Allemaal in huilen uitbarsten en dan zeggen: "Dit is een cancer topiquequote:Op zondag 22 juni 2008 16:18 schreef SuperwormJim het volgende:
en nu?
Godverdomme kanker hond, dit is geen serieuze topic, kanker op naar Lifestylequote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
Je hebt het al door te posten in deze uber topic.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:23 schreef reetveter het volgende:
Ja hallo, ik wil heul geen kanker
oh nee he, daar hebben we weer een huilie met zijn "MIJN MAMA IS DOOD GEGAAN AAN KANKER JAAA"quote:
quote:
Ik moet wel, want anders voel ik me niet veul stoerder dan alle FOK!kertjes, ga jij nou maar lekker kabeltjes trekken wat je leert op een pauper schoolquote:Op zondag 22 juni 2008 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ts moet zich vast stoer voelen, overal kanker neerzetten.
Jij hebt kanker in je ogen of niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:30 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
oh nee he, daar hebben we weer een huilie met zijn "MIJN MAMA IS DOOD GEGAAN AAN KANKER JAAA"
Dat zou mij niet kunnen roesten, als je ma dood is gegaan aan kanker zit het in de familie en is het wachten tot jij eraan gaat
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:35 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
oogbalkanker? Nee, ik heb kanker in mijn vingers.
Dat paste niet meer in de OP, naast dat maffe postertje.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:35 schreef reetveter het volgende:
JA GODVERDOMME HAD JE DAT NIET IN DE TT KUNNEN ZETTEN DAT IK KANKER KREEG
Hehe wordt er hier op fok een nieuwe conspiracy theorie bedachtquote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
Leerde ik maar wat op die pauperschool van mequote:Op zondag 22 juni 2008 16:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik moet wel, want anders voel ik me niet veul stoerder dan alle FOK!kertjes, ga jij nou maar lekker kabeltjes trekken wat je leert op een pauper school
Ja, jij ookquote:Op zondag 22 juni 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leerde ik maar wat op die pauperschool van me
Volgende week dijkfeest?
De overeenkomst tussen een airbag en een turk met kankerquote:Op zondag 22 juni 2008 16:43 schreef Ruubstar het volgende:
Liefde is zoals kanker, als het uitgezaaid is voel je het in je hele lijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk ga k dijkfeestquote:Op zondag 22 juni 2008 16:41 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Ik heb ook ICT gedaan hoor, op het Deltion, tis beide kut haha.
Nee dat heb ik gewoon voor de nep neergezetquote:Op zondag 22 juni 2008 16:45 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Klopt het msn adres in je profiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:57 schreef Gierigesloeber het volgende:Je noemt het zelf al bagger, wat is je kankerpunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
Een deel ligt bij aandacht tekort, de rest bij de kanker users waar ik om kan lachen die hier serieus op ingaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je noemt het zelf al bagger, wat is je kankerpunt?
Oh oh oh, rot op uit dit topic, dat is een plaatje voor mensen met weinig fantasie. Maak anders ook een plaatje over auto, pistool, granaat, tering, aids, lepra, polio en zulks.quote:
Als je kanker had kreeg je allemaal aandacht van geile verpleegsters enzo!quote:Op zondag 22 juni 2008 17:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Een deel ligt bij aandacht tekort,
Kanker toch op!quote:Op zondag 22 juni 2008 17:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Een deel ligt bij aandacht tekort, de rest bij de kanker users waar ik om kan lachen die hier serieus op ingaan.
Mail dit plaatje door naar al je contacten, anders krijg je zelf kanker!!!!!!!!!!1111111111111quote:
Alsof een naaste van jou die aan die dingen is overledenquote:Op zondag 22 juni 2008 17:36 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Oh oh oh, rot op uit dit topic, dat is een plaatje voor mensen met weinig fantasie. Maak anders ook een plaatje over auto, pistool, granaat, tering, aids, lepra, polio en zulks.
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Alsof een naaste van jou die aan die dingen is overleden
Kom jij maar terug als je uitgepubert bent, en meer levenservaring hebt.
*mompelt iets over nekschot*quote:Op zondag 22 juni 2008 18:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
TS, even kijken aub, en daarna je emoties posten
Koelkastquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
TS, even kijken aub, en daarna je emoties posten
Geniaal gozer, dit moet echt naar ONZ, we moeten toch een topic maken over debiele plaatjes.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Koelkast
Komt nog veel harder aan,
vooral als je eronder blijft staan.
Waar je het eten koel in houdt,
maar het maakt ook mensen koud.
Christelijk?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:07 schreef Gierigesloeber het volgende:
En wat een hoer dat wijf zeg.
Nee, want ik wil alleen normale figuren.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Christelijk?
Je wilt haar wel neuken stiekem
Dan kun je beter kanker krijgen, want niemand is 'normaal'. Wat is normaal? Ja, normaal is een subjectief begrip, daar kun je niks mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:10 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Nee, want ik wil alleen normale figuren.
So true!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kun je beter kanker krijgen, want niemand is 'normaal'. Wat is normaal? Ja, normaal is een subjectief begrip, daar kun je niks mee.
Jij in ieder geval zeker niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kun je beter kanker krijgen, want niemand is 'normaal'. Wat is normaal? Ja, normaal is een subjectief begrip, daar kun je niks mee.
DAS HEUL NIET GRAPPIG! toch?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:34 schreef yosander het volgende:
Wat een kanker stichting!
Zo, is die grap ook weer gemaakt.
quote:
Kanker is ook niet grappig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Jij betaalt mee voor de opbouw kosten dus het zal me verotten.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hoop dat die hele dijk van jullie doorbreekt met alle gevolgen van dien!
Doordat ik die pic een keer had gepost, ben ik 3 maanden gebanned geweestquote:Op zondag 22 juni 2008 17:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou wel voor een fijn ONZ topiqueje kunnen
Van dat kereltje? LOLquote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doordat ik die pic een keer had gepost, ben ik 3 maanden gebanned geweest
In [OUD]?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doordat ik die pic een keer had gepost, ben ik 3 maanden gebanned geweest
De meer met kanker, des te rijker jij word? Vette baan man!quote:Op zondag 22 juni 2008 19:56 schreef Shivo het volgende:
Allemaal doneren ajb want mijn salaris wordt door KWF betaald
Nee, was ergens een topic: Kaal of Grijs? Dus ik zo die pic van dat kale kindje posten en erbij gezet: "kaal, duidelijkquote:
Geniaalquote:Op zondag 22 juni 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, was ergens een topic: Kaal of Grijs? Dus ik zo die pic van dat kale kindje posten en erbij gezet: "kaal, duidelijk"
3 maanden ban
lol, als ik 3 maand niet kon FOK!ken maakte ik mijn zoveelste kloon.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:16 schreef reetveter het volgende:
Hoe dan door kanker 3 maand van je leven verneukt
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
lol, als ik 3 maand niet kon FOK!ken maakte ik mijn zoveelste kloon.
Het is een groei markt iddquote:Op zondag 22 juni 2008 19:58 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
De meer met kanker, des te rijker jij word? Vette baan man!
wquote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
Wat een kankerkickquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
bump omdat ik mij verveel.
Ja echt he, maar als de verveling toe slaat en je bent je lijst me geposte bagger aan het doorgaan en vind zoen kwaliteits topique dan mag het best.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
lol, als ik 3 maand niet kon FOK!ken maakte ik mijn zoveelste kloon.
Je moet de echte wereld eens ontdekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef hipy123 het volgende:
[..]
w
WTF is dat voor bullshit , mensen gaan dood omdat mensen geld willen verdienen?....
och, het is nog geen anderhalf jaar he.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb het banmeldtopique gezien en Afcajos is heus ook al lang op dat idee gekomen
Dankquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
TS, uw klacht is gegrond.
Als je het zo brengt klinkt het best wel 'logisch'.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef hipy123 het volgende:
[..]
w
WTF is dat voor bullshit , mensen gaan dood omdat mensen geld willen verdienen?....
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef hipy123 het volgende:
[..]
w
Je hoeft hier niet te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef Knevelt het volgende:
Ik vind die plaatjes te ver gaan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, was ergens een topic: Kaal of Grijs? Dus ik zo die pic van dat kale kindje posten en erbij gezet: "kaal, duidelijk"
3 maanden ban
Mag je daar foto's maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
X een dagje in de daniel den hoed kliniek laten kijken.........
Weten de mensen die hier over praten gelijk waar ze over praten................
Alsof ik nog nooit kindjes met leukemie etc heb gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
X een dagje in de daniel den hoed kliniek laten kijken.........
Weten de mensen die hier over praten gelijk waar ze over praten................
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |