Hoezo luister jij niet gewoon wat Jack 5 x heeft gezegd en lees je niet wat hier 20 x is gepost?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Visionist_069 het volgende:
hoezo stoppen ze met studio sportzomer? Het toernooi is toch nog niet afgelopen?
ze stoppen niet, het komt vanaf nu alleen vanuit Hilversumquote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Visionist_069 het volgende:
hoezo stoppen ze met studio sportzomer? Het toernooi is toch nog niet afgelopen?
Ik neem m'n woorden van gisteren (het feit dat ik er niet echt wakker om lag) ook maar terug.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de kater bij mij ook steeds groter wordt... ten eerste omdat ik gisteren een topdag in Basel had die is verneukt door 11 russen en een Nederlandse coach en omdat ik het gevoel had dat de nederlaag onnodig was indien we Arshavin en Pavluchenko meedogenloos en kort hadden gedekt....
Omdat nederland nu niet door de heer van Gelder op een voetstuk kon worden gezet.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef DANILXL het volgende:
waarom is de beste uitzending diegene waarin nederland is uitgeschakeld
Ondanks dat ik Jan een top gast vind ( ik heb zelfs een Jan van Halst sjaal met handtekening uit zijn Ajax periodequote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef 456 het volgende:
[..]
- Van Basten coacht weinig op de man, waarom ziet van Halst wel die dekkingsfouten en kan van Basten niet direct iemand met zijn neus op de feiten drukken. Daar is een coach voor lijkt me. Niets ten nadele van Rusland, zei profiteerden ervan, zoals nederland er van profiteerde tijdens ned-ita en ned-fra.
..
Jij mag van mij posts quoten van eerder met dezelfde vraag, aangezien ik dit topic en het vorige heb doorgespitst en niks kon vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoezo luister jij niet gewoon wat Jack 5 x heeft gezegd en lees je niet wat hier 20 x is gepost?
Pietje de Visser zei het vooraf al dat Boulah in het centrum moest. (En dat Mathijsen op moest rotten uit de eerste 11).quote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Jan een top gast vind ( ik heb zelfs een Jan van Halst sjaal met handtekening uit zijn Ajax periode) is het natuurlijk wel weer makkelijk lullen achteraf met zijn beelden.
Tijdens de wedstrijden(competitiesamenvattingen) zelf komen er geen analyses meer ,maar gaat men naar de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Geniet overigens ook van zijn analyses na afloop bij Talpa/RTL. Hopelijk komt hij bij NOS ook weer als analyst in actie en niet weer een type Gullit ofzo die dat ook een tijdje deed bij Talpa
Ik ben geen coach maar zelfs ik wist op voorhand dat Arshevin en Pavluchenko enorm gevaarlijk en beweeglijk waren dus dat een korte mandekking op het scherpst van de snede noodzakelijk zou zijn... Hiddink deed het andersom wel bij met name V Nistelrooij en Sneijder, ze kwamen er bij de scheids mee weg en dat is de beslissing geweestquote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Jan een top gast vind ( ik heb zelfs een Jan van Halst sjaal met handtekening uit zijn Ajax periode) is het natuurlijk wel weer makkelijk lullen achteraf met zijn beelden.
Dat is meestal zo he bij een analyse achteraf...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Och och we liggen eruit en plotseling is van Basten weer de Ajax-icoon in plaats van de bondscoachquote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Iemand moet een standbeeld bouwen voor Van Halst. Geweldig hoe hij indirect Ajax-iconen Van Basten (we hebben 1 goede wedstrijd gespeeld, de rest was niet zo goed en dat Piet vooraf een veel beter strijdplan tegen de Russen had dan Van Basten) en Cruijff (laat hem maar vertellen dat de Russen wat minder moeten lopen) volledig afbrandt, terwijl de technisch manager van Ajax, Danny Blind, tegenover hem zit.
Geniet overigens ook van zijn analyses na afloop bij Talpa/RTL. Hopelijk komt hij bij NOS ook weer als analyst in actie en niet weer een type Gullit ofzo die dat ook een tijdje deed bij Talpa
Tot anderhalve week dan.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef 456 het volgende:
Eigenlijk besef ik nu meer en meer dat we eruit liggen ....
Ik ga weer met een kater naar bed ...
Tot over 2 jaar mannen! (of het tour de france forum)
Heb ik het over Piet de Visser in mijn post?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Pietje de Visser zei het vooraf al dat Boulah in het centrum moest. (En dat Mathijsen op moest rotten uit de eerste 11).
Vond het maar een domme vraag eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef DANILXL het volgende:
wel mooi die vraag van freek aan danny blind
of hiddink het beter gedaan zal hebben als bnondscoach. jack durfde ook niks meer te zeggen toen
Vind jij dat zo heel gek na een seizoen in menig topcompetitie terwijl de russen net een paar maanden in de competitie zitten en hun competitie zelfs stilleggen voor het EK ?quote:
Ja. Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Wordt je conditie minder als je veel hebt gevoetbald ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vind jij dat zo heel gek na een seizoen in menig topcompetitie terwijl de russen net een paar maanden in de competitie zitten en hun competitie zelfs stilleggen voor het EK ?
quote:
Voetbal jij zelf ? Het lijkt er op van nietquote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Wordt je conditie minder als je veel hebt gevoetbald ofzo?
Alsof jij nog zo fit bent als je 8 uur gewerkt hebt en er nog 3 uur aan vast moet plakkenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Wordt je conditie minder als je veel hebt gevoetbald ofzo?
Zullen we het er gewoon op houden dat we terecht en kansloos verloren hebben? Heb niet zo'n zin in een kansloze discussie hierquote:Op maandag 23 juni 2008 00:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dat NL minder fit zou zijn is ook gelul imo. Als we voor hadden gestaan had niemand die pijntjes gevoeld. De Russen hebben met zijn allen in totaal 2,6 km meer gelopen (op bijna 150 km totaal), waarvan 1 km al te verklaren is door de extra meters die Vd Sar maakte ten opzichte van zijn Russische collega keeper Akinfeev.
Ligt eraan wat voor werkquote:Op maandag 23 juni 2008 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof jij nog zo fit bent als je 8 uur gewerkt hebt en er nog 3 uur aan vast moet plakken
Hij heeft juist veel op de man gecoacht, waar je even rekening mee moet houden is dat van Basten het langs de lijn niet allemaal zo goed ziet als Jan Van Halst die allerlei camera's tot zijn beschikking heeft en uren kan terugspoelen om het nog eens te bekijken. bovendien kwamen de dekkingsfouten meestal door een fout van een andere speler waardoor diegene die een bepaalde man moest dekken keuzes moest maken om de ene of the andere Rus te dekken.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef 456 het volgende:
- Van Basten coacht weinig op de man, waarom ziet van Halst wel die dekkingsfouten en kan van Basten niet direct iemand met zijn neus op de feiten drukken. Daar is een coach voor lijkt me. Niets ten nadele van Rusland, zei profiteerden ervan, zoals nederland er van profiteerde tijdens ned-ita en ned-fra.
Probleem is alleen dat hij zijn gelijk vooraf aankondigdequote:Op maandag 23 juni 2008 00:57 schreef kraakschandaal het volgende:
Achteraf had Piet gelijk natuurlijk.
De bekende Amsterdamse excuusfabriek werkt weer op volle toeren.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Hij heeft juist veel op de man gecoacht, waar je even rekening mee moet houden is dat van Basten het langs de lijn niet allemaal zo goed ziet als Jan Van Halst die allerlei camera's tot zijn beschikking heeft en uren kan terugspoelen om het nog eens te bekijken. bovendien kwamen de dekkingsfouten meestal door een fout van een andere speler waardoor diegene die een bepaalde man moest dekken keuzes moest maken om de ene of the andere Rus te dekken.
Van Basten moest het doen met wat hij vanaf de zijlijn kon zien enaf en toe een replay op het scherm, een bovenaanzicht heeft hij niet.
Piet kan natuurlijk vrijuit lullen omdat hij aan niemand hoeft te verantwoorden als hij mis zou zittenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat hij zijn gelijk vooraf aankondigde.
Heerlijk dat het EK weer voorbij is, ik miste die discussies over Ajax en Amsterdam uit de rest van het landquote:Op maandag 23 juni 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De bekende Amsterdamse excuusfabriek werkt weer op volle toeren.
Vind ik ook! Hij moet voortaan de wedstrijden voor ze beginnen gaan analyseren, want achteraf lullen is te makkelijk!!quote:Op maandag 23 juni 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Je bent een beste vent Jan maar achteraf lullen is ook wel erg makkelijk.
Zou jij die niet moeten openen?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:06 schreef Grulez het volgende:
Waar is het 2e Rosie topic?
Pot verwijt de ketel. Morgen 7 op, dus dat valt ook wel mee.quote:
Dan is Jack er zeker weten overheen geweestquote:Op maandag 23 juni 2008 01:08 schreef pekel het volgende:
Rosie is 15.
Moet je zo vroeg naar het uwv?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Morgen 7 op, dus dat valt ook wel mee.
Sinds wanneer ligt Amsterdam in de Achterhoek en speelt Ajax zijn wedstrijden in de Vijverberg?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De bekende Amsterdamse excuusfabriek werkt weer op volle toeren.
De manier waarop hij de toon slaat en heel betweterig wil overkomen maakt het wel zo makkelijk ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Vind ik ook! Hij moet voortaan de wedstrijden voor ze beginnen gaan analyseren, want achteraf lullen is te makkelijk!!
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou jij die niet moeten openen? Jij hoeft immers morgen niet te werken. Ja, dat werkeloos zijn heeft toch voordelen. Ik moet morgen om 08:30 weer klaar staan voor onze klanten.²
Gelukkig is die vraag maar 100.000 keer voorbij gekomen...quote:Op maandag 23 juni 2008 01:22 schreef Bananenman het volgende:
Welk nr. is die 'begintune' van Sportzomer? Althans, dat nummer wat onder een zooi beelden van de Zwitserse omgeving wordt gezet als Jack naar de tafel met gasten loopt?
Bier en tieten jalalalalaaquote:Op maandag 23 juni 2008 01:22 schreef Bananenman het volgende:
Welk nr. is die 'begintune' van Sportzomer? Althans, dat nummer wat onder een zooi beelden van de Zwitserse omgeving wordt gezet als Jack naar de tafel met gasten loopt?
Sorry dat ik niet zo'n nerd ben als de rest van de posters hier die tijdens elke wedstrijd een beetje op Fok gaan zitten posten, het spijt mequote:Op maandag 23 juni 2008 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelukkig is die vraag maar 100.000 keer voorbij gekomen...
![]()
Belangrijke informatie voordat je een vraag stelt in EK!
Met zo'n nick als de jouwe had ik toch wel een avatar verwacht van deze heldquote:Op maandag 23 juni 2008 01:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo'n nerd ben als de rest van de posters hier die tijdens elke wedstrijd een beetje op Fok gaan zitten posten, het spijt me
Sorry, zei je watquote:Op maandag 23 juni 2008 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met zo'n nick als de jouwe had ik toch wel een avatar verwacht van deze held[ afbeelding ]
Bananaman
Ga ons nou niet zo zitten dissen, we hebben al zo'n laag zelfvertrouwen...quote:Op maandag 23 juni 2008 01:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo'n nerd ben als de rest van de posters hier die tijdens elke wedstrijd een beetje op Fok gaan zitten posten, het spijt me
zou wel aardig zijn, hoef ik tenminste niet meer te zappen naar de bbc, die die video analyses al jaren zo doenquote:Op maandag 23 juni 2008 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Thanks, die wilde ik terugzien. Jan moet naar de nos, voegt echt iets toe!
Volgend jaar graag in plaats van Youri Mulder bij Studio Voetbalquote:Op maandag 23 juni 2008 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Halst is toch wel erg interessant met zijn computertje hoor.
idd stuk minder irritant als hij aan het woord is dan wanneer jack of youri het woord heeftquote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgend jaar graag in plaats van Youri Mulder bij Studio Voetbal.
Alleen is het natuurlijk wel achteraf gepraat met die computer. Het spel gaat zo snel, het tempo is verschrikkelijk hoog, dan is het makkelijk praten als je alles terug kan spoelen. Maar zeker een toevoeging.
Ik weet welke je bedoeld, het is Sina - Wänn nit jetzt wänn dä. Ook te horen opquote:Op maandag 23 juni 2008 01:22 schreef Bananenman het volgende:
Vind ik niet echt opgaan, hij moet die momenten wel meteen live gezien hebben. Hij heeft heus niet na de wedstrijd nog met z'n apparaatje constant terug lopen spoelenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgend jaar graag in plaats van Youri Mulder bij Studio Voetbal.
Alleen is het natuurlijk wel achteraf gepraat met die computer. Het spel gaat zo snel, het tempo is verschrikkelijk hoog, dan is het makkelijk praten als je alles terug kan spoelen. Maar zeker een toevoeging.
Jan van Halst is m.i. Neerlands kaalste man beste analyticus. Inhoudelijk heeft hij feitelijk altijd gelijk. En hij weet argumenten goed over te brengen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef koningdavid het volgende:
Jan van Halst gaat volgend seizoen samen met o.a. Tan en Van Gangelen naar het Eredivisiekanaal volgens mij.
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef koningdavid het volgende:
Jan van Halst gaat volgend seizoen samen met o.a. Tan en Van Gangelen naar het Eredivisiekanaal volgens mij.
Inderdaad echt het voorbeeld van een stabiele blanke man.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jan van Halst is m.i. Neerlands kaalste man beste analyticus. Inhoudelijk heeft hij feitelijk altijd gelijk. En hij weet argumenten goed over te brengen.²
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:22 schreef Hamilcar het volgende:
Nog even iets, is er een thread waar al die afsluitende filmpjes na een wedstrijd verzameld zijn?
Zou hij echt 'live' opmerken dat Arshavin een half metertje wegloopt (wandelt) bij Mathijsen en daarna weer wegloopt bij V Bronckhorst en zo vrij komt te staan? Volgens mij zijn heel veel momenten 'live' niet eens te zien omdat ze niet alle beelden van alle camerastandpunten tegelijk kunnen uitzenden.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vind ik niet echt opgaan, hij moet die momenten wel meteen live gezien hebben. Hij heeft heus niet na de wedstrijd nog met z'n apparaatje constant terug lopen spoelenHij zag het direcht en zoekt die momenten dan later op om aan ons te laten zien lijkt me.
hij zoekt belangrijke punten op in de wedstrijd, deze bekijkt ie van verschillende hoeken, daaruit trekt hij een (imo goede) conclusie. Dat het achteraf lullen is, klopt, maar daar is het een analist voor. En als team kun je hier alleen maar van leren voor volgende wedstrijden.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zou hij echt 'live' opmerken dat Arshavin een half metertje wegloopt (wandelt) bij Mathijsen en daarna weer wegloopt bij V Bronckhorst en zo vrij komt te staan? Volgens mij zijn heel veel momenten 'live' niet eens te zien omdat ze niet alle beelden van alle camerastandpunten tegelijk kunnen uitzenden.
Als je in 't stadion bent kun je natuurlijk zelf bepalen waarnaar je kijkt, maar dan kun je toch ook niet alle loopacties (waar soms zelfs nog geen bal in de buurt is) in de gaten houden?
Na Evert, Carrie en Arshavin dacht je; nu maar Jan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef JanVanHalst het volgende:
Bedankt voor de lovende woorden. Ik heb genoten.
Zie postgeschiedenis. In tegenstelling tot die figuren die jij noemt draag ik wel iets bij aan het forum.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Na Evert, Carrie en Arshavin dacht je; nu maar Jan ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef JanVanHalst het volgende:
Bedankt voor de lovende woorden. Ik heb genoten.
Sorry haha. Ik had je nog nooit gezienquote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Zie postgeschiedenis. In tegenstelling tot die figuren die jij noemt draag ik wel iets bij aan het forum.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Zie postgeschiedenis. In tegenstelling tot die figuren die jij noemt draag ik wel iets bij aan het forum.
Hi Jan, ik vind je heel erg stabiel. Ik luister graag naar je, oké, je bent kaal, maar dat is irrelevant.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat zou kunnen in een paar gevallen, maar het is veel waarschijnlijker dat ie dat later doet, vooral als hij zelf in het stadion is. Die gast heeft gisteren vast en zeker de heel dag de analyse zitten voorbereiden.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vind ik niet echt opgaan, hij moet die momenten wel meteen live gezien hebben. Hij heeft heus niet na de wedstrijd nog met z'n apparaatje constant terug lopen spoelenHij zag het direcht en zoekt die momenten dan later op om aan ons te laten zien lijkt me.
Ja dat deed ze leukquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef golfer het volgende:
Een actrice die al die namen expres al die tijd verkeerd uitsprak.
Geweldige stunt van de NOS.
Ben wel benieuwd wat Pieter vd Vink te zeggen heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Pieter de Vink vanuit Hilversum
Dat denk ik ook ..dat ie terleurgesteld is dat ie geen wedstrijd mag fluiten .quote:Op maandag 23 juni 2008 20:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Pieter vd Vink te zeggen heeft.
Die zal wel teleurgesteld zijn.
Hij wilde nog wel zo graag de finale fluiten, maar moest na 2 wedstrijden al naar huisquote:Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ..dat ie terleurgesteld is dat ie geen wedstrijd mag fluiten .
De wedstrijden waren op!quote:
Je slaat de spijker op zijn kop. Maar dat maakt het niet fout, hij zegt ook niet dat iemand foutloos is of moet zijn, maar hij analyseert. Net een kop thee op. Maar je hebt gelijk als je zegt dat je dit wel van iedereen kunt maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:02 schreef Pedroso het volgende:
Dit soort beelden is van iedereen te maken, zelfs van de beste speler van het veld. Het is maar wat je wilt zien.
Wat denk je. Pieter Vink, komop zeg, in de eredivisie al de grootste bron van ergenis vanwege inconsequentie en het kapotfluiten van wedstrijden. Zo'n man mag nog niet de veters aanraken van Rosetti, Fröjdfelt, Fandel, etc.quote:
vandaar dat Jack zo moest janken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef Timmai het volgende:
als Nederland uitgeschakeld werd zou het toch weer vanuit NL gepresenteerd worden?
toch maar even kijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Over een minuut of 10 weer.
een of ander tijdschrift voor ex-voetballers heeft ie ofzoquote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef 456 het volgende:
Regi Blinker...Echt,
Had MIJ dan gebeld!
Wat doet die Blinker tegenwoordig
http://www.lifeafterfootball.nl/quote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef Joesse het volgende:
[..]
een of ander tijdschrift voor ex-voetballers heeft ie ofzo
Op die Vlaamse Frieter vreter van jullie na wel ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, het scheidsrechterlijke niveau op dit EK is top
Die toch bij de laatste drie scheidsrechters zit die nog mogen fluiten ...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op die Vlaamse Frieter vreter van jullie na wel ja.
België en omkoopschandalen = duh.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die toch bij de laatste drie scheidsrechters zit die nog mogen fluiten ...
Ja, onbegrijpelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die toch bij de laatste drie scheidsrechters zit die nog mogen fluiten ...
Bwah, ik ben zelf niet bepaald een fan van "Bleke Frank" maar ik heb op dit EK toch behoorlijk wat scheidsrechters gezien die nog slechter floten hoor.quote:
Jack vindt het nog het ergst van iedereen volgens mij. Met zn jankkopquote:Op maandag 23 juni 2008 23:08 schreef 456 het volgende:
O God. Weer een analyse waarbij we wel hadden kunnen winnen als...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |