dat is een beetje een samenvatting van een normale dag voor mijquote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef MisterO het volgende:
Net thuis van een stapweekend Amsterdam/Utrecht. Nog nooit zo'n rare gehad ook..
Blij, boos, moe, vrolijk, verbaasd, verlegen, beetje verliefd. Ik heb zoveel gevoelens meegemaakt!
Mja ik kwam vandaag dood aan in Assen, bleek dat mn fiets gestolen was, terwijl ik een half uur fietsen van huis woon... en de batterij van mn telefoon was leeg. nou ik was echt zooo kwaad en boosquote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is een beetje een samenvatting van een normale dag voor mij
stap in de achtbaan van emotie's and enjoy the ride
en daar heb je dan weer een chipknip met saldo voor nodig, want er zijn blijkbaar geen toestellen meer die muntgeld slikkenquote:
nu heb ik dat ding dus wel altijd geladen aangezien ik niet anders kan afrekenen in het bedrijfsrestaurantquote:Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, is ook... Hoewel, die telfort-dingen, bestaan die nog?
En anders aan een voorbijganger vragen of je even mag bellen in ruil voor een kusje.
Oja, da's waar ook. Moet ik nog achteraan. Ze gaan dat bij ons ook invoeren miv 23/6 en ik heb niet eens zo'n chipding!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef Stroekie het volgende:
nu heb ik dat ding dus wel altijd geladen aangezien ik niet anders kan afrekenen in het bedrijfsrestaurant
Hmm, zelf zat ik meer te denken aan het vers geschoren stukje balzakhuid helemaal daar zo onderaan.quote:
oorlelletje?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, zelf zat ik meer te denken aan het vers geschoren stukje balzakhuid helemaal daar zo onderaan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, zelf zat ik meer te denken aan het vers geschoren stukje balzakhuid helemaal daar zo onderaan.
Bij de balzak? Je moet echt aan de man!quote:
toen ferry nog niet onder zijn eigen naam durfdequote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wel de bas een beetje extra opendraaien.
Op wat basseer jij die conclusie?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, sorry, daar groeit bij jou nog niks natuurlijk.
Nouja, onthou maar voor later.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/turkutrecht
Weer een-profiel
en als we het dan toch over bejaarde trance hebben dan moet deze daar ook bijquote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wel de bas een beetje extra opendraaien.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef MisterO het volgende:
Nou goed, de eerste persoon die ik om een mobiel vroeg, was meteen zo aardig dattie mij persoonlijk op de fiets naar huis wilde brengen!echt een leuke jongen! en ik nog denken, straks issie homo! begon hij over zn vriendin te praten... heb ik weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |