*knuffel moticonquote:Op maandag 23 juni 2008 09:14 schreef Californium het volgende:
had voor 3 jaar terug een roze shirt....Vond het altijd leuk om met die dingen de alternatieve clubs in te lopen....
maar nu is hij kapot
dat zou ook wel heel leuk zijn iddquote:Op maandag 23 juni 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
Precies! En leuke collega's is ook al een goed begin
Denk dat ik van de week de stad maar eens in ga....wil meer shirtjes hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*knuffel moticon
dat is wel jammer dan, nu maar een nieuwe kopen
Owja.. kwamen haar later nog tegen bij zo'n shoarma tent.. maar zei ze ook maar niksquote:Op maandag 23 juni 2008 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow trouwens, zoiets grappigs van het weekend
Was aan het dansen met een vriendin, komt er opeens zo'n jongen op haar aflopen...
hij: "Is dat jouw vriendin als in partner?" (doelde dus op mij)
zij zo van: "uh nee"
hij: "Ow want m'n vriendin vind haar nogal leuk, maar durft er niet op af te stappen![]()
einde van de avond op het laatste nummer zeg maar geknuffeldanst met m'n vriendin.. en toen hield dat meisje het maar voor gezien (scheen dat ze stond te wachten om mij aan te spreken, totdat ze ons zo zag dansen)
Dat wordt twee weken niks doenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. kwamen haar later nog tegen bij zo'n shoarma tent.. maar zei ze ook maar niks![]()
vond het echt te komisch!
whehe echt komisch verhaal iddquote:Op maandag 23 juni 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. kwamen haar later nog tegen bij zo'n shoarma tent.. maar zei ze ook maar niks![]()
vond het echt te komisch!
Ik heb geen ideequote:Op maandag 23 juni 2008 09:26 schreef Californium het volgende:
Was ze niet leuk...? Ik was wel gezellig een praatje gaan maken
![]()
Verder:
Aha Vandaarquote:Op maandag 23 juni 2008 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeWist niet over wie het precies ging.. Maar beide dames waarmee hij was vond ik niet bijster interessant.. (anders wss wel gedaan ja
)
m'n vriendin zei al: kunnen haar er wel bijhalen.
maar dat vond ik ook weer zo zielig, want ik had er och geen bedoelingen mee
Mogguh Cuequote:
nee, dat gaat helaas niet, genoeg werk te doenquote:
Maar wat doe je nou dan? (om het nog maar eens te vragenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, dat gaat helaas niet, genoeg werk te doen
PS: leuke weekenden heb jij![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga naar school wat dingen uitprinten en afmaken en Inleveren
Tot strakjes
heb HBO Bedrijfseconomie afgerond, werk nu als Beginnend Assistent Accountant op een accountantskantoor in Eibergen en begin in september met de post-HBO opleiding Accoutant-Administratieconsulent (AA)quote:Op maandag 23 juni 2008 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wat doe je nou dan? (om het nog maar eens te vragen)
ps.. ze worden steeds leuker
zoww netjesquote:Op maandag 23 juni 2008 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
heb HBO Bedrijfseconomie afgerond, werk nu als Beginnend Assistent Accountant op een accountantskantoor in Eibergen en begin in september met de post-HBO opleiding Accoutant-Administratieconsulent (AA)
en jij, druk met stage of gewoon veel spammen hier?
uitstekend naar de zinquote:Op maandag 23 juni 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zoww netjesbevalt dus goed zo te zien
en ik beide
Dat is goed om te horenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
uitstekend naar de zin
en wat doe jij qua opleiding dan?
Eindelijkquote:
Daar trekt ie zich niks van aanquote:
Ben erg benieuwd, doe mij eens versteld laten staanquote:
wel welquote:Op maandag 23 juni 2008 09:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ben ik wel van plan ja![]()
Goed weekend gehad mash
'met de vrouw'.. vertel!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zondag een dagje naar Scheveningen met de vrouw
Maar je hebt er wel aardig voor geleerd toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
Bahbahbah, ik heb echt 0,0 zin in dat tentamen
Ja ook hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 10:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel wellekker lang
had vanaf donderdag al vrij
En jij??
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zondag een dagje naar Scheveningen met de vrouw
Als je daarnaast met je laptop zit, is het nog vagerquote:Op maandag 23 juni 2008 10:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is toch vreemd, achter je computer aan het werk zijn terwijl er iemand in je bed ligt te slapen!
Ja, ik heb er ook wel aardig voor geleerd, maar het is gewoon niet mijn vakquote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel aardig voor geleerd toch?dan gaat het vast wel goedkomen, hoe laat heb je um?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |