Na Evert, Carrie en Arshavin dacht je; nu maar Jan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef JanVanHalst het volgende:
Bedankt voor de lovende woorden. Ik heb genoten.
Zie postgeschiedenis. In tegenstelling tot die figuren die jij noemt draag ik wel iets bij aan het forum.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Na Evert, Carrie en Arshavin dacht je; nu maar Jan ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef JanVanHalst het volgende:
Bedankt voor de lovende woorden. Ik heb genoten.
Sorry haha. Ik had je nog nooit gezienquote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Zie postgeschiedenis. In tegenstelling tot die figuren die jij noemt draag ik wel iets bij aan het forum.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Zie postgeschiedenis. In tegenstelling tot die figuren die jij noemt draag ik wel iets bij aan het forum.
Hi Jan, ik vind je heel erg stabiel. Ik luister graag naar je, oké, je bent kaal, maar dat is irrelevant.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat zou kunnen in een paar gevallen, maar het is veel waarschijnlijker dat ie dat later doet, vooral als hij zelf in het stadion is. Die gast heeft gisteren vast en zeker de heel dag de analyse zitten voorbereiden.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vind ik niet echt opgaan, hij moet die momenten wel meteen live gezien hebben. Hij heeft heus niet na de wedstrijd nog met z'n apparaatje constant terug lopen spoelenHij zag het direcht en zoekt die momenten dan later op om aan ons te laten zien lijkt me.
Ja dat deed ze leukquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef golfer het volgende:
Een actrice die al die namen expres al die tijd verkeerd uitsprak.
Geweldige stunt van de NOS.
Ben wel benieuwd wat Pieter vd Vink te zeggen heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Pieter de Vink vanuit Hilversum
Dat denk ik ook ..dat ie terleurgesteld is dat ie geen wedstrijd mag fluiten .quote:Op maandag 23 juni 2008 20:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Pieter vd Vink te zeggen heeft.
Die zal wel teleurgesteld zijn.
Hij wilde nog wel zo graag de finale fluiten, maar moest na 2 wedstrijden al naar huisquote:Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ..dat ie terleurgesteld is dat ie geen wedstrijd mag fluiten .
De wedstrijden waren op!quote:
Je slaat de spijker op zijn kop. Maar dat maakt het niet fout, hij zegt ook niet dat iemand foutloos is of moet zijn, maar hij analyseert. Net een kop thee op. Maar je hebt gelijk als je zegt dat je dit wel van iedereen kunt maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:02 schreef Pedroso het volgende:
Dit soort beelden is van iedereen te maken, zelfs van de beste speler van het veld. Het is maar wat je wilt zien.
Wat denk je. Pieter Vink, komop zeg, in de eredivisie al de grootste bron van ergenis vanwege inconsequentie en het kapotfluiten van wedstrijden. Zo'n man mag nog niet de veters aanraken van Rosetti, Fröjdfelt, Fandel, etc.quote:
vandaar dat Jack zo moest janken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef Timmai het volgende:
als Nederland uitgeschakeld werd zou het toch weer vanuit NL gepresenteerd worden?
toch maar even kijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Over een minuut of 10 weer.
een of ander tijdschrift voor ex-voetballers heeft ie ofzoquote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef 456 het volgende:
Regi Blinker...Echt,
Had MIJ dan gebeld!
Wat doet die Blinker tegenwoordig
http://www.lifeafterfootball.nl/quote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef Joesse het volgende:
[..]
een of ander tijdschrift voor ex-voetballers heeft ie ofzo
Op die Vlaamse Frieter vreter van jullie na wel ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, het scheidsrechterlijke niveau op dit EK is top
Die toch bij de laatste drie scheidsrechters zit die nog mogen fluiten ...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op die Vlaamse Frieter vreter van jullie na wel ja.
België en omkoopschandalen = duh.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die toch bij de laatste drie scheidsrechters zit die nog mogen fluiten ...
Ja, onbegrijpelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die toch bij de laatste drie scheidsrechters zit die nog mogen fluiten ...
Bwah, ik ben zelf niet bepaald een fan van "Bleke Frank" maar ik heb op dit EK toch behoorlijk wat scheidsrechters gezien die nog slechter floten hoor.quote:
Jack vindt het nog het ergst van iedereen volgens mij. Met zn jankkopquote:Op maandag 23 juni 2008 23:08 schreef 456 het volgende:
O God. Weer een analyse waarbij we wel hadden kunnen winnen als...
Spanjaarden hebben ook nog iets Bourgondisch natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |