Nee, de baas betaalt het abonnement he, niet de boetesquote:
Dan is het niet lastig kiezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de baas betaalt het abonnement he, niet de boetes
En het lullige is ook, als je 2x gepakt bent, moet je alsnog kaartjes gaan kopen voor de rest van de maandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook bij een gemeente of een ministerie gaan werken, daar betalen ze beidequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan het lijk in de vriezer verstoppen zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Ynske het volgende:
nog even en ik bega een moord
hebben we een gedeelde vriezer
iedereen zijn eigen plekje
kom je terug van het boodschappen doen heef 1 iemand zoveel gekocht dat niemand meer iets in de vriezer kwijt kan
Dat gaat lastig worden hoor ik netquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan het lijk in de vriezer verstoppen zeker
kleine stukjes passen meestal nog welquote:
nee t balkon afflikkerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan het lijk in de vriezer verstoppen zeker
quote:
bami met extra vlees dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]dat is al opgevuld met bamigroenten die meneer nooit
in de vriezer stopt
Ik zou zeggen: flikker het teveel van het balkonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Ynske het volgende:
kom je terug van het boodschappen doen heef 1 iemand zoveel gekocht dat niemand meer iets in de vriezer kwijt kan
d'r uit gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:25 schreef Ynske het volgende:
omdat ik het zat ben altijd degene te moeten zijn die er wat van zegtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom zeg je niet tegen die asociale onaabngepaste teringlijer dat hij de bliksem op moet sodemieteren met zijn kuttroep omdat er anders doden vallen?
Dan kun je hem misschien beter meteen de keel doorsnijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik het zat ben altijd degene te moeten zijn die er wat van zegt
dat kost me nu gewoon veel te veel energie
Niet zo veel drinkenquote:
Je hebt nog een paar uur om je te bezattenquote:
Lijkt me geen strak plan, alhoewel ik morgen wel vrij benquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur om je te bezatten
Dus waarom is het geen goed plan dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me geen strak plan, alhoewel ik morgen wel vrij ben
wat een hufter hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
SJOWHAN GA JE MAIL NOU EENS CHECKEN
Ik heb op zn hyves ook een bericht achtergelaten, en een pm gestuurdquote:
Graag of heel niet hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:22 schreef qu63 het volgende:
Ik heb op zn hyves ook een bericht achtergelaten, en een pm gestuurd
Over the top gaan is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graag of heel niet hoorik ga niet op mn knieën
Ik geloof dat ie ging slapen, maar ik ben voor!quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef qu63 het volgende:
Zeg Fles, Sjowhan zegt dat ie al lang een mail heeft terug gestuurd
Denk je dat ik daarvoor wakker ga blijven of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef qu63 het volgende:
Zeg Fles, Sjowhan zegt dat ie al lang een mail heeft terug gestuurd
Ja. Met spetterende sappen en zulcksquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Geile neucksex daarintegen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
quote:
Ja, goeiemorgen dusquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet hoor, ik ben zo stijf als een plank nog steedsquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
Mja, sporten kan ik nog niet echt lekker.
Deze plank gaat straks eens naar de fysio, heb er genoeg van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ben zo stijf als een plank nog steeds
En anders gewoon ze ramen ingooienquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze plank gaat straks eens naar de fysio, heb er genoeg van.
Klagende rug, schouders en linker been.Moet nu maar eens aktie ondernomen worden.
Niet van je pijn, maar van het feit dat die er te weinig tegen doetquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik moet de fysiotherapeut de schuld geven van mijn pijn?
Ik ga voor de eerste keer weer sinds maanden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet van je pijn, maar van het feit dat die er te weinig tegen doet
Mijn penis ook wel eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan nog maar even niet doen neequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste keer weer sinds maanden.Zal hem nog maar even niet de schuld geven.
Gohquote:
Misschien dat daarom de meeste mensen ook een dag rust nemen nadat ze gesport hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Luisteren is moeilijk soms hequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Die zijn dan wel een heel stuk verder al hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
Zelfs topsporters wisselen het af. Ene dag kracht, andere dag conditietraining
Dat ook ja, maar die doen dus nog niet iedere dag krachtrainingquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn dan wel een heel stuk verder al he
Omdat je spieren het niet aankunnenquote:
Toch he, komt dit vreemd over.quote:
Mja, bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ken Pheno eigenlijk alleen als erg neutraal enz. Niet als een die seks of dergelijke in een topic werpt.
Fles, heb jij mijn inloggegevensquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch he, komt dit vreemd over.
Ik ken Pheno eigenlijk alleen als erg neutraal enz. Niet als een die seks of dergelijke in een topic werpt.
Klaar gaat maken voor de fysio.![]()
![]()
En dan de lift kapot. Sta je met je auto op 350 meter hoogquote:
Die kunnen het wel aanquote:
Tot latersquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch he, komt dit vreemd over.
Klaar gaat maken voor de fysio.![]()
![]()
Dan moet fles die pinguin hebben opgegeten oid. Want ik weet zeker dat ik ze beide, op hetzelfde moment, gezien heb.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:01 schreef JortK het volgende:
fles = Ph ?
AL had je wel behoorlijk wat gedronken die avondquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dan moet fles die pinguin hebben opgegeten oid. Want ik weet zeker dat ik ze beide, op hetzelfde moment, gezien heb.
Ja want ik drink ook zoveelquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AL had je wel behoorlijk wat gedronken die avond
Jaar terug oidquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef JortK het volgende:
Jullie hebben een meeting gehad begrijp ik?
Precies. En de Spa niet te vergetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ja want ik drink ook zoveel
Vooral die cola kwam hard aan toen
Dat gebeurt weleensquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef JortK het volgende:
Jullie hebben een meeting gehad begrijp ik?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Slaanquote:
Dat is aangezien "de volgende meeting" een tamelijk besloten karakter heeftquote:
opnieuw installeren? Wel eerst ff je playlist opslaan en zoquote:
nieuwste versie er gewoon overheen klatsen maar dan?quote:
* JortK start Usenet opquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nieuwste versie er gewoon overheen klatsen maar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |