Dankquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:37 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
TS, uw klacht is gegrond.
Als je het zo brengt klinkt het best wel 'logisch'.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef hipy123 het volgende:
[..]
w
WTF is dat voor bullshit , mensen gaan dood omdat mensen geld willen verdienen?....
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef hipy123 het volgende:
[..]
w
WTF is dat voor bullshit , mensen gaan dood omdat mensen geld willen verdienen?....
Je hoeft hier niet te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef Knevelt het volgende:
Ik vind die plaatjes te ver gaan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, was ergens een topic: Kaal of Grijs? Dus ik zo die pic van dat kale kindje posten en erbij gezet: "kaal, duidelijk"
3 maanden ban
Mag je daar foto's maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
X een dagje in de daniel den hoed kliniek laten kijken.........
Weten de mensen die hier over praten gelijk waar ze over praten................
Alsof ik nog nooit kindjes met leukemie etc heb gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
X een dagje in de daniel den hoed kliniek laten kijken.........
Weten de mensen die hier over praten gelijk waar ze over praten................
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |