http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=FLD&q=Rosie+studio+sportzomer&btnG=Zoeken&meta=quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Falco het volgende:
Met diverse sites doelde Jack op FOK! natuurlijk
Ja, want fok is zo bekendquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Falco het volgende:
Met diverse sites doelde Jack op FOK! natuurlijk
EVERT?!!111quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Merkie het volgende:
Wat een TWISTS zitten er in deze uitzending. Piet die zomaar onder de tafel vandaan komt, Rosie die Nederlands spreekt. Een ontknoping die Hitchcock niet had kunnen verzinnen!
Is natuurlijk allemaal vooraf afgesproken.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef TheArt het volgende:
Ze kon die gasten ook gewoon de hele tijd verstaan toen ze haar weer belachelijk probeerden te maken
"Berry Oeks"quote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef TC03 het volgende:
Dus die 'Matties van Nieuwkerque' en 'Jan van Alst' waren gewoon nep.
Copyright Evert iddquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Merkie het volgende:
Wat een TWISTS zitten er in deze uitzending. Piet die zomaar onder de tafel vandaan komt, Rosie die Nederlands spreekt. Een ontknoping die Hitchcock niet had kunnen verzinnen!
Ik zeg niks meerquote:
Wat dit programma betreft heb je wel gelijk maar de manier waarop ze de geregeldheden rondom de wedstrijden goed hebben weten te brengen, verdiend toch wel een grote pluim.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dit was de enige goede aflevering, de rest was van beneden SBS-niveau.
Hahaha serieus?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Merkie het volgende:
Wat een TWISTS zitten er in deze uitzending. Piet die zomaar onder de tafel vandaan komt
NOS leest mee hoorquote:
Local.Omroep.nl staat in de top van bezoekers hier. Het halve mediapark loopt de gehele dag te fokkenquote:
Barry Uukquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef TC03 het volgende:
Dus die 'Matties van Nieuwkerque' en 'Jan van Alst' waren gewoon nep.
Jij bent een pannekoekquote:
Had ik al gevonden ouwequote:Op maandag 23 juni 2008 00:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het grote Rosie van studio sportzomer topic #1
En Jan van Halstquote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Sing like you want this![]()
![]()
![]()
Maxima![]()
![]()
![]()
Rosie![]()
![]()
![]()
Zwitserse supporters die in Oranje meefeesten![]()
![]()
Ik moet zeggen dat de kater bij mij ook steeds groter wordt... ten eerste omdat ik gisteren een topdag in Basel had die is verneukt door 11 russen en een Nederlandse coach en omdat ik het gevoel had dat de nederlaag onnodig was indien we Arshavin en Pavluchenko meedogenloos en kort hadden gedekt....quote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef 456 het volgende:
Eigenlijk besef ik nu meer en meer dat we eruit liggen ....
Ik ga weer met een kater naar bed ...
Tot over 2 jaar mannen! (of het tour de france forum)
Precies die dingen komen ook bij mij op:quote:Op maandag 23 juni 2008 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de kater bij mij ook steeds groter wordt... ten eerste omdat ik gisteren een topdag in Basel had die is verneukt door 11 russen en een Nederlandse coach en omdat ik het gevoel had dat de nederlaag onnodig was indien we Arshavin en Pavluchenko meedogenloos en kort hadden gedekt....
Hoezo luister jij niet gewoon wat Jack 5 x heeft gezegd en lees je niet wat hier 20 x is gepost?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Visionist_069 het volgende:
hoezo stoppen ze met studio sportzomer? Het toernooi is toch nog niet afgelopen?
ze stoppen niet, het komt vanaf nu alleen vanuit Hilversumquote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Visionist_069 het volgende:
hoezo stoppen ze met studio sportzomer? Het toernooi is toch nog niet afgelopen?
Ik neem m'n woorden van gisteren (het feit dat ik er niet echt wakker om lag) ook maar terug.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de kater bij mij ook steeds groter wordt... ten eerste omdat ik gisteren een topdag in Basel had die is verneukt door 11 russen en een Nederlandse coach en omdat ik het gevoel had dat de nederlaag onnodig was indien we Arshavin en Pavluchenko meedogenloos en kort hadden gedekt....
Omdat nederland nu niet door de heer van Gelder op een voetstuk kon worden gezet.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef DANILXL het volgende:
waarom is de beste uitzending diegene waarin nederland is uitgeschakeld
Ondanks dat ik Jan een top gast vind ( ik heb zelfs een Jan van Halst sjaal met handtekening uit zijn Ajax periodequote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef 456 het volgende:
[..]
- Van Basten coacht weinig op de man, waarom ziet van Halst wel die dekkingsfouten en kan van Basten niet direct iemand met zijn neus op de feiten drukken. Daar is een coach voor lijkt me. Niets ten nadele van Rusland, zei profiteerden ervan, zoals nederland er van profiteerde tijdens ned-ita en ned-fra.
..
Jij mag van mij posts quoten van eerder met dezelfde vraag, aangezien ik dit topic en het vorige heb doorgespitst en niks kon vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoezo luister jij niet gewoon wat Jack 5 x heeft gezegd en lees je niet wat hier 20 x is gepost?
Pietje de Visser zei het vooraf al dat Boulah in het centrum moest. (En dat Mathijsen op moest rotten uit de eerste 11).quote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Jan een top gast vind ( ik heb zelfs een Jan van Halst sjaal met handtekening uit zijn Ajax periode) is het natuurlijk wel weer makkelijk lullen achteraf met zijn beelden.
Tijdens de wedstrijden(competitiesamenvattingen) zelf komen er geen analyses meer ,maar gaat men naar de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Geniet overigens ook van zijn analyses na afloop bij Talpa/RTL. Hopelijk komt hij bij NOS ook weer als analyst in actie en niet weer een type Gullit ofzo die dat ook een tijdje deed bij Talpa
Ik ben geen coach maar zelfs ik wist op voorhand dat Arshevin en Pavluchenko enorm gevaarlijk en beweeglijk waren dus dat een korte mandekking op het scherpst van de snede noodzakelijk zou zijn... Hiddink deed het andersom wel bij met name V Nistelrooij en Sneijder, ze kwamen er bij de scheids mee weg en dat is de beslissing geweestquote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Jan een top gast vind ( ik heb zelfs een Jan van Halst sjaal met handtekening uit zijn Ajax periode) is het natuurlijk wel weer makkelijk lullen achteraf met zijn beelden.
Dat is meestal zo he bij een analyse achteraf...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Och och we liggen eruit en plotseling is van Basten weer de Ajax-icoon in plaats van de bondscoachquote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Iemand moet een standbeeld bouwen voor Van Halst. Geweldig hoe hij indirect Ajax-iconen Van Basten (we hebben 1 goede wedstrijd gespeeld, de rest was niet zo goed en dat Piet vooraf een veel beter strijdplan tegen de Russen had dan Van Basten) en Cruijff (laat hem maar vertellen dat de Russen wat minder moeten lopen) volledig afbrandt, terwijl de technisch manager van Ajax, Danny Blind, tegenover hem zit.
Geniet overigens ook van zijn analyses na afloop bij Talpa/RTL. Hopelijk komt hij bij NOS ook weer als analyst in actie en niet weer een type Gullit ofzo die dat ook een tijdje deed bij Talpa
Tot anderhalve week dan.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef 456 het volgende:
Eigenlijk besef ik nu meer en meer dat we eruit liggen ....
Ik ga weer met een kater naar bed ...
Tot over 2 jaar mannen! (of het tour de france forum)
Heb ik het over Piet de Visser in mijn post?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Pietje de Visser zei het vooraf al dat Boulah in het centrum moest. (En dat Mathijsen op moest rotten uit de eerste 11).
Vond het maar een domme vraag eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef DANILXL het volgende:
wel mooi die vraag van freek aan danny blind
of hiddink het beter gedaan zal hebben als bnondscoach. jack durfde ook niks meer te zeggen toen
Vind jij dat zo heel gek na een seizoen in menig topcompetitie terwijl de russen net een paar maanden in de competitie zitten en hun competitie zelfs stilleggen voor het EK ?quote:
Ja. Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Wordt je conditie minder als je veel hebt gevoetbald ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vind jij dat zo heel gek na een seizoen in menig topcompetitie terwijl de russen net een paar maanden in de competitie zitten en hun competitie zelfs stilleggen voor het EK ?
quote:
Voetbal jij zelf ? Het lijkt er op van nietquote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Wordt je conditie minder als je veel hebt gevoetbald ofzo?
Alsof jij nog zo fit bent als je 8 uur gewerkt hebt en er nog 3 uur aan vast moet plakkenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Wordt je conditie minder als je veel hebt gevoetbald ofzo?
Zullen we het er gewoon op houden dat we terecht en kansloos verloren hebben? Heb niet zo'n zin in een kansloze discussie hierquote:Op maandag 23 juni 2008 00:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dat NL minder fit zou zijn is ook gelul imo. Als we voor hadden gestaan had niemand die pijntjes gevoeld. De Russen hebben met zijn allen in totaal 2,6 km meer gelopen (op bijna 150 km totaal), waarvan 1 km al te verklaren is door de extra meters die Vd Sar maakte ten opzichte van zijn Russische collega keeper Akinfeev.
Ligt eraan wat voor werkquote:Op maandag 23 juni 2008 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof jij nog zo fit bent als je 8 uur gewerkt hebt en er nog 3 uur aan vast moet plakken
Hij heeft juist veel op de man gecoacht, waar je even rekening mee moet houden is dat van Basten het langs de lijn niet allemaal zo goed ziet als Jan Van Halst die allerlei camera's tot zijn beschikking heeft en uren kan terugspoelen om het nog eens te bekijken. bovendien kwamen de dekkingsfouten meestal door een fout van een andere speler waardoor diegene die een bepaalde man moest dekken keuzes moest maken om de ene of the andere Rus te dekken.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef 456 het volgende:
- Van Basten coacht weinig op de man, waarom ziet van Halst wel die dekkingsfouten en kan van Basten niet direct iemand met zijn neus op de feiten drukken. Daar is een coach voor lijkt me. Niets ten nadele van Rusland, zei profiteerden ervan, zoals nederland er van profiteerde tijdens ned-ita en ned-fra.
Probleem is alleen dat hij zijn gelijk vooraf aankondigdequote:Op maandag 23 juni 2008 00:57 schreef kraakschandaal het volgende:
Achteraf had Piet gelijk natuurlijk.
De bekende Amsterdamse excuusfabriek werkt weer op volle toeren.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Hij heeft juist veel op de man gecoacht, waar je even rekening mee moet houden is dat van Basten het langs de lijn niet allemaal zo goed ziet als Jan Van Halst die allerlei camera's tot zijn beschikking heeft en uren kan terugspoelen om het nog eens te bekijken. bovendien kwamen de dekkingsfouten meestal door een fout van een andere speler waardoor diegene die een bepaalde man moest dekken keuzes moest maken om de ene of the andere Rus te dekken.
Van Basten moest het doen met wat hij vanaf de zijlijn kon zien enaf en toe een replay op het scherm, een bovenaanzicht heeft hij niet.
Piet kan natuurlijk vrijuit lullen omdat hij aan niemand hoeft te verantwoorden als hij mis zou zittenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat hij zijn gelijk vooraf aankondigde.
Heerlijk dat het EK weer voorbij is, ik miste die discussies over Ajax en Amsterdam uit de rest van het landquote:Op maandag 23 juni 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De bekende Amsterdamse excuusfabriek werkt weer op volle toeren.
Vind ik ook! Hij moet voortaan de wedstrijden voor ze beginnen gaan analyseren, want achteraf lullen is te makkelijk!!quote:Op maandag 23 juni 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Je bent een beste vent Jan maar achteraf lullen is ook wel erg makkelijk.
Zou jij die niet moeten openen?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:06 schreef Grulez het volgende:
Waar is het 2e Rosie topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |