*mompelt iets over nekschot*quote:Op zondag 22 juni 2008 18:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
TS, even kijken aub, en daarna je emoties posten
Koelkastquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
TS, even kijken aub, en daarna je emoties posten
Geniaal gozer, dit moet echt naar ONZ, we moeten toch een topic maken over debiele plaatjes.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Koelkast
Komt nog veel harder aan,
vooral als je eronder blijft staan.
Waar je het eten koel in houdt,
maar het maakt ook mensen koud.
Christelijk?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:07 schreef Gierigesloeber het volgende:
En wat een hoer dat wijf zeg.
Nee, want ik wil alleen normale figuren.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Christelijk?
Je wilt haar wel neuken stiekem
Dan kun je beter kanker krijgen, want niemand is 'normaal'. Wat is normaal? Ja, normaal is een subjectief begrip, daar kun je niks mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:10 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Nee, want ik wil alleen normale figuren.
So true!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kun je beter kanker krijgen, want niemand is 'normaal'. Wat is normaal? Ja, normaal is een subjectief begrip, daar kun je niks mee.
Jij in ieder geval zeker niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kun je beter kanker krijgen, want niemand is 'normaal'. Wat is normaal? Ja, normaal is een subjectief begrip, daar kun je niks mee.
DAS HEUL NIET GRAPPIG! toch?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:34 schreef yosander het volgende:
Wat een kanker stichting!
Zo, is die grap ook weer gemaakt.
quote:
Kanker is ook niet grappig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Jij betaalt mee voor de opbouw kosten dus het zal me verotten.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hoop dat die hele dijk van jullie doorbreekt met alle gevolgen van dien!
Doordat ik die pic een keer had gepost, ben ik 3 maanden gebanned geweestquote:Op zondag 22 juni 2008 17:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou wel voor een fijn ONZ topiqueje kunnen
Van dat kereltje? LOLquote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doordat ik die pic een keer had gepost, ben ik 3 maanden gebanned geweest
In [OUD]?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doordat ik die pic een keer had gepost, ben ik 3 maanden gebanned geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |