ik mote heel veel uitdragen maar denk juist niet dat dat er een van isquote:Op zondag 22 juni 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
leuk toch, moet jij dan ookeen christelijke identiteit uitdragen?
maar in elk geval raakt hierdoor dus wel Salvador de Bahia weer verder uit beeldquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja nog meer twijfels maar meer omdat het veel zwaarder is, voornamelijk in het midden oosten en afrika, hhet makkelijke (nou ja makkelijk) is asia
ik kon het me al niet voorstellen, ik denk van alles over je, maar net dat nietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik mote heel veel uitdragen maar denk juist niet dat dat er een van is
Waarom zou je dat moeten uitdragen bij een baan, tenzij het als missionaris oid is?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
leuk toch, moet jij dan ookeen christelijke identiteit uitdragen?
Neuh, dat soort avonden zijn voor mij helaas heel normaal. Heb wel het gevoel dat ik een rol speel in een soap waar ik het script niet van heb.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:42 schreef Stroekie het volgende:
toch nog schrikken na die freak en drama night gisteren ??
proficiaat, ik zeur als ik buiten Rotterdam moet werkenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja nog meer twijfels maar meer omdat het veel zwaarder is, voornamelijk in het midden oosten en afrika, hhet makkelijke (nou ja makkelijk) is asia
If this is my screenplay, then I don't like my roll. But these are the things that you just can't control.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, dat soort avonden zijn voor mij helaas heel normaal. Heb wel het gevoel dat ik een rol speel in een soap waar ik het script niet van heb.
dus als ik vrijdag script editors in Effenaar zie rondrennen weet ik dat jij in de buurt bent ?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, dat soort avonden zijn voor mij helaas heel normaal. Heb wel het gevoel dat ik een rol speel in een soap waar ik het script niet van heb.
hoe vreemd het ook mag klinken denk ik dat dat "erebaantje" dichterbij komt als ik dit doequote:Op zondag 22 juni 2008 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar in elk geval raakt hierdoor dus wel Salvador de Bahia weer verder uit beeld
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is het zachtste plekje van het (uitwendig) menselijk lichaam?
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, zelf zat ik meer te denken aan het vers geschoren stukje balzakhuid helemaal daar zo onderaan.
nee heb net vrijdag bewzen dat ik mezelf niet verloochen(internationaal ook) of hoe je dat ook zegt, je hebt gelijk denk je dat ik nog 10 stappen terug ga zetten. Ik mag dan een klootzak zijn maar stom ben ik nietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kon het me al niet voorstellen, ik denk van alles over je, maar net dat niet
je bent geen klootzakquote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee heb net vrijdag bewzen dat ik mezelf niet verloochen(internationaal ook) of hoe je dat ook zegt, je hebt gelijk denk je dat ik nog 10 stappen terug ga zetten. Ik mag dan een klootzak zijn maar stom ben ik niet
open je ogen Sam en is leven buiten NL en even offtopic ik heb R bijna zover dat ik een foto van hem mag plaatsen hier, nog wensen (en niet naakt zeggen he)quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
proficiaat, ik zeur als ik buiten Rotterdam moet werken.
doe eens gewoon braaf en zedig een plaatje van jullie 2 samen in gala uitvoering van afgelopen vrijdagquote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
open je ogen Sam en is leven buiten NL en even offtopic ik heb R bijna zover dat ik een foto van hem mag plaatsen hier, nog wensen (en niet naakt zeggen he)
Dat weet ik ook wel maar voorlopig blijf ik wel in NL, bijna al mijn friends wonen in Rotterdam en ik heb het hier wel naar mijn zin.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
open je ogen Sam en is leven buiten NL en even offtopic ik heb R bijna zover dat ik een foto van hem mag plaatsen hier, nog wensen (en niet naakt zeggen he)
Naakt.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oeps daar hadden we het vanavond over er zijn foto's genomen toen we uit de auto's naar binnen gingen (het leek wel de oscars) en we kwamen met zijn 2en uit de auto en dus ook met zijn 2en op de foto als een paar. Ik weet niet op welke website die komen maar mijn collega's en ik zijn al aan het zoeken. Als die openbaar staan dan geef ik wel een linkjequote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe eens gewoon braaf en zedig een plaatje van jullie 2 samen in gala uitvoering van afgelopen vrijdag
ik zat meer aan een topless foto te denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe eens gewoon braaf en zedig een plaatje van jullie 2 samen in gala uitvoering van afgelopen vrijdag
ik ben halverwege afgehaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 00:08 schreef Breezerslet het volgende:
Heb al 5 keer Sex and the City gekeken
gehandicaptenzorgquote:Op zondag 22 juni 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten uitdragen bij een baan, tenzij het als missionaris oid is?
Wat heeft de zorg voor gehandicapten met het uitdragen van geloof te maken?quote:
De film?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:08 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Heb al 5 keer Sex and the City gekeken
Je vindt dit topic een meer zinvolle tijdverspilling?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben halverwege afgehaakt
wat een bagger film
ik vond het echt zonde van de tijd om hem tot het einde uit te zitten
Ik zat ook al te denken met al die tekorten aan goede mensen in de zorg is het toch mogelijk een baan te krijgen waarbij deze toestanden niet nodig zijnquote:
in elk geval vermakelijkerquote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je vindt dit topic een meer zinvolle tijdverspilling?.
En je nodigt mij niet uit?quote:
nah in het begin is het verhaal idd wat traag van aardquote:Op maandag 23 juni 2008 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben halverwege afgehaakt
wat een bagger film
ik vond het echt zonde van de tijd om hem tot het einde uit te zitten
Goed gezegd. Raak.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
If this is my screenplay, then I don't like my roll. But these are the things that you just can't control.
Het [Homo]-topic, the Movie.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in elk geval vermakelijker
heb hier al meer moeten lachen dan in dat anderhalf uur dat ik gezien heb
toen er na dat mexico gedoe nog geen verbetering kwam was voor mij de maat vol en was ik er klaar meequote:Op maandag 23 juni 2008 00:17 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
nah in het begin is het verhaal idd wat traag van aard
ja hallo hij wil misschien of de foto and een zegt naakt en de ander topless.wat daacht je van gewoon met kleren aanquote:Op maandag 23 juni 2008 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zat meer aan een topless foto te denken
Valt mee, ik weet niet in hoeverre dit gesubsidieerd word. maar werkte hiervoor voor Careander en dat was christelijk, maar gewoon regulier.quote:
er ligt nog wel ergens een geschikt script van een zondag in september jaren terug van BB gayquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het [Homo]-topic, the Movie..
Mogelijk. Die hoerenzonen trekken zich waarschijnlijk terug als de ster in beeld komt.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
dus als ik vrijdag script editors in Effenaar zie rondrennen weet ik dat jij in de buurt bent ?
Je hebt zorg en zorg. Verpleeghuizen en dergelijke kampen met grote tekorten. Ziekenhuizen heb dan weer een overvloed (verpleegkunde ziekenhuis betaald vele male beter) Gehandicaptenzorg zit het vooral in de lage niveau's Het niveau waar ik op wil solliciteren is op zich een best gewilde baan (zijn weinig van dit soort plekken)quote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken met al die tekorten aan goede mensen in de zorg is het toch mogelijk een baan te krijgen waarbij deze toestanden niet nodig zijn
ja maar dan wordt ik weer verblind door al die grote filmlampenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk. Die hoerenzonen trekken zich waarschijnlijk terug als de ster in beeld komt.
Smaken verschillen. Ik heb een hekel aan als mensen tijdens een feel good movie aan het zeiken zijn dat het onrealistisch is, het leven is al kut genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen er na dat mexico gedoe nog geen verbetering kwam was voor mij de maat vol en was ik er klaar mee
ik moet hier dan natuurlijk wel opbiechten dat ik van te voren ook geen enkele aflevering gezien heb
Wie zou mij spelen?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het [Homo]-topic, the Movie..
en ik gok erop dat DM geen gezwaar heeft als hij vertolkt wordt door Ryan Philippequote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik wil dat mijn rol wordt gespeeld door David Tennant..
Ok gewoon een met een tazmanian voor zijn pielquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo hij wil misschien of de foto and een zegt naakt en de ander topless.wat daacht je van gewoon met kleren aan
dat is mijn grootste bezwaar nu juist,quote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik heb een hekel aan als mensen tijdens een feel good movie aan het zeiken zijn dat het onrealistisch is, het leven is al kut genoeg.
HAI!quote:
Ok snap het maar helaas kan ik niet begrijpen dat je ergens zou gaan werken waar je niet achter staat en vooral en meest belangrij de mensen voor wie je werkt niet achter jou staan. Ik heb net gemerkt dat dat het meest belangrijke isquote:Op maandag 23 juni 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt zorg en zorg. Verpleeghuizen en dergelijke kampen met grote tekorten. Ziekenhuizen heb dan weer een overvloed (verpleegkunde ziekenhuis betaald vele male beter) Gehandicaptenzorg zit het vooral in de lage niveau's Het niveau waar ik op wil solliciteren is op zich een best gewilde baan (zijn weinig van dit soort plekken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |