jij was toen nog onbekend in het H topic, dus we zoeken nog een scenarioschrijver die je erin kan schrijvenquote:
Maar ik twijfel echt of ik er wel of niet achter sta en eigenlijk sta ik er best achter... (zolang het niet revo is is het bij mij al best)quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok snap het maar helaas kan ik niet begrijpen dat je ergens zou gaan werken waar je niet achter staat en vooral en meest belangrij de mensen voor wie je werkt niet achter jou staan. Ik heb net gemerkt dat dat het meest belangrijke is
hij is niet jou type, hij is niet groot en breed en met borsthaarquote:Op maandag 23 juni 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok gewoon een met een tazmanian voor zijn piel
Laat maar dan... Facepic is ook genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 00:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij is niet jou type, hij is niet groot en breed en met borsthaar
Rel, rel... Nathan was al drie keer eerder vertrokken, omdat hij op een voor hem kennelijk iets te pijnlijke wijze met z'n pik op de feiten was gedrukt.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toen nog onbekend in het H topic, dus we zoeken nog een scenarioschrijver die je erin kan schrijven
we hadden zo'n persoon in ons midden, maar ja die is weggepest na een fikse rel
Welke rel?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toen nog onbekend in het H topic, dus we zoeken nog een scenarioschrijver die je erin kan schrijven
we hadden zo'n persoon in ons midden, maar ja die is weggepest na een fikse rel
en daar hebben jullie een lege fles bij nodig ??quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
ok laatste serieuse opmerking vanuit hier ik denk dat ik maar ga sexen met R de fles wijn is bijna leeg
Het zakje/nathan verhaal weer?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Rel, rel... Nathan was al drie keer eerder vertrokken, omdat hij op een voor hem kennelijk iets te pijnlijke wijze met z'n pik op de feiten was gedrukt..
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar hebben jullie een lege fles bij nodig ??
Hij is toch niet weggepest, dat ie met nieuwelingen deed was toch al vrij bekendquote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Rel, rel... Nathan was al drie keer eerder vertrokken, omdat hij op een voor hem kennelijk iets te pijnlijke wijze met z'n pik op de feiten was gedrukt..
Ik vermoed dat een hoop 'hetero's' dit topic volgenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom zijn er Fok'ers die "hetero" in hun profiel hebben staan, maar wel in mijn fotoboek kijken?. Ik zet zelden een stap buiten dit topic., dus dat moeten wel lurkers zijn.
.
Meer in het algemeen: nooit posten, totdat er vers vlees van 19 jaar of jonger in het topic verschijnt. Dan posten ze opeens wel, of benaderen het verse vleesch rechtstreeks via MSN of PM.quote:
maar die zijn dan voor mijn tijd geweest, want die kan ik mij niet heugenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Humz, beetje triest wel...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Meer in het algemeen: nooit posten, totdat er vers vlees van 19 jaar of jonger in het topic verschijnt. Dan posten ze opeens wel, of benaderen het verse vleesch rechtstreeks via MSN of PM..
Nathan was niet de enige hoor, er waren er nog een paar.. Misschien lezen ze wel mee.
.
reikt dit topic dan tot Ijsland ?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Meer in het algemeen: nooit posten, totdat er vers vlees van 19 jaar of jonger in het topic verschijnt. Dan posten ze opeens wel, of benaderen het verse vleesch rechtstreeks via MSN of PM..
Nathan was niet de enige hoor, er waren er nog een paar.. Misschien lezen ze wel mee.
.
Laat even een leuke " Hetero" zich melden via PM!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een hoop 'hetero's' dit topic volgen.
Nee sorry voor je wilde fantasieen maar neequote:Op maandag 23 juni 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar hebben jullie een lege fles bij nodig ??
Ik viel meteen buiten de boot, ik was 23quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
eerder bezorgdheid voor nachtelijke bezoekjes aan de EHBO post in het ziekenhuisquote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee sorry voor je wilde fantasieen maar nee
leg uit...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die zijn dan voor mijn tijd geweest, want die kan ik mij niet heugen
de eerste rel die ik mij kan herinneren na mijn komst hier was tussen DM en Waxxer over Gods versus God's
hotquote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee sorry voor je wilde fantasieen maar nee
Elk topic heeft lurkers.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een hoop 'hetero's' dit topic volgen.
plaats een lijstje hier dan kunnen ze gelijk meepratenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom zijn er Fok'ers die "hetero" in hun profiel hebben staan, maar wel in mijn fotoboek kijken?. Ik zet zelden een stap buiten dit topic., dus dat moeten wel lurkers zijn.
.
Ik ben geloof ik de enige die hem nog niet gezien heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
dat is mijn grootste bezwaar nu juist,
ik werd niet meegenomen in het verhaal
en dat was niet omdat het al dan niet realistisch was maar gewoon omdat het verhaal mij niet kon boeien
Nee joh, ben al reeds 3x geïncarneerd!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zolang lees jij toch niet mee? Dacht dat je redelijk nieuw was.
Ene jeweetsch zat in mijn fotoboek te gluren, maar of dat nou een leuke hetero is.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Laat even een leuke " Hetero" zich melden via PM!
Ik dacht dat je een newbie wasquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee joh, ben al reeds 3x geïncarneerd!
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:44 schreef Breezerslet het volgende:
Hoeveel fokkers hebben met elkaar eigenlijk gedate?
Ik heb maar met 1 fokker 'gedate' nou ja date hij vond het niets eens een echte date pff.
fucken en fokken tegelijkertijd?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
plaats een lijstje hier dan kunnen ze gelijk meepraten
Ontstaan in dit topic / door dit topic? Legendarisch.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen..
Wie o WIequote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen..
te jongquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ene jeweetsch zat in mijn fotoboek te gluren, maar of dat nou een leuke hetero is..
neujquote:
zakje/nathan verhaal all over againquote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ontstaan in dit topic / door dit topic? Legendarisch.
Nathan? Het was toch tomassoquote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zakje/nathan verhaal all over again
Noem jij dat een relatie?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zakje/nathan verhaal all over again
Op andere pics vind ik hem cuterquote:Op maandag 23 juni 2008 00:47 schreef Cahir het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/jeweetsch
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Nick van Nick&Simon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |