ik weetquote:
Ow, dan vin ik m wel mooiquote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Ynske het volgende:
ik weet
geen zin om recht te zetten
en volgens t meetlatje is t eerste huis bij die witte streep wel recht
Ahjoh, dat is handig. Dan hoef je niet te douchen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:21 schreef JDude het volgende:
@ foto: wel even oppassen als je de deur uit wandelt.
Sinds wanneer is het water in Nederland schoon?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahjoh, dat is handig. Dan hoef je niet te douchen.
Een dikke hint. Kan niet andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:20 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de zoveelste keer ja
Zou dit een hint zijn om niet af te studeren oid
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:20 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de zoveelste keer ja
Zou dit een hint zijn om niet af te studeren oid
Laat ze het in Den Haag maar niet lezen, dan voeren ze er hier een belasting voor in.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)likkende_hakken.html
En wij maar denken dat wij een pietluttig regeltjesneukland zijn
Die lui zijn gewoon gek. Wat een onzin, waarom trekken ze die vrouwen niet gelijk grauwe grijze kleren aanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)likkende_hakken.html
En wij maar denken dat wij een pietluttig regeltjesneukland zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,![]()
Zometeen met oudste naar school, schoolboeken inleveren.
Zullen ze wel weer klagen, maar dit keer ben ik voorbereid, foto's mogen ze inzien op mijn laptop
en het briefje wat ik bij hun ingeleverd heb (en zij niet wilden copieren) heb ik zelf wel uitgeprint.
Kom maar op met die beschadiging was er nog niet.Smeer het onder je neus in.
Vet gezeik is dat altijd ja. Vroegah stuurde je aan het eind van het jaar je boeken terug naar Van Dijk's Schoolboekhuis in Kampen, en dan kreeg je nog een krats aan inruilwaarde terug. Op een gegeven moment was het zo erg dat we een rekening na kregen, of we ze maar even wilden betalen voor het in ontvangst nemen van zulke beschadigde boekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Zometeen met oudste naar school, schoolboeken inleveren.
Zullen ze wel weer klagen, maar dit keer ben ik voorbereid, foto's mogen ze inzien op mijn laptop
en het briefje wat ik bij hun ingeleverd heb (en zij niet wilden copieren) heb ik zelf wel uitgeprint.
Kom maar op met die beschadiging was er nog niet.Smeer het onder je neus in.
Dankje, heb je daar wel nodig, ik heb op mijn gsm ook nog het aantal belletjes gedaan die ik naar diequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:01 schreef Ynske het volgende:
succes bengels
pff sommige mensen moeten ze de vingers afhakkken
Maar niet allemaal, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:01 schreef Ynske het volgende:
pff sommige mensen moeten ze de vingers afhakkken
een user die iederekeer leuk denkt te zijn om alleen over mij te struikelen als er iets gezegd wordquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, heb je daar wel nodig, ik heb op mijn gsm ook nog het aantal belletjes gedaan die ik naar die
vent van de boekenbeurs heb gepleegd, die hij nooit beantwoord heeft.IK ZAL HEM KRIJGEN.
Wie wil je de vinger afhakken?
Hier zijn ze gemeen, dan krijg je de boeken van het volgende jaar niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet gezeik is dat altijd ja. Vroegah stuurde je aan het eind van het jaar je boeken terug naar Van Dijk's Schoolboekhuis in Kampen, en dan kreeg je nog een krats aan inruilwaarde terug. Op een gegeven moment was het zo erg dat we een rekening na kregen, of we ze maar even wilden betalen voor het in ontvangst nemen van zulke beschadigde boeken
Dieker loelnooit betaald, en nooit meer van gehoord ook. Als het zo moet kan je ze veel beter bij het oud papier flikkeren, dan verdient de plaatselijke drumband er nog een paar centen aan
Nu ben ik nieuwsgierig, wie is er zo lomp?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
een user die iederekeer leuk denkt te zijn om alleen over mij te struikelen als er iets gezegd word
maar goed, eens een *** altijd een ***
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier zijn ze gemeen, dan krijg je de boeken van het volgende jaar niet.
Eerst openstaande rekening betalen., ookal heb je er een klacht over ingediend, gevraagd
of je die beschadigingen dan mag zien, en hoor je niets van hun kant.![]()
Dit jaar niet meer bij Mandy.*(hoop ik)
WTF wat een bastards zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hier zijn ze gemeen, dan krijg je de boeken van het volgende jaar niet.
Eerst openstaande rekening betalen., ookal heb je er een klacht over ingediend, gevraagd
of je die beschadigingen dan mag zien, en hoor je niets van hun kant.![]()
Whooo jaaa!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF wat een bastards zegdie moeten klop hebben
Werk aan de winkel voor de Fok!Knok!ploeg
* JortK doet meldenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt spierpijnquote:
6 juli?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst knokken, dan bier drinken?quote:
Kut!!!quote:
Waarvan.quote:
Wil je het adres, of 06 van die vent?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je grote armen hebt en hard kan meppenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel knokken, zolang we maar niet hoeven te rennen
Vent? Je koopt schoolboeken toch gewoon ergens anders dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarvan.![]()
[..]
Wil je het adres, of 06 van die vent?
Ja handig als net de schoolvakanties zijn begonnen.quote:
Dat ging afgelopen jaren niet, alleen via die school.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vent? Je koopt schoolboeken toch gewoon ergens anders dan?
En nu wacht je weer een paar wkn voordat je verder gaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Van voor het eerst weer sporten sinds 15 maanden
Hoezo ging dat niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dat ging afgelopen jaren niet, alleen via die school.
Volgens mij vanaf komend jaar wel.
Dit ging zich dan over die huurboeken he. En die huurboeken had ik dan moeten kopen als nieuw.quote:
Nee vanavond weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En nu wacht je weer een paar wkn voordat je verder gaat?
Wanneer was de vorige keer? Gisteren?quote:
Ja, fijn is dat iddquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit ging zich dan over die huurboeken he. En die huurboeken had ik dan moeten kopen als nieuw.
Dat is wel een stuk duurder, alhoewel ik nu ook bijna de volle prijs had moeten betalen, maar goed.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Kwart voor 11 al! De dag gaat weer hard.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer was de vorige keer? Gisteren?
Nergens voor nodig. Nog 5 uurtjes. Dan zit de dag er op.quote:
Das mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Nog 5 uurtjes. Dan zit de dag er op.
Zeg dat wel. Druk hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Kwart voor 11 al! De dag gaat weer hard.
Lekker warm dus bij jou?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Druk hier.
Vervanging van de Airco in de serverruimte, lift die in storing staat
Niet gaan dan vandaag. Zeker in het begin is het belangrijk 48 uur rust te hebben na het sportenquote:
Dat lijkt mij ook ja. Is toch vrij algemeen bekend geloof ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gaan dan vandaag. Zeker in het begin is het belangrijk 48 uur rust te hebben na het sporten
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:28 schreef Ynske het volgende:
laididaididai
Scheelt weer in de stookkostenquote:
Besparen waar je besparen kanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, en OF dat scheelt, zo eind juni
ga je mail eens lezen danquote:
Dat wilde ik eigenlijk van jou wetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Sjowhan,
Qu63 wil graag weten of je je mail al gecheckt hebt.
Ook niet op de lonen?quote:
Die vraag lijkt me bij deze dan beantwoord hequote:
Het lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vraag lijkt me bij deze dan beantwoord he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |