De meer met kanker, des te rijker jij word? Vette baan man!quote:Op zondag 22 juni 2008 19:56 schreef Shivo het volgende:
Allemaal doneren ajb want mijn salaris wordt door KWF betaald
Nee, was ergens een topic: Kaal of Grijs? Dus ik zo die pic van dat kale kindje posten en erbij gezet: "kaal, duidelijkquote:
Geniaalquote:Op zondag 22 juni 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, was ergens een topic: Kaal of Grijs? Dus ik zo die pic van dat kale kindje posten en erbij gezet: "kaal, duidelijk"
3 maanden ban
lol, als ik 3 maand niet kon FOK!ken maakte ik mijn zoveelste kloon.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:16 schreef reetveter het volgende:
Hoe dan door kanker 3 maand van je leven verneukt
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
lol, als ik 3 maand niet kon FOK!ken maakte ik mijn zoveelste kloon.
Het is een groei markt iddquote:Op zondag 22 juni 2008 19:58 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
De meer met kanker, des te rijker jij word? Vette baan man!
wquote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
Wat een kankerkickquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
bump omdat ik mij verveel.
Ja echt he, maar als de verveling toe slaat en je bent je lijst me geposte bagger aan het doorgaan en vind zoen kwaliteits topique dan mag het best.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
lol, als ik 3 maand niet kon FOK!ken maakte ik mijn zoveelste kloon.
Je moet de echte wereld eens ontdekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef hipy123 het volgende:
[..]
w
WTF is dat voor bullshit , mensen gaan dood omdat mensen geld willen verdienen?....
och, het is nog geen anderhalf jaar he.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb het banmeldtopique gezien en Afcajos is heus ook al lang op dat idee gekomen
Dankquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
TS, uw klacht is gegrond.
Als je het zo brengt klinkt het best wel 'logisch'.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef hipy123 het volgende:
[..]
w
WTF is dat voor bullshit , mensen gaan dood omdat mensen geld willen verdienen?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |