Aah vandaar..quote:Op maandag 23 juni 2008 08:48 schreef Edwinuss het volgende:
Bij mij op school loop je 3 dagen stage en ga je 2 dagen naar school, ik doe zakelijke dienstverlening.
We zullen zien, eerst maar ff een ontzettend lange mail tikken..quote:Op maandag 23 juni 2008 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah vandaar..
tja.. zou het maar even in overleg met school doen. Miss al je nu gewoon die stage kan doorlopen hoef je dat miss strax niet meer te doen ofzo. i dunno.. Zal vast wel wat geregel worden.
Mrogen triquote:
Hehe.. lekker vrouwelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 09:06 schreef Californium het volgende:
Dadelijk eindelijk mijn mooie roze map inleveren
Wel hequote:
Nicequote:Op maandag 23 juni 2008 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n stagebegeleider is blij met wat we in de afgeopen maanden hebben bereikten over 1,5 week heb ik lekker 2 maand vakantie
In iedergeval goed te horen dat je geen fan bentquote:Op maandag 23 juni 2008 09:07 schreef Californium het volgende:
Wel he....Ben totaal geen roze fan maar vond dit wel wat
Hey Cuequote:
Top 100 van zondag 22 juni 2008
dat dacht ik ookquote:
Eigenlijk best welquote:
had een huisgenootje die elke dag wel iets roze aanhad en ook bijna alles in d'r kamer was rozequote:Op maandag 23 juni 2008 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In iedergeval goed te horen dat je geen fan bent![]()
Dan mag zo'n uitschieter wel een keer
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat dacht ik ookDus ben wel eventjes happy, weet zeker dat hij m'n stage als goed gaat beoordelen eind september
Nu nog zorgen dat ik werk heb in de vakantie..
Hoi Remco
Ieeh! dat is wel heel ergquote:Op maandag 23 juni 2008 09:11 schreef Californium het volgende:
had een huisgenootje die elke dag wel iets roze aanhad en ook bijna alles in d'r kamer was rozeNee....Heb een roze map en vind m lief...maar daar eindigt het ook mee
Yupquote:Op maandag 23 juni 2008 09:12 schreef Californium het volgende:
werk in de vakantie
Tja er moet geld binnen kome he
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ieeh! dat is wel heel erg
Heb een jaar terug voor het eerst een roze shirtje gekocht , dat was een hele overwinning
Precies! En leuke collega's is ook al een goed beginquote:Op maandag 23 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup
achja vind het niet erg, zolang het maar leuk werk is
jah denk het wel...quote:Op maandag 23 juni 2008 09:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel(op dat gedoe na dan
)
en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |