Ja dat snap ikquote:Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
figuurlijk dan, ik ga dus met m'n vriendin
Truequote:Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar het is nu gewoon niet anders
Gaat je lukken hoor
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef Bravebart het volgende:
True
Ik hoop hetEn anders is er altijd nog de herkansing
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 10:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon in 1x!!! halen!!
wie: Annemieke uit Vriezenveenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar meer in de zin van wie, wat , hoelang.. hahah
hoezo nieuwsgierig
hoeveel uurquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie: Annemieke uit Vriezenveen
wat: een relatie
hoelang: 1 maand, 3 weken en 1 dag
Nog heel pril dusquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
wie: Annemieke uit Vriezenveen
wat: een relatie
hoelang: 1 maand, 3 weken en 1 dag
Jij ook ja? Kan ik me niet herinnerenquote:
Nee duh!! dat lief doen bewaard hij voor haarquote:Op maandag 23 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook ja? Kan ik me niet herinneren
Maar gaaf joh
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef mash_ het volgende:
Nee duh!! dat lief doen bewaard hij voor haar
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook ja? Kan ik me niet herinneren
Maar gaaf joh
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee duh!! dat lief doen bewaard hij voor haar
Huhquote:Op maandag 23 juni 2008 10:47 schreef Milou__ het volgende:
Cue, jij nog een leuke vent tegen gekomen dit weekend![]()
Daar had je het vorige week over toch:P
quote:
Maar donderdag wel leuke kerel tegengekomen ja en telefoonnr gehadquote:Op maandag 23 juni 2008 10:47 schreef Milou__ het volgende:
Cue, jij nog een leuke vent tegen gekomen dit weekend![]()
Daar had je het vorige week over toch:P
Nee jij hoopte dat je iemand tegen zou komenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh
Ik heb t vorige week over een leuke vent die ik dit weekend ben tegenkomen?
goede voorspellende gave van mij
Deanquote:
Dat hoop ik altijdquote:Op maandag 23 juni 2008 10:55 schreef Milou__ het volgende:
Nee jij hoopte dat je iemand tegen zou komen
Hey mopquote:
Aah nou dan weet je toch genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 10:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar donderdag wel leuke kerel tegengekomen ja en telefoonnr gehadDenk dat hij alleen leuk is voor het uitgaan (denk niet dat ie wat in mij ziet zeg maar)
en zaterdag nog wel gezellige kerel tegenkomen, wou z'n nr, vergeten te vragen, dacht; gezellig voor evt keer gewoon wat af te spreken (geen type voor mij voor relatie), gaf die vriend mijn nr aan hem
smst hij: sorry, maar denk niet dat we bij elkaar passen..
Dat was geeneens mijn intentie, maar als hij dat wil denken
quote:
Heyquote:
Dat kloptquote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef Milou__ het volgende:
Aah nou dan weet je toch genoeg![]()
En van die eerste kerel niks meer van gehoord?
Dat is het mooie van nu nog thuis zijn.. gewoon nog een keer in slaap kunnen vallenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef The_Dean het volgende:
Trauma?
Leef ook nog, ook wel kort geslapen... misschien zo nog even
wat moet er gebeuren dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Alleen doe ik dat eigenlijk nooit. En ken mezelf, denk dat ik zo opsta en aankleed en dan wat aan de auto ga doen... Maarja, dat moet ook gebeuren, dus opzich ook niet verkeerd.
Ook goed tochquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Alleen doe ik dat eigenlijk nooit. En ken mezelf, denk dat ik zo opsta en aankleed en dan wat aan de auto ga doen... Maarja, dat moet ook gebeuren, dus opzich ook niet verkeerd.
Ja daarom. Maar moet ook gebeuren. Kan ik eindelijk weer in mijn eigen bak rijden en hoef ik de Golf van mijn zus niet telkens te lenenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook goed tochzolang je je maar vermaakt enzo..
owja, die foto had je al eens laten zienquote:Op maandag 23 juni 2008 11:08 schreef The_Dean het volgende:
Genoeg
Hier en daar wat roest wegwerken, radiateur er weer voor, koelslangen erop, en dan de versnellingsbak vastzetten + stellen.
En daarna nog wat kleine dingetjes, maar eerst maar rijdbaar maken en APK erop, dan komt de rest wel zoals nieuwe kleur, electrische ramen inbouwen, dat soort dingen.
Een Passat CL 32B uit 1983. Sinds de 14e juni belastingvrij
quote:
Daarbij vraag ik mij altijd.. WAAROM?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga binnenkort ook voor de APK, daarna 4 cm omlaag en kijken naar andere (grotere) velgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |