Deze plank gaat straks eens naar de fysio, heb er genoeg van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ben zo stijf als een plank nog steeds
En anders gewoon ze ramen ingooienquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze plank gaat straks eens naar de fysio, heb er genoeg van.
Klagende rug, schouders en linker been.Moet nu maar eens aktie ondernomen worden.
Niet van je pijn, maar van het feit dat die er te weinig tegen doetquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik moet de fysiotherapeut de schuld geven van mijn pijn?
Ik ga voor de eerste keer weer sinds maanden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet van je pijn, maar van het feit dat die er te weinig tegen doet
Mijn penis ook wel eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan nog maar even niet doen neequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste keer weer sinds maanden.Zal hem nog maar even niet de schuld geven.
Gohquote:
Misschien dat daarom de meeste mensen ook een dag rust nemen nadat ze gesport hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Luisteren is moeilijk soms hequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Die zijn dan wel een heel stuk verder al hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
Zelfs topsporters wisselen het af. Ene dag kracht, andere dag conditietraining
Dat ook ja, maar die doen dus nog niet iedere dag krachtrainingquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn dan wel een heel stuk verder al he
Omdat je spieren het niet aankunnenquote:
Toch he, komt dit vreemd over.quote:
Mja, bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ken Pheno eigenlijk alleen als erg neutraal enz. Niet als een die seks of dergelijke in een topic werpt.
Fles, heb jij mijn inloggegevensquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch he, komt dit vreemd over.
Ik ken Pheno eigenlijk alleen als erg neutraal enz. Niet als een die seks of dergelijke in een topic werpt.
Klaar gaat maken voor de fysio.![]()
![]()
En dan de lift kapot. Sta je met je auto op 350 meter hoogquote:
Die kunnen het wel aanquote:
Tot latersquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch he, komt dit vreemd over.
Klaar gaat maken voor de fysio.![]()
![]()
Dan moet fles die pinguin hebben opgegeten oid. Want ik weet zeker dat ik ze beide, op hetzelfde moment, gezien heb.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:01 schreef JortK het volgende:
fles = Ph ?
AL had je wel behoorlijk wat gedronken die avondquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dan moet fles die pinguin hebben opgegeten oid. Want ik weet zeker dat ik ze beide, op hetzelfde moment, gezien heb.
Ja want ik drink ook zoveelquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AL had je wel behoorlijk wat gedronken die avond
Jaar terug oidquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef JortK het volgende:
Jullie hebben een meeting gehad begrijp ik?
Precies. En de Spa niet te vergetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ja want ik drink ook zoveel
Vooral die cola kwam hard aan toen
Dat gebeurt weleensquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef JortK het volgende:
Jullie hebben een meeting gehad begrijp ik?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Slaanquote:
Dat is aangezien "de volgende meeting" een tamelijk besloten karakter heeftquote:
opnieuw installeren? Wel eerst ff je playlist opslaan en zoquote:
nieuwste versie er gewoon overheen klatsen maar dan?quote:
* JortK start Usenet opquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nieuwste versie er gewoon overheen klatsen maar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |