersfoort op en neer ging, dat ik dacht "2 keer 35 euro boete in de maand is goedkoper dan een maandabonnement" ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef qu63 het volgende:
Dus ik kan makkelijk een paar keer naar Utrecht komen zonder kaartje
Maar nooit gedaan dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb idd weleens tijden gehad toen ik nog naar Amersfoort op en neer ging, dat ik dacht "2 keer 35 euro boete in de maand is goedkoper dan een maandabonnement" ja.
Nee, de baas betaalt het abonnement he, niet de boetesquote:
Dan is het niet lastig kiezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de baas betaalt het abonnement he, niet de boetes
En het lullige is ook, als je 2x gepakt bent, moet je alsnog kaartjes gaan kopen voor de rest van de maandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook bij een gemeente of een ministerie gaan werken, daar betalen ze beidequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan het lijk in de vriezer verstoppen zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Ynske het volgende:
nog even en ik bega een moord
hebben we een gedeelde vriezer
iedereen zijn eigen plekje
kom je terug van het boodschappen doen heef 1 iemand zoveel gekocht dat niemand meer iets in de vriezer kwijt kan
Dat gaat lastig worden hoor ik netquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan het lijk in de vriezer verstoppen zeker
kleine stukjes passen meestal nog welquote:
nee t balkon afflikkerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan het lijk in de vriezer verstoppen zeker
quote:
bami met extra vlees dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]dat is al opgevuld met bamigroenten die meneer nooit
in de vriezer stopt
Ik zou zeggen: flikker het teveel van het balkonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Ynske het volgende:
kom je terug van het boodschappen doen heef 1 iemand zoveel gekocht dat niemand meer iets in de vriezer kwijt kan
d'r uit gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Ynske het volgende:
omdat ik het zat ben altijd degene te moeten zijn die er wat van zegtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom zeg je niet tegen die asociale onaabngepaste teringlijer dat hij de bliksem op moet sodemieteren met zijn kuttroep omdat er anders doden vallen?
Dan kun je hem misschien beter meteen de keel doorsnijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik het zat ben altijd degene te moeten zijn die er wat van zegt
dat kost me nu gewoon veel te veel energie
Niet zo veel drinkenquote:
Je hebt nog een paar uur om je te bezattenquote:
Lijkt me geen strak plan, alhoewel ik morgen wel vrij benquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur om je te bezatten
Dus waarom is het geen goed plan dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me geen strak plan, alhoewel ik morgen wel vrij ben
wat een hufter hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
SJOWHAN GA JE MAIL NOU EENS CHECKEN
Ik heb op zn hyves ook een bericht achtergelaten, en een pm gestuurdquote:
Graag of heel niet hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:22 schreef qu63 het volgende:
Ik heb op zn hyves ook een bericht achtergelaten, en een pm gestuurd
Over the top gaan is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graag of heel niet hoorik ga niet op mn knieën
Ik geloof dat ie ging slapen, maar ik ben voor!quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef qu63 het volgende:
Zeg Fles, Sjowhan zegt dat ie al lang een mail heeft terug gestuurd
Denk je dat ik daarvoor wakker ga blijven of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef qu63 het volgende:
Zeg Fles, Sjowhan zegt dat ie al lang een mail heeft terug gestuurd
Ja. Met spetterende sappen en zulcksquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Geile neucksex daarintegen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
quote:
Ja, goeiemorgen dusquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet hoor, ik ben zo stijf als een plank nog steedsquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
Mja, sporten kan ik nog niet echt lekker.
Deze plank gaat straks eens naar de fysio, heb er genoeg van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ben zo stijf als een plank nog steeds
En anders gewoon ze ramen ingooienquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze plank gaat straks eens naar de fysio, heb er genoeg van.
Klagende rug, schouders en linker been.Moet nu maar eens aktie ondernomen worden.
Niet van je pijn, maar van het feit dat die er te weinig tegen doetquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik moet de fysiotherapeut de schuld geven van mijn pijn?
Ik ga voor de eerste keer weer sinds maanden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet van je pijn, maar van het feit dat die er te weinig tegen doet
Mijn penis ook wel eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan nog maar even niet doen neequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste keer weer sinds maanden.Zal hem nog maar even niet de schuld geven.
Gohquote:
Misschien dat daarom de meeste mensen ook een dag rust nemen nadat ze gesport hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Luisteren is moeilijk soms hequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Die zijn dan wel een heel stuk verder al hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
Zelfs topsporters wisselen het af. Ene dag kracht, andere dag conditietraining
Dat ook ja, maar die doen dus nog niet iedere dag krachtrainingquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn dan wel een heel stuk verder al he
Omdat je spieren het niet aankunnenquote:
Toch he, komt dit vreemd over.quote:
Mja, bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ken Pheno eigenlijk alleen als erg neutraal enz. Niet als een die seks of dergelijke in een topic werpt.
Fles, heb jij mijn inloggegevensquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch he, komt dit vreemd over.
Ik ken Pheno eigenlijk alleen als erg neutraal enz. Niet als een die seks of dergelijke in een topic werpt.
Klaar gaat maken voor de fysio.![]()
![]()
En dan de lift kapot. Sta je met je auto op 350 meter hoogquote:
Die kunnen het wel aanquote:
Tot latersquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch he, komt dit vreemd over.
Klaar gaat maken voor de fysio.![]()
![]()
Dan moet fles die pinguin hebben opgegeten oid. Want ik weet zeker dat ik ze beide, op hetzelfde moment, gezien heb.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:01 schreef JortK het volgende:
fles = Ph ?
AL had je wel behoorlijk wat gedronken die avondquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dan moet fles die pinguin hebben opgegeten oid. Want ik weet zeker dat ik ze beide, op hetzelfde moment, gezien heb.
Ja want ik drink ook zoveelquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AL had je wel behoorlijk wat gedronken die avond
Jaar terug oidquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef JortK het volgende:
Jullie hebben een meeting gehad begrijp ik?
Precies. En de Spa niet te vergetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ja want ik drink ook zoveel
Vooral die cola kwam hard aan toen
Dat gebeurt weleensquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef JortK het volgende:
Jullie hebben een meeting gehad begrijp ik?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Dat is aangezien "de volgende meeting" een tamelijk besloten karakter heeftquote:
opnieuw installeren? Wel eerst ff je playlist opslaan en zoquote:
nieuwste versie er gewoon overheen klatsen maar dan?quote:
* JortK start Usenet opquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nieuwste versie er gewoon overheen klatsen maar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |