hotquote:Op maandag 23 juni 2008 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee sorry voor je wilde fantasieen maar nee
Elk topic heeft lurkers.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een hoop 'hetero's' dit topic volgen.
plaats een lijstje hier dan kunnen ze gelijk meepratenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom zijn er Fok'ers die "hetero" in hun profiel hebben staan, maar wel in mijn fotoboek kijken?. Ik zet zelden een stap buiten dit topic., dus dat moeten wel lurkers zijn.
.
Ik ben geloof ik de enige die hem nog niet gezien heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
dat is mijn grootste bezwaar nu juist,
ik werd niet meegenomen in het verhaal
en dat was niet omdat het al dan niet realistisch was maar gewoon omdat het verhaal mij niet kon boeien
Nee joh, ben al reeds 3x geïncarneerd!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zolang lees jij toch niet mee? Dacht dat je redelijk nieuw was.
Ene jeweetsch zat in mijn fotoboek te gluren, maar of dat nou een leuke hetero is.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Laat even een leuke " Hetero" zich melden via PM!
Ik dacht dat je een newbie wasquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee joh, ben al reeds 3x geïncarneerd!
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:44 schreef Breezerslet het volgende:
Hoeveel fokkers hebben met elkaar eigenlijk gedate?
Ik heb maar met 1 fokker 'gedate' nou ja date hij vond het niets eens een echte date pff.
fucken en fokken tegelijkertijd?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
plaats een lijstje hier dan kunnen ze gelijk meepraten
Ontstaan in dit topic / door dit topic? Legendarisch.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen..
Wie o WIequote:Op maandag 23 juni 2008 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval twee [homo]-stellen..
te jongquote:Op maandag 23 juni 2008 00:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ene jeweetsch zat in mijn fotoboek te gluren, maar of dat nou een leuke hetero is..
neujquote:
zakje/nathan verhaal all over againquote:Op maandag 23 juni 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ontstaan in dit topic / door dit topic? Legendarisch.
Nathan? Het was toch tomassoquote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zakje/nathan verhaal all over again
Noem jij dat een relatie?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zakje/nathan verhaal all over again
Op andere pics vind ik hem cuterquote:Op maandag 23 juni 2008 00:47 schreef Cahir het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/jeweetsch
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Nick van Nick&Simon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |