Wat is er allemaal gebeurd dan, als ik vragen magquote:Weet ik niet
Te veel gebeurd dit weekend denk ik
Ja hele rare dingenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is er allemaal gebeurd dan, als ik vragen mag
Mocht je het kwijt willen, je mag altijd pm-enquote:Op maandag 23 juni 2008 08:33 schreef Milou__ het volgende:
Ja hele rare dingen![]()
Dingen waarvan ik weet dat het niet goed is![]()
Anyway, ik ga het hier niet posten
Nou enquote:Op maandag 23 juni 2008 08:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
MorgenWat een kuttitel, ik heb geen vakantie meer
Huh, nu gaat de meet niet meer door?
Laat het even iemand van school wetenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:38 schreef Edwinuss het volgende:![]()
Ik ben een beetje dom bezig geweest, heb de laatste 2 weken niks van me laten horen wegens persoonlijke omstandigheden, maar hier wisten ze van.
Ik ben in Februari ingestroomd op deze opleiding en merk wel dat ik heel erg veel gemist heb. Nu heb ik besloten om in Augustus maar mee te doen met de volgende lichting 1e jaars.
Zouden ze hier moeilijk over doen ? En dat van stage is al geregeld
Maar het lijkt mij toch geen probleem?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat het even iemand van school wetenDan heb je gelijk antwoord lijkt me he
Kunnen wij niet voor je bepalen
Dat lijkt mij ook nietquote:Op maandag 23 juni 2008 08:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij toch geen probleem?
voor zover ik weet staat het nog steeds op vrijdag, maar is het heel onzeker wie er allemaal komt. Tot nu toe zeker bekend: Piles..quote:Op maandag 23 juni 2008 08:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeft iemand nog een antwoord op die vraag vd meet?
Je wilt niet weten hoe moeilijk scholen kunnen doenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij toch geen probleem?
Ik zal vandaag mijn coach even mailenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet
Maar ivm groepsindelingen ofzo lijkt het me wel handig als ze het weten, anders val je zo buiten de boot
Dat je opnieuw 1e jaar doet? of dat je zoveel afwezig was?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal vandaag mijn coach even mailenIk laat het hier wel even weten!
Op stage waren ze dan weer niet zo blij
alle 2quote:Op maandag 23 juni 2008 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je opnieuw 1e jaar doet? of dat je zoveel afwezig was?
Dan moet ik weer een andere school zoekenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe moeilijk scholen kunnen doen
Wat voor opleiding doe je dan dat je nu al stage looptquote:
Bij mij op school loop je 3 dagen stage en ga je 2 dagen naar school, ik doe zakelijke dienstverlening.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan dat je nu al stage loopt
Aah vandaar..quote:Op maandag 23 juni 2008 08:48 schreef Edwinuss het volgende:
Bij mij op school loop je 3 dagen stage en ga je 2 dagen naar school, ik doe zakelijke dienstverlening.
We zullen zien, eerst maar ff een ontzettend lange mail tikken..quote:Op maandag 23 juni 2008 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah vandaar..
tja.. zou het maar even in overleg met school doen. Miss al je nu gewoon die stage kan doorlopen hoef je dat miss strax niet meer te doen ofzo. i dunno.. Zal vast wel wat geregel worden.
Mrogen triquote:
Hehe.. lekker vrouwelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 09:06 schreef Californium het volgende:
Dadelijk eindelijk mijn mooie roze map inleveren
Wel hequote:
Nicequote:Op maandag 23 juni 2008 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n stagebegeleider is blij met wat we in de afgeopen maanden hebben bereikten over 1,5 week heb ik lekker 2 maand vakantie
In iedergeval goed te horen dat je geen fan bentquote:Op maandag 23 juni 2008 09:07 schreef Californium het volgende:
Wel he....Ben totaal geen roze fan maar vond dit wel wat
Hey Cuequote:
dat dacht ik ookquote:
Eigenlijk best welquote:
had een huisgenootje die elke dag wel iets roze aanhad en ook bijna alles in d'r kamer was rozequote:Op maandag 23 juni 2008 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In iedergeval goed te horen dat je geen fan bent![]()
Dan mag zo'n uitschieter wel een keer
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat dacht ik ookDus ben wel eventjes happy, weet zeker dat hij m'n stage als goed gaat beoordelen eind september
Nu nog zorgen dat ik werk heb in de vakantie..
Hoi Remco
Ieeh! dat is wel heel ergquote:Op maandag 23 juni 2008 09:11 schreef Californium het volgende:
had een huisgenootje die elke dag wel iets roze aanhad en ook bijna alles in d'r kamer was rozeNee....Heb een roze map en vind m lief...maar daar eindigt het ook mee
Yupquote:Op maandag 23 juni 2008 09:12 schreef Californium het volgende:
werk in de vakantie
Tja er moet geld binnen kome he
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ieeh! dat is wel heel erg
Heb een jaar terug voor het eerst een roze shirtje gekocht , dat was een hele overwinning
Precies! En leuke collega's is ook al een goed beginquote:Op maandag 23 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup
achja vind het niet erg, zolang het maar leuk werk is
jah denk het wel...quote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel(op dat gedoe na dan
)
en jij?
*knuffel moticonquote:Op maandag 23 juni 2008 09:14 schreef Californium het volgende:
had voor 3 jaar terug een roze shirt....Vond het altijd leuk om met die dingen de alternatieve clubs in te lopen....
maar nu is hij kapot
dat zou ook wel heel leuk zijn iddquote:Op maandag 23 juni 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
Precies! En leuke collega's is ook al een goed begin
Denk dat ik van de week de stad maar eens in ga....wil meer shirtjes hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*knuffel moticon
dat is wel jammer dan, nu maar een nieuwe kopen
Owja.. kwamen haar later nog tegen bij zo'n shoarma tent.. maar zei ze ook maar niksquote:Op maandag 23 juni 2008 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow trouwens, zoiets grappigs van het weekend
Was aan het dansen met een vriendin, komt er opeens zo'n jongen op haar aflopen...
hij: "Is dat jouw vriendin als in partner?" (doelde dus op mij)
zij zo van: "uh nee"
hij: "Ow want m'n vriendin vind haar nogal leuk, maar durft er niet op af te stappen![]()
einde van de avond op het laatste nummer zeg maar geknuffeldanst met m'n vriendin.. en toen hield dat meisje het maar voor gezien (scheen dat ze stond te wachten om mij aan te spreken, totdat ze ons zo zag dansen)
Dat wordt twee weken niks doenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. kwamen haar later nog tegen bij zo'n shoarma tent.. maar zei ze ook maar niks![]()
vond het echt te komisch!
whehe echt komisch verhaal iddquote:Op maandag 23 juni 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. kwamen haar later nog tegen bij zo'n shoarma tent.. maar zei ze ook maar niks![]()
vond het echt te komisch!
Ik heb geen ideequote:Op maandag 23 juni 2008 09:26 schreef Californium het volgende:
Was ze niet leuk...? Ik was wel gezellig een praatje gaan maken
![]()
Verder:
Aha Vandaarquote:Op maandag 23 juni 2008 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeWist niet over wie het precies ging.. Maar beide dames waarmee hij was vond ik niet bijster interessant.. (anders wss wel gedaan ja
)
m'n vriendin zei al: kunnen haar er wel bijhalen.
maar dat vond ik ook weer zo zielig, want ik had er och geen bedoelingen mee
Mogguh Cuequote:
nee, dat gaat helaas niet, genoeg werk te doenquote:
Maar wat doe je nou dan? (om het nog maar eens te vragenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, dat gaat helaas niet, genoeg werk te doen
PS: leuke weekenden heb jij![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga naar school wat dingen uitprinten en afmaken en Inleveren
Tot strakjes
heb HBO Bedrijfseconomie afgerond, werk nu als Beginnend Assistent Accountant op een accountantskantoor in Eibergen en begin in september met de post-HBO opleiding Accoutant-Administratieconsulent (AA)quote:Op maandag 23 juni 2008 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wat doe je nou dan? (om het nog maar eens te vragen)
ps.. ze worden steeds leuker
zoww netjesquote:Op maandag 23 juni 2008 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
heb HBO Bedrijfseconomie afgerond, werk nu als Beginnend Assistent Accountant op een accountantskantoor in Eibergen en begin in september met de post-HBO opleiding Accoutant-Administratieconsulent (AA)
en jij, druk met stage of gewoon veel spammen hier?
uitstekend naar de zinquote:Op maandag 23 juni 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zoww netjesbevalt dus goed zo te zien
en ik beide
Dat is goed om te horenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
uitstekend naar de zin
en wat doe jij qua opleiding dan?
Eindelijkquote:
Daar trekt ie zich niks van aanquote:
Ben erg benieuwd, doe mij eens versteld laten staanquote:
wel welquote:Op maandag 23 juni 2008 09:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ben ik wel van plan ja![]()
Goed weekend gehad mash
'met de vrouw'.. vertel!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zondag een dagje naar Scheveningen met de vrouw
Maar je hebt er wel aardig voor geleerd toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
Bahbahbah, ik heb echt 0,0 zin in dat tentamen
Ja ook hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 10:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel wellekker lang
had vanaf donderdag al vrij
En jij??
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zondag een dagje naar Scheveningen met de vrouw
Als je daarnaast met je laptop zit, is het nog vagerquote:Op maandag 23 juni 2008 10:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is toch vreemd, achter je computer aan het werk zijn terwijl er iemand in je bed ligt te slapen!
Ja, ik heb er ook wel aardig voor geleerd, maar het is gewoon niet mijn vakquote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel aardig voor geleerd toch?dan gaat het vast wel goedkomen, hoe laat heb je um?
Begrijpelijk, maar het is nu gewoon niet andersquote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik heb er ook wel aardig voor geleerd, maar het is gewoon niet mijn vakHet is een bak info uit mn kop leren en daar ben ik geen ster in
Geef mij maar gewoon begrijpdingen, geen stampwerk
Ja dat snap ikquote:Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
figuurlijk dan, ik ga dus met m'n vriendin
Truequote:Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar het is nu gewoon niet anders
Gaat je lukken hoor
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef Bravebart het volgende:
True
Ik hoop hetEn anders is er altijd nog de herkansing
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 10:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon in 1x!!! halen!!
wie: Annemieke uit Vriezenveenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar meer in de zin van wie, wat , hoelang.. hahah
hoezo nieuwsgierig
hoeveel uurquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie: Annemieke uit Vriezenveen
wat: een relatie
hoelang: 1 maand, 3 weken en 1 dag
Nog heel pril dusquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
wie: Annemieke uit Vriezenveen
wat: een relatie
hoelang: 1 maand, 3 weken en 1 dag
Jij ook ja? Kan ik me niet herinnerenquote:
Nee duh!! dat lief doen bewaard hij voor haarquote:Op maandag 23 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook ja? Kan ik me niet herinneren
Maar gaaf joh
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef mash_ het volgende:
Nee duh!! dat lief doen bewaard hij voor haar
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook ja? Kan ik me niet herinneren
Maar gaaf joh
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee duh!! dat lief doen bewaard hij voor haar
Huhquote:Op maandag 23 juni 2008 10:47 schreef Milou__ het volgende:
Cue, jij nog een leuke vent tegen gekomen dit weekend![]()
Daar had je het vorige week over toch:P
quote:
Maar donderdag wel leuke kerel tegengekomen ja en telefoonnr gehadquote:Op maandag 23 juni 2008 10:47 schreef Milou__ het volgende:
Cue, jij nog een leuke vent tegen gekomen dit weekend![]()
Daar had je het vorige week over toch:P
Nee jij hoopte dat je iemand tegen zou komenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh
Ik heb t vorige week over een leuke vent die ik dit weekend ben tegenkomen?
goede voorspellende gave van mij
Deanquote:
Dat hoop ik altijdquote:Op maandag 23 juni 2008 10:55 schreef Milou__ het volgende:
Nee jij hoopte dat je iemand tegen zou komen
Hey mopquote:
Aah nou dan weet je toch genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 10:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar donderdag wel leuke kerel tegengekomen ja en telefoonnr gehadDenk dat hij alleen leuk is voor het uitgaan (denk niet dat ie wat in mij ziet zeg maar)
en zaterdag nog wel gezellige kerel tegenkomen, wou z'n nr, vergeten te vragen, dacht; gezellig voor evt keer gewoon wat af te spreken (geen type voor mij voor relatie), gaf die vriend mijn nr aan hem
smst hij: sorry, maar denk niet dat we bij elkaar passen..
Dat was geeneens mijn intentie, maar als hij dat wil denken
quote:
Heyquote:
Dat kloptquote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef Milou__ het volgende:
Aah nou dan weet je toch genoeg![]()
En van die eerste kerel niks meer van gehoord?
Dat is het mooie van nu nog thuis zijn.. gewoon nog een keer in slaap kunnen vallenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef The_Dean het volgende:
Trauma?
Leef ook nog, ook wel kort geslapen... misschien zo nog even
wat moet er gebeuren dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Alleen doe ik dat eigenlijk nooit. En ken mezelf, denk dat ik zo opsta en aankleed en dan wat aan de auto ga doen... Maarja, dat moet ook gebeuren, dus opzich ook niet verkeerd.
Ook goed tochquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Alleen doe ik dat eigenlijk nooit. En ken mezelf, denk dat ik zo opsta en aankleed en dan wat aan de auto ga doen... Maarja, dat moet ook gebeuren, dus opzich ook niet verkeerd.
Ja daarom. Maar moet ook gebeuren. Kan ik eindelijk weer in mijn eigen bak rijden en hoef ik de Golf van mijn zus niet telkens te lenenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook goed tochzolang je je maar vermaakt enzo..
owja, die foto had je al eens laten zienquote:Op maandag 23 juni 2008 11:08 schreef The_Dean het volgende:
Genoeg
Hier en daar wat roest wegwerken, radiateur er weer voor, koelslangen erop, en dan de versnellingsbak vastzetten + stellen.
En daarna nog wat kleine dingetjes, maar eerst maar rijdbaar maken en APK erop, dan komt de rest wel zoals nieuwe kleur, electrische ramen inbouwen, dat soort dingen.
Een Passat CL 32B uit 1983. Sinds de 14e juni belastingvrij
quote:
Daarbij vraag ik mij altijd.. WAAROM?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga binnenkort ook voor de APK, daarna 4 cm omlaag en kijken naar andere (grotere) velgen![]()
Dat staat veel sjiekerquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarbij vraag ik mij altijd.. WAAROM?![]()
![]()
Sjieker?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Dat staat veel sjieker
Heb de mijne voor 7 en achter 6 cm verlaagd
En komen ook grotere velgen onder
ben niet echt fan van Showtekquote:
dat is een flink stukje omlaag, raak je de grond ook af en toe?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat staat veel sjieker
Heb de mijne voor 7 en achter 6 cm verlaagd
En komen ook grotere velgen onder
Als het maar rijdquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sjieker?Mijn eerste gedacht is: het is NL waar je in woont, denk aan al die drempels
Grotere velgen zijn nutteloos.. zonde van je geld
Idd jaquote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sjieker?Mijn eerste gedacht is: het is NL waar je in woont, denk aan al die drempels
Met als gevolg dat?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
mijne staat veels te hoog op de wielen, daarom Renatedikke ruimte tussen de band en de wielkas...
och het ging me meer om de tekst. niet om het nummerquote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben niet echt fan van Showteklaat staan van FTS
[..]
dat is een flink stukje omlaag, raak je de grond ook af en toe?en wat heb je er nu onder liggen dan (en wat moet er onder komen)?
mijne staat veels te hoog op de wielen, daarom Renatedikke ruimte tussen de band en de wielkas...
It's a guy thing..quote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarbij vraag ik mij altijd.. WAAROM?![]()
![]()
quote:
Als ik zie wel manoeuvres een vriend van mij moet maken in zijn auto om een drempel op te komen... ben ik blij dat ik gewoon met 50km zo'n drempel kan nemenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet kan begrijpen is hoeveel in zo'n tasje gepropt wordt en dan nog spullen vergeten..quote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goh!
Net zoiets als vrouwen met tasjes-koop-drang.. die zal ik ook nooit begrijpen(al is dat zelfs nog logischer
)
Nee, ik raak de grond nooit, nog niet gebeurd in ieder geval. Wel heb ik regelmatig de onderlip van Golf aan de grond. Alleen heeft de Passat die niet, dus dat scheeltquote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben niet echt fan van Showteklaat staan van FTS
[..]
dat is een flink stukje omlaag, raak je de grond ook af en toe?en wat heb je er nu onder liggen dan (en wat moet er onder komen)?
Ook mee eensquote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goh!
Net zoiets als vrouwen met tasjes-koop-drang.. die zal ik ook nooit begrijpen(al is dat zelfs nog logischer
)
Dat zijn dan ook van van die 'hihihi-meisjes'quote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef PieterBas het volgende:
Wat ik dan weer niet kan begrijpen is hoeveel in zo'n tasje gepropt wordt en dan nog spullen vergeten..
Compensatiedrang wssquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
Ook mee eens![]()
Al snap ik het auto-verhaal het minst. Net of het mij enigsinds iets boeit als een auto nou 3 of 4 cm lager is
Ach, daar moet je ook liefhebber voor zijn. Maar het staat in heel veel gevallen gewoon mooierquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook mee eens![]()
Al snap ik het auto-verhaal het minst. Net of het mij enigsinds iets boeit als een auto nou 3 of 4 cm lager is
Dat sowiesoquote:
Mij boeide het ook niet.. Maar een vriend van mij is zit echt in de tuning scene en ik vond het toch redelijk interessant wat ze daar allemaal deden.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook mee eens![]()
En ze geven het nog toe ookquote:
Vaak zit die tas dan zo vol, dat ik weer met haar telefoon in mijn broekzak liep, want dat paste er niet meer in.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook van van die 'hihihi-meisjes'Die zijn gewoon raar
Ach, ik doe het niet extreem hoor, geen dikke bumpers en grote uitlaten enzo.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ze geven het nog toe ook
al snap ik niet wat ze ermee willen compenseren en hoe ze dat ermee willen bereiken.. want het is alleen maar patersig gedoe onder kerels.. het is volgens mij eerder een 'afknapper' bij meiden![]()
Die je er dan ook tig keer mag uithalen en afgeven, omdat ie weer staat te trillen of ze moet kijken of er gesmst is etc etc.. Irritante wijvenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:32 schreef PieterBas het volgende:
Vaak zit die tas dan zo vol, dat ik weer met haar telefoon in mijn broekzak liep, want dat paste er niet meer in.
Zo heeft ieder zijn eigen hobbyquote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, ik doe het niet extreem hoor, geen dikke bumpers en grote uitlaten enzo.
Doe het gewoon omdat ik het mooier vind staan, en wel leuk om te doen. Het is ook niet dat ik het doe omdat al mijn vrienden hun auto's ook verlagen, daar heb ik me nooit wat van aangetrokken
En dan in paniek zijn als haar tasje kwijt is... terwijl die gewoon naast me voet ligt... En dan maar klagen dat vrouwen ze het allemaal nodig hebben...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die je er dan ook tig keer mag uithalen en afgeven, omdat ie weer staat te trillen of ze moet kijken of er gesmst is etc etc.. Irritante wijven
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:39 schreef PieterBas het volgende:
En dan in paniek zijn als haar tasje kwijt is... terwijl die gewoon naast me voet ligt... En dan maar klagen dat vrouwen ze het allemaal nodig hebben...
Daaromquote:
Simpele, nuchtere vrouwenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik niet met dat soort vrouwen omga
Zou jij ook eens moeten proberen
Uhm.. weet niet.. zo ingewikkeld ben ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom
Jij hebt vast wel dingen waar jij niks van snappen
Idd ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
Simpele, nuchtere vrouwen
Van denken bedoel ik dan hè
Ik heb een half jaar met een paar fashion designers studentes omgegaan..Ik heb vreemde dingen meegemaakt... onder andere een heel outfit... in een tasje..quote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik niet met dat soort vrouwen omga
Zou jij ook eens moeten proberen
Om zijn penis af te staan...?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
Niveau weer hier, we vragen ons af hoe een vrouw naar een man wordt gebouwd
Mn collega besluit net om geen donor te worden
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb een half jaar met een paar fashion designers studentes omgegaan..Ik heb vreemde dingen meegemaakt... onder andere een heel outfit... in een tasje..
Waarschijnlijk kan ie niemand er blij mee maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
Niveau weer hier, we vragen ons af hoe een vrouw naar een man wordt gebouwd
Mn collega besluit net om geen donor te worden
Uhuhquote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef PieterBas het volgende:
Om zijn penis af te staan...?
Meestal wel, ze weten ze in ieder geval beter te gebruikenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja!Dat zijn het betere soort, met gelijk wat meer hersens in de pan
Dat doe ik wel vaker, maar dit vind ik veel vreemder. Ik werken zij lekker slapen!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je daarnaast met je laptop zit, is het nog vager
Dat sowiesoquote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Meestal wel, ze weten ze in ieder geval beter te gebruiken
Maar ik bedoel ook, op hetm oment dat zij slaapt en jij ernaast zit/ligt te werkenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker, maar dit vind ik veel vreemder. Ik werken zij lekker slapen!
Ja, maar auto's inladen dat konden ze dan weer niet... op de heenreis, zat de achterbak helemaal vol... en op de terugreis, had ik het maar ingeladen.. en toen konden ze nieuwe kleren er ook nog gemakkelijk bij...quote:
ik laat de originele schokbrekers zitten, dan kan nog net met 4 cm omlaagquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, ik raak de grond nooit, nog niet gebeurd in ieder geval. Wel heb ik regelmatig de onderlip van Golf aan de grond. Alleen heeft de Passat die niet, dus dat scheelt
Heb er Koni spullen onder [vaste set]. Achter van een Vento, voor van Audi 80.
Misschien 'binnenkort' maar even een echte set van eBay.de halen ofzo. Ze zijn er wel, alleen niet goed te vinden... in Nederland al helemaal niet. Niet echt een populair model om zo maar even te zeggen
Dank!quote:
Graag gedaanquote:
51 per paginaquote:Op maandag 23 juni 2008 12:12 schreef mash_ het volgende:
ik zit al 9 post op nieuwe pagina?
Dat hoeft ook nietquote:
Ik zie maar 1 GM hierquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:30 schreef Yesse het volgende:
Ik heb net tentamen gemaakt en het ging best goed en portfolio is ingeleverd dus de druk is er af
Ik wil nog geen weekendquote:Op maandag 23 juni 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het is lekker weer en bijna weekend![]()
Je bent me net voorquote:Op maandag 23 juni 2008 12:32 schreef jna het volgende:![]()
![]()
net op 3fm:
"oranje is niet geveld door virussen maar door elf-russen"
Dat is zeker een reden om blij te zijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:30 schreef Yesse het volgende:
Ik heb net tentamen gemaakt en het ging best goed en portfolio is ingeleverd dus de druk is er af
Whaha ik vind hem grappigquote:Op maandag 23 juni 2008 12:32 schreef jna het volgende:![]()
![]()
net op 3fm:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:32 schreef jna het volgende:![]()
![]()
net op 3fm:
Ja! So much time and so little to doquote:
Andersom hierquote:Op maandag 23 juni 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja! So much time and so little to do
Komt vast door al dat uitstellenquote:
Johquote:
Joh, zou je denken?quote:
je mag wel Schattingsformulieren Inkomstenbelasting 2007/2008 invullen voor mijquote:Op maandag 23 juni 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja! So much time and so little to do
Ikkequote:Op maandag 23 juni 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Joh
En ik begin toch weer over de meet, ik kan het niet laten
Als we vrijdagmiddag tussen 14.00 en 20.00 uur afspreken (en mss nog tot later natuurlijk), wie is er dan?
quote:
Ikke Misschien ook welquote:Op maandag 23 juni 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Joh
En ik begin toch weer over de meet, ik kan het niet laten
Als we vrijdagmiddag tussen 14.00 en 20.00 uur afspreken (en mss nog tot later natuurlijk), wie is er dan?
Ik heb al twee gebakken eieren met spek opquote:
Ik al ontbijt en lunchquote:Op maandag 23 juni 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb al twee gebakken eieren met spek op.
Zodra ik zeker weet dat ik vrijdag niet stage hoef te lopenquote:
en wnn weet je dat wssquote:Op maandag 23 juni 2008 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodra ik zeker weet dat ik vrijdag niet stage hoef te lopen
donderdagquote:
Handig jaquote:
ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus tot nu toe komen Piles, Cue en miss Cali.. nog meer mensen naar de Meet?
Bart & Yesse komen ook wel, maar niet 's middags. Dean is nog een misschien, en Marloes zal ook wel komen als het 's middags al isquote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus tot nu toe komen Piles, Cue en miss Cali.. nog meer mensen naar de Meet?
Nico was wss ook een misschien. PB weet ik niet, denk het nietquote:Op maandag 23 juni 2008 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Bart & Yesse komen ook wel, maar niet 's middags. Dean is nog een misschien, en Marloes zal ook wel komen als het 's middags al is
Nico & PB, kwamen die nou ook?
Ik zou in principe wel kunnen komenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nico was wss ook een misschien. PB weet ik niet, denk het niet
Doe dat dan ookquote:Op maandag 23 juni 2008 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou in principe wel kunnen komen
shake itquote:Op maandag 23 juni 2008 13:27 schreef Houniet het volgende:
You know what you want
and that makes you just like me
see everybody says you're hot, baby
but can u make it hot for me
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Dank je welquote:Op maandag 23 juni 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, bij deze ben je van harte uitgenodigd![]()
We ontvangen ook graag spoedig een bevestiging of afwijzingquote:
Welk nummer is dat?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
Those flashing lights come from everywhereeeee.
Justinquote:Op maandag 23 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
Those flashing lights come from everywhereeeee.
Justin Timberlake - I Think She Knowsquote:
Ouwequote:
Lovestoned van Justin Timberlakequote:
Daarom ga ik nu The Bank Job 2008 kijkenquote:
Mooie film?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu The Bank Job 2008 kijken.
whhe veel plezierquote:Op maandag 23 juni 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu The Bank Job 2008 kijken.
Hier ookquote:
Kan ik straks pas zeggenquote:
ja maar moet dingen opruimenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet niet steeds weggaan, das zo ongezellig
werken jijquote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Piles het volgende:
Moet eigenlijk nog ff een procesbeschrijving maken
optijdquote:
Ik ben dus niet de enige die 'r mistquote:Op maandag 23 juni 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
ligt het trouwens aan mij of heb ik Jipje al een tijdje niet meer gezien ?
Kom je vrijdag ook nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |