Dat staat veel sjiekerquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarbij vraag ik mij altijd.. WAAROM?![]()
![]()
Sjieker?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Dat staat veel sjieker
Heb de mijne voor 7 en achter 6 cm verlaagd
En komen ook grotere velgen onder
ben niet echt fan van Showtekquote:
dat is een flink stukje omlaag, raak je de grond ook af en toe?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat staat veel sjieker
Heb de mijne voor 7 en achter 6 cm verlaagd
En komen ook grotere velgen onder
Als het maar rijdquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sjieker?Mijn eerste gedacht is: het is NL waar je in woont, denk aan al die drempels
Grotere velgen zijn nutteloos.. zonde van je geld
Idd jaquote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sjieker?Mijn eerste gedacht is: het is NL waar je in woont, denk aan al die drempels
Met als gevolg dat?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
mijne staat veels te hoog op de wielen, daarom Renatedikke ruimte tussen de band en de wielkas...
och het ging me meer om de tekst. niet om het nummerquote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben niet echt fan van Showteklaat staan van FTS
[..]
dat is een flink stukje omlaag, raak je de grond ook af en toe?en wat heb je er nu onder liggen dan (en wat moet er onder komen)?
mijne staat veels te hoog op de wielen, daarom Renatedikke ruimte tussen de band en de wielkas...
It's a guy thing..quote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarbij vraag ik mij altijd.. WAAROM?![]()
![]()
quote:
Als ik zie wel manoeuvres een vriend van mij moet maken in zijn auto om een drempel op te komen... ben ik blij dat ik gewoon met 50km zo'n drempel kan nemenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet kan begrijpen is hoeveel in zo'n tasje gepropt wordt en dan nog spullen vergeten..quote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goh!
Net zoiets als vrouwen met tasjes-koop-drang.. die zal ik ook nooit begrijpen(al is dat zelfs nog logischer
)
Nee, ik raak de grond nooit, nog niet gebeurd in ieder geval. Wel heb ik regelmatig de onderlip van Golf aan de grond. Alleen heeft de Passat die niet, dus dat scheeltquote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben niet echt fan van Showteklaat staan van FTS
[..]
dat is een flink stukje omlaag, raak je de grond ook af en toe?en wat heb je er nu onder liggen dan (en wat moet er onder komen)?
Ook mee eensquote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goh!
Net zoiets als vrouwen met tasjes-koop-drang.. die zal ik ook nooit begrijpen(al is dat zelfs nog logischer
)
Dat zijn dan ook van van die 'hihihi-meisjes'quote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef PieterBas het volgende:
Wat ik dan weer niet kan begrijpen is hoeveel in zo'n tasje gepropt wordt en dan nog spullen vergeten..
Compensatiedrang wssquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
Ook mee eens![]()
Al snap ik het auto-verhaal het minst. Net of het mij enigsinds iets boeit als een auto nou 3 of 4 cm lager is
Ach, daar moet je ook liefhebber voor zijn. Maar het staat in heel veel gevallen gewoon mooierquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook mee eens![]()
Al snap ik het auto-verhaal het minst. Net of het mij enigsinds iets boeit als een auto nou 3 of 4 cm lager is
Dat sowiesoquote:
Mij boeide het ook niet.. Maar een vriend van mij is zit echt in de tuning scene en ik vond het toch redelijk interessant wat ze daar allemaal deden.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook mee eens![]()
En ze geven het nog toe ookquote:
Vaak zit die tas dan zo vol, dat ik weer met haar telefoon in mijn broekzak liep, want dat paste er niet meer in.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook van van die 'hihihi-meisjes'Die zijn gewoon raar
Ach, ik doe het niet extreem hoor, geen dikke bumpers en grote uitlaten enzo.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ze geven het nog toe ook
al snap ik niet wat ze ermee willen compenseren en hoe ze dat ermee willen bereiken.. want het is alleen maar patersig gedoe onder kerels.. het is volgens mij eerder een 'afknapper' bij meiden![]()
Die je er dan ook tig keer mag uithalen en afgeven, omdat ie weer staat te trillen of ze moet kijken of er gesmst is etc etc.. Irritante wijvenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:32 schreef PieterBas het volgende:
Vaak zit die tas dan zo vol, dat ik weer met haar telefoon in mijn broekzak liep, want dat paste er niet meer in.
Zo heeft ieder zijn eigen hobbyquote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, ik doe het niet extreem hoor, geen dikke bumpers en grote uitlaten enzo.
Doe het gewoon omdat ik het mooier vind staan, en wel leuk om te doen. Het is ook niet dat ik het doe omdat al mijn vrienden hun auto's ook verlagen, daar heb ik me nooit wat van aangetrokken
En dan in paniek zijn als haar tasje kwijt is... terwijl die gewoon naast me voet ligt... En dan maar klagen dat vrouwen ze het allemaal nodig hebben...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die je er dan ook tig keer mag uithalen en afgeven, omdat ie weer staat te trillen of ze moet kijken of er gesmst is etc etc.. Irritante wijven
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:39 schreef PieterBas het volgende:
En dan in paniek zijn als haar tasje kwijt is... terwijl die gewoon naast me voet ligt... En dan maar klagen dat vrouwen ze het allemaal nodig hebben...
Daaromquote:
Simpele, nuchtere vrouwenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik niet met dat soort vrouwen omga
Zou jij ook eens moeten proberen
Uhm.. weet niet.. zo ingewikkeld ben ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom
Jij hebt vast wel dingen waar jij niks van snappen
Idd ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
Simpele, nuchtere vrouwen
Van denken bedoel ik dan hè
Ik heb een half jaar met een paar fashion designers studentes omgegaan..Ik heb vreemde dingen meegemaakt... onder andere een heel outfit... in een tasje..quote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik niet met dat soort vrouwen omga
Zou jij ook eens moeten proberen
Om zijn penis af te staan...?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
Niveau weer hier, we vragen ons af hoe een vrouw naar een man wordt gebouwd
Mn collega besluit net om geen donor te worden
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb een half jaar met een paar fashion designers studentes omgegaan..Ik heb vreemde dingen meegemaakt... onder andere een heel outfit... in een tasje..
Waarschijnlijk kan ie niemand er blij mee maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
Niveau weer hier, we vragen ons af hoe een vrouw naar een man wordt gebouwd
Mn collega besluit net om geen donor te worden
Uhuhquote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef PieterBas het volgende:
Om zijn penis af te staan...?
Meestal wel, ze weten ze in ieder geval beter te gebruikenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja!Dat zijn het betere soort, met gelijk wat meer hersens in de pan
Dat doe ik wel vaker, maar dit vind ik veel vreemder. Ik werken zij lekker slapen!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je daarnaast met je laptop zit, is het nog vager
Dat sowiesoquote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Meestal wel, ze weten ze in ieder geval beter te gebruiken
Maar ik bedoel ook, op hetm oment dat zij slaapt en jij ernaast zit/ligt te werkenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker, maar dit vind ik veel vreemder. Ik werken zij lekker slapen!
Ja, maar auto's inladen dat konden ze dan weer niet... op de heenreis, zat de achterbak helemaal vol... en op de terugreis, had ik het maar ingeladen.. en toen konden ze nieuwe kleren er ook nog gemakkelijk bij...quote:
ik laat de originele schokbrekers zitten, dan kan nog net met 4 cm omlaagquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, ik raak de grond nooit, nog niet gebeurd in ieder geval. Wel heb ik regelmatig de onderlip van Golf aan de grond. Alleen heeft de Passat die niet, dus dat scheelt
Heb er Koni spullen onder [vaste set]. Achter van een Vento, voor van Audi 80.
Misschien 'binnenkort' maar even een echte set van eBay.de halen ofzo. Ze zijn er wel, alleen niet goed te vinden... in Nederland al helemaal niet. Niet echt een populair model om zo maar even te zeggen
Dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |