oh nee he, daar hebben we weer een huilie met zijn "MIJN MAMA IS DOOD GEGAAN AAN KANKER JAAA"quote:
quote:
Ik moet wel, want anders voel ik me niet veul stoerder dan alle FOK!kertjes, ga jij nou maar lekker kabeltjes trekken wat je leert op een pauper schoolquote:Op zondag 22 juni 2008 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ts moet zich vast stoer voelen, overal kanker neerzetten.
Jij hebt kanker in je ogen of niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:30 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
oh nee he, daar hebben we weer een huilie met zijn "MIJN MAMA IS DOOD GEGAAN AAN KANKER JAAA"
Dat zou mij niet kunnen roesten, als je ma dood is gegaan aan kanker zit het in de familie en is het wachten tot jij eraan gaat
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:35 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
oogbalkanker? Nee, ik heb kanker in mijn vingers.
Dat paste niet meer in de OP, naast dat maffe postertje.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:35 schreef reetveter het volgende:
JA GODVERDOMME HAD JE DAT NIET IN DE TT KUNNEN ZETTEN DAT IK KANKER KREEG
Hehe wordt er hier op fok een nieuwe conspiracy theorie bedachtquote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef Dibble het volgende:
De medicijn tegen kanker bestaat al, ook voor aids trouwens maar die worden niet vrijgegeven omdat anders de reguliere medicijnen en therapien niet meer gebruikt worden en dat betekent geen geld in het laatje. Dit is wel bij meer ziektes zo. Dus veel plezier met geld gooien in een (bodemloze) collectebus
Leerde ik maar wat op die pauperschool van mequote:Op zondag 22 juni 2008 16:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik moet wel, want anders voel ik me niet veul stoerder dan alle FOK!kertjes, ga jij nou maar lekker kabeltjes trekken wat je leert op een pauper school
Ja, jij ookquote:Op zondag 22 juni 2008 16:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leerde ik maar wat op die pauperschool van me
Volgende week dijkfeest?
De overeenkomst tussen een airbag en een turk met kankerquote:Op zondag 22 juni 2008 16:43 schreef Ruubstar het volgende:
Liefde is zoals kanker, als het uitgezaaid is voel je het in je hele lijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk ga k dijkfeestquote:Op zondag 22 juni 2008 16:41 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Ik heb ook ICT gedaan hoor, op het Deltion, tis beide kut haha.
Nee dat heb ik gewoon voor de nep neergezetquote:Op zondag 22 juni 2008 16:45 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Klopt het msn adres in je profiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |