quote:
Op maandag 23 juni 2008 00:23 schreef TheVulture het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat de kater bij mij ook steeds groter wordt... ten eerste omdat ik gisteren een topdag in Basel had die is verneukt door 11 russen en een Nederlandse coach en omdat ik het gevoel had dat de nederlaag onnodig was indien we Arshavin en Pavluchenko meedogenloos en kort hadden gedekt....
Precies die dingen komen ook bij mij op:
- Ik was dan niet in Basel, maar de sfeer eromheen; mijn kamer met oranje slingers (Die ik opgehangen had tijdens ned-fra), de buitenlandse kranten, en toch wel de hosanne stemming: je was trots dat je voor oranje was(de beelden bekijkend).
- Van Basten coacht weinig op de man, waarom ziet van Halst wel die dekkingsfouten en kan van Basten niet direct iemand met zijn neus op de feiten drukken. Daar is een coach voor lijkt me. Niets ten nadele van Rusland, zei profiteerden ervan, zoals nederland er van profiteerde tijdens ned-ita en ned-fra.
- Ik voor het eerst sinds 2000 weer het idee had dat het erin kon zitten om een groot toernooi te winnen. Die beelden waar we dan over 20 jr nog over konden spreken. BOEM, in 2 minuten in de 117e minuut aan gort getrapt.
Jammer. Jammer...
Ik moet me opsluiten, niet meer kijken, richten op de tour. Morgen begin ik met lezen daarover, daar zijn we met rabobank in beeld al blij genoeg, geen hoge verwachtingen...
Het had gewoon zo mooi kunnen zijn!