Woei! Bijna gehaaldquote:Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Diertjuh: Ga je weer een nieuwe opleiding beginnen dan? Je was toch ook bijna klaar?
Tripack: Vandaag wordt mijn diploma-aanvraag behandeld in de vergadering, die is verder in orde dus ja. Bijna officieel afgestudeerd!
ik kan ook zelf uit een taart springenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kon je geen lekkere gebakjes uitzoeken?
Doe dan die andere gebakjes maarquote:Op maandag 23 juni 2008 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan ook zelf uit een taart springen
Ik zeg; "Feest"quote:
whehehehehequote:
ja nu zit ik al onder de slagroomquote:
Na de zomervakantie op zoek naar een baan die past bij m'n opleidingquote:Op maandag 23 juni 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu zit ik al onder de slagroom![]()
maar wel relaxed voor jewat ging je nu ook alweer doen ? werken , studeren ?
ah dus nog even 3 maanden ervan nemen dus!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Na de zomervakantie op zoek naar een baan die past bij m'n opleiding
En dat gaat je lukkenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Na de zomervakantie op zoek naar een baan die past bij m'n opleiding
Moet op sommige deelkwalificaties nog voldoende halen en dat zijn dus vakken uit het eerste jaar. Dus moet ik me weer in laten schrijven voor het eerste jaar.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Diertjuh: Ga je weer een nieuwe opleiding beginnen dan? Je was toch ook bijna klaar?
Tripack: Vandaag wordt mijn diploma-aanvraag behandeld in de vergadering, die is verder in orde dus ja. Bijna officieel afgestudeerd!
Hoef alleen de deelkwalificaties te doen en als ik daar voldoende vorosta dan krijg ik mn diploma. Tenminste daar ga ik wel vanuit. Ik ga natuurlijk niet het hele jaar weer overdoen.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
WL: Werk gewoon door in de zomervakantie, heb 2 weken vakantie waarvan 1 weekje naar Denemarken.
Beller: Echt wel!![]()
Diertjuh: Da's ook niks.. eerste jaar overdoen als je eigenlijk al bijna klaar bent.. Moet je dan echt weer een jaar over doen of kun je nadat je de deelkwalificaties hebt gehaald je ook weer uit laten schrijven?
Had ook niet anders verwacht van jequote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
WL: Werk gewoon door in de zomervakantie, heb 2 weken vakantie waarvan 1 weekje naar Denemarken.
Diertjuh: Da's ook niks.. eerste jaar overdoen als je eigenlijk al bijna klaar bent.. Moet je dan echt weer een jaar over doen of kun je nadat je de deelkwalificaties hebt gehaald je ook weer uit laten schrijven?
Leek me ook al een beetje vreemd.. Hoop voor je dat je dat dan snel voor elkaar krijgt!quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoef alleen de deelkwalificaties te doen en als ik daar voldoende vorosta dan krijg ik mn diploma. Tenminste daar ga ik wel vanuit. Ik ga natuurlijk niet het hele jaar weer overdoen.
Nou Weekje denemarken is toch mooi om naar uit te kijken ?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ben er al een keer eerder geweest (toen ik nog een klein Vliegje wasquote:Op maandag 23 juni 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van je
Enne Denemarken, prachtig land
Grapjasquote:Op maandag 23 juni 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nou Weekje denemarken is toch mooi om naar uit te kijken ?![]()
en je werkt toch 4 halve dagen in de week ?
Dan vind je Noorwegen ook mooi, weet ik zekerquote:Op maandag 23 juni 2008 13:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben er al een keer eerder geweest (toen ik nog een klein Vliegje was) en vond het toen ook al prachtig!
Hoop alleen wel een beetje op lekker weer.. Toch nog een beetje bruin worden!
Al veel verhalen gehoord over Noorwegen, lijkt me inderdaad prachtig! Maar zo duur.. Eerst maar weer sparen dan. En 't is hier nog helemaal niet zo slecht geweest.. Vandaag wat minder, maar gisteren was het bloedheet!quote:Op maandag 23 juni 2008 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan vind je Noorwegen ook mooi, weet ik zeker
Ah joh dat zal toch wel? Slechter dan in Nederland kan het niet worden, dat scheelt
ik woon écht aan de verkeerde kant van het land zeg. hier staat een partij wind niet normaal meer.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Al veel verhalen gehoord over Noorwegen, lijkt me inderdaad prachtig! Maar zo duur.. Eerst maar weer sparen dan. En 't is hier nog helemaal niet zo slecht geweest.. Vandaag wat minder, maar gisteren was het bloedheet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |