Rechts begon gister te pikken. Heb hem nu ff niet in. Voelt hetzelfde als destijds voor m;n oogontsteking, maar toen ik vanochtend wakker werd was m'n oog tot grote opluchting niet vuurrood zoals toenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Contactlens?
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:18 schreef PJORourke het volgende:
Met een Breezer moet je bij mij niet aankomen.
Exactly.quote:
verschillende zaaltjes met elk hun eigen stijl/DJ is wel leuk alleen die ontsluiting van dat labyrint is waardeloos waardoor circulatie niet goed op gang komt. Bovendien vind ik de drankvoorziening in de werfkelders onlogisch ingedeeldquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... dan weet ik niet wanneer jij voor 't laatst naar een reguliere Pann bent geweest, maar locatie Cityhall/Arena leek maar weinig op normale Pann (=grote open Tivoli-ruimte, kutmuziek en kinderen+potjes).
En snikhete werfkelder-'zaaltjes' met overal andere muziek (waaronder DJ Jean) hebben daar niet zoveel mee gemeenschappelijk.
je bent nog slechter uit met laseren. Als ik het geld heb/had zou ik gaan voor een implantaat lensquote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zouden die implantaat-lenzen wat zijn?
Aan de ene kant lijkt me dat wel wat... maar aan de andere kant is 't zo'n gedoe, lastig ivm werk etc, en stel dat het geen gewenst resultaat heeft, dan ben je verder van hus... *denk*
das nog waar ook...quote:Op zondag 22 juni 2008 18:16 schreef Cahir het volgende:
Hierissieweer, hij gaf het zelf nog toe ''.
Is inderdaad handigquote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)Externe_harde_schijf
Hmm, met netwerk-aansluiting, da's vast wel handig.
idd ik zie tenminste niet eruit als een uitgedroogde Ana patient.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, like taking candy from a baby...
maar jij woont dan weer niet in regio 2quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Had het nou niet gezegd. Zit dennis daar zo in de winkelquote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij woont dan weer niet in regio 2
Werken ze daar ook al met regioaanbiedingen? Wat een kul!quote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij woont dan weer niet in regio 2
maar jij woont wel in die regio, dus kan jij nu mooi aanbieden dat je die DH voor DM wel gaat halen en dat hij hem dan wel bij kan komen ophalenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Had het nou niet gezegd. Zit dennis daar zo in de winkel
'Ja hardeschijf zoek ik'
brugklasser ''
hier heeft het heel de middag ook al lopen rommelen, maar tussen Arnhem en Apeldoorn moet het vanmiddag noodweer geweest zijnquote:
Hmm, en tóch willen ze met me daten... Maarja, ze willen zelfs met jou daten, dus blijkbaar is er voor iedereen hoop, hoe mismaakt ie ook isquote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Breezerslet het volgende:
idd ik zie tenminste niet eruit als een uitgedroogde Ana patient.
ede heeft ook wat mee gepaktquote:Op zondag 22 juni 2008 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier heeft het heel de middag ook al lopen rommelen, maar tussen Arnhem en Apeldoorn moet het vanmiddag noodweer geweest zijn
YES! er is nog hoop voor mijn!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, en tóch willen ze met me daten... Maarja, ze willen zelfs met jou daten, dus blijkbaar is er voor iedereen hoop, hoe mismaakt ie ook is.
dus ik hoef nog niet te wanhopen ?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, en tóch willen ze met me daten... Maarja, ze willen zelfs met jou daten, dus blijkbaar is er voor iedereen hoop, hoe mismaakt ie ook is.
ja hoor die kan je gewoon bij Bel Ami bestellenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:44 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil een rus als vriendje, kun je tegenwoordige ook al postorderbruidegommen bestellen?
ow?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de folder word ie aangesloten op RJ45(=internet kabel). Dus je kunt hem zo op de router gooien en met elke PC kan je er dan bij (moet je overigens geen digibeet voor zijn).quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow?
ik ben erg van de externe harde schijf, moet ook een nieuwe, waarom is dat handig als ie ook een externe netwerkaansluiting heeft?
eSata is lekker snel, en inderdaad, je kunt er zo een netwerkkabel inprikken en 'm aansluiten op een (wireless) router, zodat ie niet afhankelijk is van een pc die altijd aan moet staan.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow?
ik ben erg van de externe harde schijf, moet ook een nieuwe, waarom is dat handig als ie ook een externe netwerkaansluiting heeft?
Dat 'yidadaddaa' dertussen mag der wel uitquote:
Dat hoort dus.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Cahir het volgende:
Dat 'yidadaddaa' dertussen mag der wel uit.
dat is een beetje een samenvatting van een normale dag voor mijquote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef MisterO het volgende:
Net thuis van een stapweekend Amsterdam/Utrecht. Nog nooit zo'n rare gehad ook..
Blij, boos, moe, vrolijk, verbaasd, verlegen, beetje verliefd. Ik heb zoveel gevoelens meegemaakt!
Mja ik kwam vandaag dood aan in Assen, bleek dat mn fiets gestolen was, terwijl ik een half uur fietsen van huis woon... en de batterij van mn telefoon was leeg. nou ik was echt zooo kwaad en boosquote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is een beetje een samenvatting van een normale dag voor mij
stap in de achtbaan van emotie's and enjoy the ride
en daar heb je dan weer een chipknip met saldo voor nodig, want er zijn blijkbaar geen toestellen meer die muntgeld slikkenquote:
nu heb ik dat ding dus wel altijd geladen aangezien ik niet anders kan afrekenen in het bedrijfsrestaurantquote:Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, is ook... Hoewel, die telfort-dingen, bestaan die nog?
En anders aan een voorbijganger vragen of je even mag bellen in ruil voor een kusje.
Oja, da's waar ook. Moet ik nog achteraan. Ze gaan dat bij ons ook invoeren miv 23/6 en ik heb niet eens zo'n chipding!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef Stroekie het volgende:
nu heb ik dat ding dus wel altijd geladen aangezien ik niet anders kan afrekenen in het bedrijfsrestaurant
Hmm, zelf zat ik meer te denken aan het vers geschoren stukje balzakhuid helemaal daar zo onderaan.quote:
oorlelletje?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, zelf zat ik meer te denken aan het vers geschoren stukje balzakhuid helemaal daar zo onderaan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, zelf zat ik meer te denken aan het vers geschoren stukje balzakhuid helemaal daar zo onderaan.
Bij de balzak? Je moet echt aan de man!quote:
toen ferry nog niet onder zijn eigen naam durfdequote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wel de bas een beetje extra opendraaien.
Op wat basseer jij die conclusie?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, sorry, daar groeit bij jou nog niks natuurlijk.
Nouja, onthou maar voor later.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/turkutrecht
Weer een-profiel
en als we het dan toch over bejaarde trance hebben dan moet deze daar ook bijquote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wel de bas een beetje extra opendraaien.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef MisterO het volgende:
Nou goed, de eerste persoon die ik om een mobiel vroeg, was meteen zo aardig dattie mij persoonlijk op de fiets naar huis wilde brengen!echt een leuke jongen! en ik nog denken, straks issie homo! begon hij over zn vriendin te praten... heb ik weer!
hij heb se been raarquote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Breezerslet het volgende:
hierissierweer
een type waar je op valt!
Hmm ja, nou vooruit. maar het was wel een toffe jongen, hij zette mij gewoon thuis af, terwijl het voor hem dik omrijden wasquote:
Zo lekker, die ouwe meukquote:Op zondag 22 juni 2008 22:57 schreef Stroekie het volgende:
en als we het dan toch over bejaarde trance hebben dan moet deze daar ook bij
sweet dreamsquote:Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmm ja, nou vooruit. maar het was wel een toffe jongen, hij zette mij gewoon thuis af, terwijl het voor hem dik omrijden wasIk ga slapen! vanacht om 3:00 opstaan om te leren voor tentamen van morgen. what a life
![]()
Adios.
maar van die nog oudere italo dingen kan ik dan weer weinig terug vindenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo lekker, die ouwe meuk.
Heb er een flinke dir vol mee.
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Het dreunt zo lekker door, niet dat huppelige.
Humz een tazmanian devil als piel is toch niet zo aantrekkelijk...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Breezerslet het volgende:
hierissierweer
http://www.schreuderhuizen.nl/quote:Op zondag 22 juni 2008 23:22 schreef Weemz het volgende:
@ hierissieweer:
Welk bedrijf/organisatie bedoelde je met dat verhaal over christelijke identiteit uitdragen?
Getverderriequote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef Breezerslet het volgende:
hierissierweer
Ik vind die met Taz wel een humor fotoquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.schreuderhuizen.nl/
Ken jij dat?
Neuh, maar de organisatie waar ik vrijwilligerswerk doe (YfC) vraagt in haar vacatures ook altijd om het uitdragen van de christelijke identiteit...quote:
leuk toch, moet jij dan ookeen christelijke identiteit uitdragen?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
jzezus denk je gewoon te gaan lunchen met mensen van vrijdag avond krijg je een nieuwe functie /baan aangeboden
en nu wordt je verscheurt door twijfels over de toekomst want het is nog steeds binnen europa ?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
jzezus denk je gewoon te gaan lunchen met mensen van vrijdag avond krijg je een nieuwe functie /baan aangeboden
ja nog meer twijfels maar meer omdat het veel zwaarder is, voornamelijk in het midden oosten en afrika, hhet makkelijke (nou ja makkelijk) is asiaquote:Op zondag 22 juni 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu wordt je verscheurt door twijfels over de toekomst want het is nog steeds binnen europa ?
ik mote heel veel uitdragen maar denk juist niet dat dat er een van isquote:Op zondag 22 juni 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
leuk toch, moet jij dan ookeen christelijke identiteit uitdragen?
maar in elk geval raakt hierdoor dus wel Salvador de Bahia weer verder uit beeldquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja nog meer twijfels maar meer omdat het veel zwaarder is, voornamelijk in het midden oosten en afrika, hhet makkelijke (nou ja makkelijk) is asia
ik kon het me al niet voorstellen, ik denk van alles over je, maar net dat nietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik mote heel veel uitdragen maar denk juist niet dat dat er een van is
Waarom zou je dat moeten uitdragen bij een baan, tenzij het als missionaris oid is?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
leuk toch, moet jij dan ookeen christelijke identiteit uitdragen?
Neuh, dat soort avonden zijn voor mij helaas heel normaal. Heb wel het gevoel dat ik een rol speel in een soap waar ik het script niet van heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:42 schreef Stroekie het volgende:
toch nog schrikken na die freak en drama night gisteren ??
proficiaat, ik zeur als ik buiten Rotterdam moet werkenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja nog meer twijfels maar meer omdat het veel zwaarder is, voornamelijk in het midden oosten en afrika, hhet makkelijke (nou ja makkelijk) is asia
If this is my screenplay, then I don't like my roll. But these are the things that you just can't control.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, dat soort avonden zijn voor mij helaas heel normaal. Heb wel het gevoel dat ik een rol speel in een soap waar ik het script niet van heb.
dus als ik vrijdag script editors in Effenaar zie rondrennen weet ik dat jij in de buurt bent ?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, dat soort avonden zijn voor mij helaas heel normaal. Heb wel het gevoel dat ik een rol speel in een soap waar ik het script niet van heb.
hoe vreemd het ook mag klinken denk ik dat dat "erebaantje" dichterbij komt als ik dit doequote:Op zondag 22 juni 2008 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar in elk geval raakt hierdoor dus wel Salvador de Bahia weer verder uit beeld
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is het zachtste plekje van het (uitwendig) menselijk lichaam?
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
nee heb net vrijdag bewzen dat ik mezelf niet verloochen(internationaal ook) of hoe je dat ook zegt, je hebt gelijk denk je dat ik nog 10 stappen terug ga zetten. Ik mag dan een klootzak zijn maar stom ben ik nietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kon het me al niet voorstellen, ik denk van alles over je, maar net dat niet
je bent geen klootzakquote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee heb net vrijdag bewzen dat ik mezelf niet verloochen(internationaal ook) of hoe je dat ook zegt, je hebt gelijk denk je dat ik nog 10 stappen terug ga zetten. Ik mag dan een klootzak zijn maar stom ben ik niet
open je ogen Sam en is leven buiten NL en even offtopic ik heb R bijna zover dat ik een foto van hem mag plaatsen hier, nog wensen (en niet naakt zeggen he)quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
proficiaat, ik zeur als ik buiten Rotterdam moet werken.
doe eens gewoon braaf en zedig een plaatje van jullie 2 samen in gala uitvoering van afgelopen vrijdagquote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
open je ogen Sam en is leven buiten NL en even offtopic ik heb R bijna zover dat ik een foto van hem mag plaatsen hier, nog wensen (en niet naakt zeggen he)
Dat weet ik ook wel maar voorlopig blijf ik wel in NL, bijna al mijn friends wonen in Rotterdam en ik heb het hier wel naar mijn zin.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
open je ogen Sam en is leven buiten NL en even offtopic ik heb R bijna zover dat ik een foto van hem mag plaatsen hier, nog wensen (en niet naakt zeggen he)
Naakt.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oeps daar hadden we het vanavond over er zijn foto's genomen toen we uit de auto's naar binnen gingen (het leek wel de oscars) en we kwamen met zijn 2en uit de auto en dus ook met zijn 2en op de foto als een paar. Ik weet niet op welke website die komen maar mijn collega's en ik zijn al aan het zoeken. Als die openbaar staan dan geef ik wel een linkjequote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe eens gewoon braaf en zedig een plaatje van jullie 2 samen in gala uitvoering van afgelopen vrijdag
ik zat meer aan een topless foto te denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe eens gewoon braaf en zedig een plaatje van jullie 2 samen in gala uitvoering van afgelopen vrijdag
ik ben halverwege afgehaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 00:08 schreef Breezerslet het volgende:
Heb al 5 keer Sex and the City gekeken
gehandicaptenzorgquote:Op zondag 22 juni 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten uitdragen bij een baan, tenzij het als missionaris oid is?
Wat heeft de zorg voor gehandicapten met het uitdragen van geloof te maken?quote:
De film?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:08 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Heb al 5 keer Sex and the City gekeken
Je vindt dit topic een meer zinvolle tijdverspilling?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben halverwege afgehaakt
wat een bagger film
ik vond het echt zonde van de tijd om hem tot het einde uit te zitten
Ik zat ook al te denken met al die tekorten aan goede mensen in de zorg is het toch mogelijk een baan te krijgen waarbij deze toestanden niet nodig zijnquote:
in elk geval vermakelijkerquote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je vindt dit topic een meer zinvolle tijdverspilling?.
En je nodigt mij niet uit?quote:
nah in het begin is het verhaal idd wat traag van aardquote:Op maandag 23 juni 2008 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben halverwege afgehaakt
wat een bagger film
ik vond het echt zonde van de tijd om hem tot het einde uit te zitten
Goed gezegd. Raak.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
If this is my screenplay, then I don't like my roll. But these are the things that you just can't control.
Het [Homo]-topic, the Movie.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in elk geval vermakelijker
heb hier al meer moeten lachen dan in dat anderhalf uur dat ik gezien heb
toen er na dat mexico gedoe nog geen verbetering kwam was voor mij de maat vol en was ik er klaar meequote:Op maandag 23 juni 2008 00:17 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nah in het begin is het verhaal idd wat traag van aard
ja hallo hij wil misschien of de foto and een zegt naakt en de ander topless.wat daacht je van gewoon met kleren aanquote:Op maandag 23 juni 2008 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zat meer aan een topless foto te denken
Valt mee, ik weet niet in hoeverre dit gesubsidieerd word. maar werkte hiervoor voor Careander en dat was christelijk, maar gewoon regulier.quote:
er ligt nog wel ergens een geschikt script van een zondag in september jaren terug van BB gayquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het [Homo]-topic, the Movie..
Mogelijk. Die hoerenzonen trekken zich waarschijnlijk terug als de ster in beeld komt.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
dus als ik vrijdag script editors in Effenaar zie rondrennen weet ik dat jij in de buurt bent ?
Je hebt zorg en zorg. Verpleeghuizen en dergelijke kampen met grote tekorten. Ziekenhuizen heb dan weer een overvloed (verpleegkunde ziekenhuis betaald vele male beter) Gehandicaptenzorg zit het vooral in de lage niveau's Het niveau waar ik op wil solliciteren is op zich een best gewilde baan (zijn weinig van dit soort plekken)quote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken met al die tekorten aan goede mensen in de zorg is het toch mogelijk een baan te krijgen waarbij deze toestanden niet nodig zijn
ja maar dan wordt ik weer verblind door al die grote filmlampenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk. Die hoerenzonen trekken zich waarschijnlijk terug als de ster in beeld komt.
Smaken verschillen. Ik heb een hekel aan als mensen tijdens een feel good movie aan het zeiken zijn dat het onrealistisch is, het leven is al kut genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen er na dat mexico gedoe nog geen verbetering kwam was voor mij de maat vol en was ik er klaar mee
ik moet hier dan natuurlijk wel opbiechten dat ik van te voren ook geen enkele aflevering gezien heb
Wie zou mij spelen?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het [Homo]-topic, the Movie..
en ik gok erop dat DM geen gezwaar heeft als hij vertolkt wordt door Ryan Philippequote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik wil dat mijn rol wordt gespeeld door David Tennant..
Ok gewoon een met een tazmanian voor zijn pielquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo hij wil misschien of de foto and een zegt naakt en de ander topless.wat daacht je van gewoon met kleren aan
dat is mijn grootste bezwaar nu juist,quote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik heb een hekel aan als mensen tijdens een feel good movie aan het zeiken zijn dat het onrealistisch is, het leven is al kut genoeg.
HAI!quote:
Ok snap het maar helaas kan ik niet begrijpen dat je ergens zou gaan werken waar je niet achter staat en vooral en meest belangrij de mensen voor wie je werkt niet achter jou staan. Ik heb net gemerkt dat dat het meest belangrijke isquote:Op maandag 23 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt zorg en zorg. Verpleeghuizen en dergelijke kampen met grote tekorten. Ziekenhuizen heb dan weer een overvloed (verpleegkunde ziekenhuis betaald vele male beter) Gehandicaptenzorg zit het vooral in de lage niveau's Het niveau waar ik op wil solliciteren is op zich een best gewilde baan (zijn weinig van dit soort plekken)
jij was toen nog onbekend in het H topic, dus we zoeken nog een scenarioschrijver die je erin kan schrijvenquote:
Maar ik twijfel echt of ik er wel of niet achter sta en eigenlijk sta ik er best achter... (zolang het niet revo is is het bij mij al best)quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok snap het maar helaas kan ik niet begrijpen dat je ergens zou gaan werken waar je niet achter staat en vooral en meest belangrij de mensen voor wie je werkt niet achter jou staan. Ik heb net gemerkt dat dat het meest belangrijke is
hij is niet jou type, hij is niet groot en breed en met borsthaarquote:Op maandag 23 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok gewoon een met een tazmanian voor zijn piel
Laat maar dan... Facepic is ook genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 00:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij is niet jou type, hij is niet groot en breed en met borsthaar
Rel, rel... Nathan was al drie keer eerder vertrokken, omdat hij op een voor hem kennelijk iets te pijnlijke wijze met z'n pik op de feiten was gedrukt.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toen nog onbekend in het H topic, dus we zoeken nog een scenarioschrijver die je erin kan schrijven
we hadden zo'n persoon in ons midden, maar ja die is weggepest na een fikse rel
Welke rel?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toen nog onbekend in het H topic, dus we zoeken nog een scenarioschrijver die je erin kan schrijven
we hadden zo'n persoon in ons midden, maar ja die is weggepest na een fikse rel
en daar hebben jullie een lege fles bij nodig ??quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
ok laatste serieuse opmerking vanuit hier ik denk dat ik maar ga sexen met R de fles wijn is bijna leeg
Het zakje/nathan verhaal weer?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Rel, rel... Nathan was al drie keer eerder vertrokken, omdat hij op een voor hem kennelijk iets te pijnlijke wijze met z'n pik op de feiten was gedrukt..
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar hebben jullie een lege fles bij nodig ??
Hij is toch niet weggepest, dat ie met nieuwelingen deed was toch al vrij bekendquote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Rel, rel... Nathan was al drie keer eerder vertrokken, omdat hij op een voor hem kennelijk iets te pijnlijke wijze met z'n pik op de feiten was gedrukt..
Ik vermoed dat een hoop 'hetero's' dit topic volgenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom zijn er Fok'ers die "hetero" in hun profiel hebben staan, maar wel in mijn fotoboek kijken?. Ik zet zelden een stap buiten dit topic., dus dat moeten wel lurkers zijn.
.
Meer in het algemeen: nooit posten, totdat er vers vlees van 19 jaar of jonger in het topic verschijnt. Dan posten ze opeens wel, of benaderen het verse vleesch rechtstreeks via MSN of PM.quote:
maar die zijn dan voor mijn tijd geweest, want die kan ik mij niet heugenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Humz, beetje triest wel...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Meer in het algemeen: nooit posten, totdat er vers vlees van 19 jaar of jonger in het topic verschijnt. Dan posten ze opeens wel, of benaderen het verse vleesch rechtstreeks via MSN of PM..
Nathan was niet de enige hoor, er waren er nog een paar.. Misschien lezen ze wel mee.
.
reikt dit topic dan tot Ijsland ?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Meer in het algemeen: nooit posten, totdat er vers vlees van 19 jaar of jonger in het topic verschijnt. Dan posten ze opeens wel, of benaderen het verse vleesch rechtstreeks via MSN of PM..
Nathan was niet de enige hoor, er waren er nog een paar.. Misschien lezen ze wel mee.
.
Laat even een leuke " Hetero" zich melden via PM!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een hoop 'hetero's' dit topic volgen.
Nee sorry voor je wilde fantasieen maar neequote:Op maandag 23 juni 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar hebben jullie een lege fles bij nodig ??
Ik viel meteen buiten de boot, ik was 23quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
eerder bezorgdheid voor nachtelijke bezoekjes aan de EHBO post in het ziekenhuisquote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee sorry voor je wilde fantasieen maar nee
leg uit...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die zijn dan voor mijn tijd geweest, want die kan ik mij niet heugen
de eerste rel die ik mij kan herinneren na mijn komst hier was tussen DM en Waxxer over Gods versus God's
hotquote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee sorry voor je wilde fantasieen maar nee
Elk topic heeft lurkers.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
plaats een lijstje hier dan kunnen ze gelijk meepratenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom zijn er Fok'ers die "hetero" in hun profiel hebben staan, maar wel in mijn fotoboek kijken?. Ik zet zelden een stap buiten dit topic., dus dat moeten wel lurkers zijn.
.
Ik ben geloof ik de enige die hem nog niet gezien heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
dat is mijn grootste bezwaar nu juist,
ik werd niet meegenomen in het verhaal
en dat was niet omdat het al dan niet realistisch was maar gewoon omdat het verhaal mij niet kon boeien
Nee joh, ben al reeds 3x geïncarneerd!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zolang lees jij toch niet mee? Dacht dat je redelijk nieuw was.
Ene jeweetsch zat in mijn fotoboek te gluren, maar of dat nou een leuke hetero is.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Laat even een leuke " Hetero" zich melden via PM!
Ik dacht dat je een newbie wasquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee joh, ben al reeds 3x geïncarneerd!
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:44 schreef Breezerslet het volgende:
Hoeveel fokkers hebben met elkaar eigenlijk gedate?
Ik heb maar met 1 fokker 'gedate' nou ja date hij vond het niets eens een echte date pff.
fucken en fokken tegelijkertijd?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
plaats een lijstje hier dan kunnen ze gelijk meepraten
Ontstaan in dit topic / door dit topic? Legendarisch.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen..
Wie o WIequote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen..
te jongquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ene jeweetsch zat in mijn fotoboek te gluren, maar of dat nou een leuke hetero is..
neujquote:
zakje/nathan verhaal all over againquote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ontstaan in dit topic / door dit topic? Legendarisch.
Nathan? Het was toch tomassoquote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zakje/nathan verhaal all over again
Noem jij dat een relatie?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zakje/nathan verhaal all over again
Op andere pics vind ik hem cuterquote:Op maandag 23 juni 2008 00:47 schreef Cahir het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/jeweetsch
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Nick van Nick&Simon
Ik zal wel melden dat ie geslaagd is voor de homo lookquote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef Nuno_G het volgende:
hij ziet er wel heel erg homo uit (jeweet) dus maar aan trekkelijk ??
Dag jongens!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Breezerslet het volgende:
Nou net als dat je christelijke en protestantse scholen hebt, zul je ook dat soort zorginstellingen hebben.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten uitdragen bij een baan, tenzij het als missionaris oid is?
Hoezo?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef Cahir het volgende:
Is iedereen hier fobofoob ofzo?
jongerquote:
meer pornoquote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Noem jij dat een relatie?. Dan is een stroopwafel een vijf gangen diner.
.
ook goed. Cairon met nathan kan ook nog. of jij met TMMquote:
oh tomasso, wat is daar mee gebeurt dan, die heb ik inderdaad ook al lnag niet meer gezienquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zal wel melden dat ie geslaagd is voor de homo look_!
Als ik de zakje/nathan dans met Stroek mag opvoeren!?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, laat het zo zijn dat ik voor mijn opleiding volgend jaar ook een film moet maken en dat ik vanaf volgende week vergezeld zal zijn met een digitale camera waarmee ik zoveel mogelijk ga vastleggen, zodat ik genoeg materiaal heb om uiteindelijk iets fatsoenlijks te kunnen maken.
Zou het zo maar kunnen dat de Fok gay movie er komt![]()
Wie heeft er weer zin in een meet?
Ik vind hem lijken op Hugo Weaving (Elrond in LOTR) maar dan kaler.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:53 schreef Cahir het volgende:
Wie is Nathan ookalweer? Ik herken de naam wel, maar kan em niet matchen aan een avatar. Hoe zag die eruit?
Tomasso is nooit een actieve poster fulltime geweest, komt gewoon af en toe langs hobellen. Net als CDP.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh tomasso, wat is daar mee gebeurt dan, die heb ik inderdaad ook al lnag niet meer gezien
Onverzorgd.quote:
Had hij die LOTR avatar? Van legolas ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik vind hem lijken op Hugo Weaving (Elrond in LOTR) maar dan kaler.. Maar wel 15 jaar jonger ofzo.
.
Humz, tis dubieus dat jij hun geheim weet.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dag jongens!Vergeten jullie niet het kinderzitje in de kofferbak te doen?
*schop*quote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tomasso is nooit een actieve poster fulltime geweest, komt gewoon af en toe langs hobellen. Net als CDP.
Meesten mensen in deze reeks posten er niet actief buiten. Alleen ik, Jerruh(hoewel zijn FOK!verslaving is afgenomen) en Erik. En dan krijg je dit soort gebeuren dat mensen af en toe langswobben.
Nee, een blauwe stripheld. Weet niet wie het was.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Had hij die LOTR avatar? Van legolas ofzo.
Humz, ik ga wel op de langnek zittenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zat te denken aan een efteling meet, is ook leuk voor Cahir
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Todat je de stank ruikt. En alle afdrukken op bed ziet.
Doe maar een echte sissyboy.quote:
Kijk mijn active topic eensquote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tomasso is nooit een actieve poster fulltime geweest, komt gewoon af en toe langs hobellen. Net als CDP.
Meesten mensen in deze reeks posten er niet actief buiten. Alleen ik, Jerruh(hoewel zijn FOK!verslaving is afgenomen) en Erik. En dan krijg je dit soort gebeuren dat mensen af en toe langswobben.
Of Walibi?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vergeet DM niet, die gaat er graag prat op dat hij een leven heeft omdat hij ook buiten deze reeks post.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Slut! : Pquote:Op maandag 23 juni 2008 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, tis dubieus dat jij hun geheim weet.
Op zich.. Een man met kind is nog niet eens zo slecht idee, heb ik meteen kinderen. Doet mij denken aan een fling dat ik ooit had met een papa van 2 kids, helaas uit omdat ik zijn accent niet trok (twas brabands)
Nu weer zo'n incompleet lijstje...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
was het maar waar!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 01:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Of Walibi?
Blijkt dat de achtbaan niet vooruitkomt door jou dikke kont.
OOOOOOquote:Op maandag 23 juni 2008 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nu weer zo'n incompleet lijstje...
Klopt, maar ik post meer in K&W en dat is ook standaart een TVP, komt omdat ik weinig tijd heb en alles heel snel wil zien en me dan bedenk dat ik dan later wel iets post, maar later is het niet meer relevant meerquote:Op maandag 23 juni 2008 01:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
jij post in elk topic dat ik LIF open 'tvp'
Wil je niet zo geil praten!quote:Op maandag 23 juni 2008 01:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Of Walibi?
Blijkt dat de achtbaan niet vooruitkomt door jou dikke kont.
DennisM?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vergeet DM niet, die gaat er graag prat op dat hij een leven heeft omdat hij ook buiten deze reeks post..
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij was al een half jaar gescheiden omdat hij met mannen verder wouquote:Op maandag 23 juni 2008 01:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slut! : P
Moest meteen aan Wouter Bos denken.
ja ik natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, laat het zo zijn dat ik voor mijn opleiding volgend jaar ook een film moet maken en dat ik vanaf volgende week vergezeld zal zijn met een digitale camera waarmee ik zoveel mogelijk ga vastleggen, zodat ik genoeg materiaal heb om uiteindelijk iets fatsoenlijks te kunnen maken.
Zou het zo maar kunnen dat de Fok gay movie er komt![]()
Wie heeft er weer zin in een meet?
Mutsquote:
Waar ik weg ging van Expreszo ging CDP naar Expreszo.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er was een tijd dat CDP hier heel frequent postte, net als bijvoorbeeld Vlarp,
maar tijden veranderen, zij zijn vertrokken toen er zekere individuen de sfeer hier "veranderden"
En wie mogen die zekere individuen zijn?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar tijden veranderen, zij zijn vertrokken toen er zekere individuen de sfeer hier "veranderden"
breng maar genoeg reserver/schone broeken meequote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als ik de zakje/nathan dans met Stroek mag opvoeren!?
Cahirquote:Op maandag 23 juni 2008 01:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En wie mogen die zekere individuen zijn?
Wie bedoel je precies met zekere individuen? En wat bedoel je met sfeer veranderen, volgens mij is die namelijk al ruim 2000 delen redelijk constant. Misschien dat het eerste half jaar het anders was.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch niet actief meeposten?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik post meer in K&W en dat is ook standaart een TVP, komt omdat ik weinig tijd heb en alles heel snel wil zien en me dan bedenk dat ik dan later wel iets post, maar later is het niet meer relevant meer
En voor Cahir hadden we rukpukje en daarvoor DePresident. En daarvoor hadden we CDP en jerruh, want die waren toen nog jong en irritant.quote:
ja weer de grootste meeting in de grootste darkroom genaamd Vogelrokquote:Op maandag 23 juni 2008 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jerruh is toch hardstikke oudquote:Op maandag 23 juni 2008 01:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En voor Cahir hadden we rukpukje en daarvoor DePresident. En daarvoor hadden we CDP en jerruh, want die waren toen nog jong en irritant..
een jongere versie van Ang3l stel ik mij zo voorquote:Op maandag 23 juni 2008 01:12 schreef Cahir het volgende:
uit het Hyves topic gejat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou 'het' homo zijn?
dan kan je beter met een meid naar bed, want er is niks mannelijks aanquote:Op maandag 23 juni 2008 01:12 schreef Cahir het volgende:
uit het Hyves topic gejat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou 'het' homo zijn?
nou dan wordt het heel hoog tijd dat jij Friso gaat doen en je beeld gaat bijstellenquote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een jongere versie van Ang3l stel ik mij zo voor
Nee het actiefst post ik indd wel hier.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch niet actief meeposten?
Rukpukje zit met zijn collumns op www.spunk.nlquote:Op maandag 23 juni 2008 01:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jerruh is toch hardstikke oud?
En CDP die irritant deed?
rukpukje en DePresident zijn dood gegaan blijkbaar.
Nee ik zal een echte oldbie zijn over 10 jaar
voor mij !?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:10 schreef Breezerslet het volgende:
k heb een russische gay gevonden yoehoe!
luister het zijn niet mijn woorden ok, i am just the messengerquote:Op maandag 23 juni 2008 01:10 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wie bedoel je precies met zekere individuen? En wat bedoel je met sfeer veranderen, volgens mij is die namelijk al ruim 2000 delen redelijk constant. Misschien dat het eerste half jaar het anders was.
Onder welke naam?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rukpukje zit met zijn collumns op www.spunk.nl
Als ik nu in 1 klap 6 jaar ouder was. Zou alleen CDP jonger zijn gok ik zoquote:Op maandag 23 juni 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jij ook, over een jaar of zes..
Angel is idd mannelijk dan dat geval maar zo mannelijk is ie nou ook weer nietquote:Op maandag 23 juni 2008 01:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan wordt het heel hoog tijd dat jij Friso gaat doen en je beeld gaat bijstellen
fout, Erik is ook nog 20 minquote:Op maandag 23 juni 2008 01:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik nu in 1 klap 6 jaar ouder was. Zou alleen CDP jonger zijn gok ik zo.
Je bedoelt ten opzichte van de rest in dit topic?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik nu in 1 klap 6 jaar ouder was. Zou alleen CDP jonger zijn gok ik zo.
Yepz.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:16 schreef Stroekie het volgende:
nou dan wordt het heel hoog tijd dat jij Friso gaat doen en je beeld gaat bijstellen
Jij bent toch 28 ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bedoelt ten opzichte van de rest in dit topic?
Dan kan je of niet rekenen of je bent eigenlijk al ergens ver in de dertig maar waarvoor ben je dan in godsnaam geslaagd.
jij kletsen ik seksen. Deal?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:19 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik wou een Russische gay om mee te kletsen in Russisch.
dit is Cahir mensenquote:Op maandag 23 juni 2008 01:23 schreef Cahir het volgende:
![]()
[..]
Jij bent toch 28 ofzo?
-edit-
32 dus
Ik ben nog steeds geen 26 hoor, dus ik weet niet wat je lult
kom jij ook?quote:
Deal, er staat op zijn profiel dat ie een relatie wil lol. Hij heeft wel een six pack, maar ja niet mijn type.quote:
Oh wacht, jonger...quote:Op maandag 23 juni 2008 01:23 schreef Cahir het volgende:
Ik ben nog steeds geen 26 hoor, dus ik weet niet wat je lult
Ik vind hem meer op Stroekie lijken?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:26 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
dit is Cahir mensen
[ afbeelding ]
dan zal ik hem voeden, wil liever wat vleesquote:Op maandag 23 juni 2008 01:28 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Deal, er staat op zijn profiel dat ie een relatie wil lol. Hij heeft wel een six pack, maar ja niet mijn type.
Cahir had toch donker haar?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:26 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
dit is Cahir mensen
[ afbeelding ]
cahir is de broer van stroek?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op Stroekie lijken?
Heeft ie z'n haren laten verfen de laatste keer bij de kapper?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:26 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
dit is Cahir mensen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |