Dat is geen geluk meer hoor ...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef denthemen het volgende:
Niks tegen het volk natuurlijk, maar 3 wedstrijden achter elkaar in de laatste minuut scoren en daardoor zo ver komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch moeten ze winnen van die Duitsers
Onsportieve lui hierzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Misselijk volk.
Bij deze mijn top 3 van meest walgelijke volk.
1. Turkijke
2. Turkijke
3. Turkijke
![]()
![]()
Als die spits in de eerste helft niet eens voor open goal kan scoren, dan moet je niet gaan zeggen dat het 6-0 had moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Elkarden het volgende:
KOTS!
het had 6-0 voor HRVATSKA moeten zijn!
wie gaan ze trouwens in de spits zetten
Hakan Suiker?
whahaha
weet niet hoeveel geluk die duitsers wel nodig hebben om die turken te verslaan, maar dat moet gigantisch zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Timooon het volgende:
Duitsland gaat zo makkelijk de finale inNiet normaal dit.
Gescheerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Bullpit het volgende:
ze hebben wel lekkere wijven daar als ze gescheerd zijn
Gescheerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Bullpit het volgende:
ze hebben wel lekkere wijven daar als ze gescheerd zijn
Dan komen die moffen in de finalequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef BB-King het volgende:
Ach maak je niet zo druk... die Duitsers maken korte metten met dit elftal.
En zo niet, dan zullen wij de Turken voetballes geven in de finale!
Maar O Wee als Nederlanders gaan toeteren, dan mag het opeens niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
Ik blijf maar de hele nacht maar wakker
Aardbeving bij mij in de buurt
Toeterende Turken
Rellen en Feesten in Amsterdam
idd stelletje racisten! Als Nederland op dezelfde manier had gewonnen dan hoorde ik ze hier buiten de hele nacht ook toeteren. Laat die mensen hun geluk toch vieren. Voor Nederland is het 20jr geleden dat ze iets bereikt hadden...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef cultheld het volgende:
Als Oranje tegen de Russen, Italianen en Duitsers in de laatste minuut ontsnapt, dan hoor je mij niet klagen.
1-0 was ook goed, de wedstrijd had al afgelopen moeten zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als die spits in de eerste helft niet eens voor open goal kan scoren, dan moet je niet gaan zeggen dat het 6-0 had moeten zijn.
En die grap over Hakan Sukur is wel een van de meest slechte die ik ooit heb gezien.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
idd stelletje racisten! Als Nederland op dezelfde manier had gewonnen dan hoorde ik ze hier buiten de hele nacht ook toeteren. Laat die mensen hun geluk toch vieren. Voor Nederland is het 20jr geleden dat ze iets bereikt hadden...
Laat ze hun vreugde lekker in turkenland uiten!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
idd stelletje racisten! Als Nederland op dezelfde manier had gewonnen dan hoorde ik ze hier buiten de hele nacht ook toeteren. Laat die mensen hun geluk toch vieren. Voor Nederland is het 20jr geleden dat ze iets bereikt hadden...
Maar dan is het hun eigen landquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Dat had dan niet gehoeven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
We wonen hier dan ook in nederland...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Ik denk het ook, Kroatië wou liever op vakantiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef NorthernStar het volgende:
Turken wilden het meer.
Inzet is alles.
Onder het motto van: "er zijn ook goeien" dan maar?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor anti-voetbal.![]()
Er speelt hier duidelijk echt wél racisme mee.
Oh ja joh, gooi er ook maar een beetje islamofobie tegenaan. Huppaa!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Phoenixx het volgende:
Wat ik me zomaar afvraag... is het niet ontzettend tegen het geloof van de Turken om zoveel zwijn te hebben dit EK
Racisme? FF serieus, waarom moet je dit aanhalen? Zie jij racisme hier? Ik heb toch zelfs in de titel: Kots hier op het geluk van Turkijequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gooi het maar gelijk weer op racismequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ehm... even voor de goede orde: "woordgrapje" en "islamofobie" is niet helemaal hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ja joh, gooi er ook maar een beetje islamofobie tegenaan. Huppaa!
Jij misschien niet maar een ander wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Racisme? FF serieus, waarom moet je dit aanhalen? Zie jij racisme hier? Ik heb toch zelfs in de titel: Kots hier op het geluk van Turkije
Geheel onterecht !, de Kroaten zijn gewoon bestolen. In het eerste kwartier van de verlenging blies de scheids op precies 15.00 af, na de goal was er geen minuut meer te spelen maar toch laat de scheids het spel ruim twee minuten doorgaan. Ja en de dreun die de Kroaten dan krijgen komen ze helaas niet meer te bovenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef -W0kk3L- het volgende:
Geheel ONTERECHT! Extra minuten toevoegen aan een kwartier waarin geen drol gebeurd is. Kroatie had de terechte winnaar moeten zijn.
Beter lezen van mijn kant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ehm... even voor de goede orde: "woordgrapje" en "islamofobie" is niet helemaal hetzelfde hoor
Ik kan me er ook aan ergeren dat al die Turken hier opeens feest vieren. Ongeveer 75% komt uit Nederland. Blij zijn is geen probleem, onderling feest vieren ook niet, maar de straat opgaan, toeteren, vuurwerk etcquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar een ander wel.
"Turkije = Azië" "Het is hier Nederland" en dat soort uitspraken vliegen hier voor bij hoor.
Je kunt best een sportieve voorkeur voor Kroatië hebben, dat is wat anders. Alleen sommigen mengen er andere dingen tussen.
Zie je wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan me er ook aan ergeren dat al die Turken hier opeens feest vieren. Ongeveer 75% komt uit Nederland. Blij zijn is geen probleem, onderling feest vieren ook niet, maar de straat opgaan, toeteren, vuurwerk etc
Als er niet meer van die lullo's als jou zo liepen te kutten hier was het inderdaad een land om als voorbeeld te hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een mooi tolerant land. Andere landen moeten een voorbeeld aan ons nemen.![]()
Nou en... dacht je echt dat Kroatië nog een keer van Duitsland zou winnen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan komen die moffen in de finale
Dan maar hopen op een aanslag op de spelers of zo
Niks racismequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zie je wel.
Racisme speelt ook bij jou mee.![]()
Of in ieder geval xenofobie.
Kom aub dan niet met argumenten als ze kunnen niet voetballen, want dat hebben ze dit EK toch wel mooi bewezen.
Wat kut ik dan precies?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als er niet meer van die lullo's als jou zo liepen te kutten hier was het inderdaad een land om als voorbeeld te hebben.
Maar als Nederland doorgaat wordt er hier (omgeving Arnhem) ook vuurwerk afgestoken. Tuurlijk, die doen dat in hun eigen land, maar ik dacht dat Nederland tolerant en multicultureel genoeg was om dat van de Turken ook te accepteren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan me er ook aan ergeren dat al die Turken hier opeens feest vieren. Ongeveer 75% komt uit Nederland. Blij zijn is geen probleem, onderling feest vieren ook niet, maar de straat opgaan, toeteren, vuurwerk etc
Turkije en voetballen. Dat moet je me toch even uitleggen hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kom aub dan niet met argumenten als ze kunnen niet voetballen, want dat hebben ze dit EK toch wel mooi bewezen.
Als het gaat om Moffen/Fransen etc. dan is het toch nog steeds xenofobie?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niks racisme
Racisme zou het zijn als ik in het dagelijks leven een hekel aan ze heb, of nu. Ik heb nu geen hekel aan ze, maar erger me er wel aan.. Al hadden we hier allemaal Moffen/Fransen/Italianen/Polen of wat dan ook, en die deden hetzelfde, dan had ik er ook zo over gedacht
Wil jij graag racisme zien of zo?
Is ook overdreven, een klein normaal feestje kan, ook de Turken natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar als Nederland doorgaat wordt er hier (omgeving Arnhem) ook vuurwerk afgestoken. Tuurlijk, die doen dat in hun eigen land, maar ik dacht dat Nederland tolerant en multicultureel genoeg was om dat van de Turken ook te accepteren.
Nou behorend tot de beste 4 van Europa. Moet ik meer zeggen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Turkije en voetballen. Dat moet je me toch even uitleggen hoor.
Als jij het zo wilt zienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als het gaat om Moffen/Fransen etc. dan is het toch nog steeds xenofobie?
We zitten hier in Nederland, niet in Turkije. Feest vieren voor Turkije doe je maar lekker daar in 't Zuid-Oosten, niet hier... Oprotten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar als Nederland doorgaat wordt er hier (omgeving Arnhem) ook vuurwerk afgestoken. Tuurlijk, die doen dat in hun eigen land, maar ik dacht dat Nederland tolerant en multicultureel genoeg was om dat van de Turken ook te accepteren.
De verzekering betaalt het wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef Sora het volgende:
mijn gebeden zijn verhoordprachtig mooie botsing hier voor de deur net
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou behorend tot de beste 4 van Europa. Moet ik meer zeggen?
Kijk dit is ook geen racisme. Dit is gewoon voetbal. Écht. Turkije speelde gewoon bagger.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef Eyon het volgende:
[..]
We zitten hier in Nederland, niet in Turkije. Feest vieren voor Turkije doe je maar lekker daar in 't Zuid-Oosten, niet hier... Oprotten...
Ik zeg ook niet dat er niemand racistische opmerkingen maakt, maar ik niet. En dat beweer jijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kijk dit is ook geen racisme. Dit is gewoon voetbal. Écht. Turkije speelde gewoon bagger.![]()
![]()
He, dat is grappig. "Het is hier nederland" is mijn reactie dnek ik zo. Maar als je hem leest heeft hij niks met racisme of islamfobie te maken. (als je me zou kennen zou dat zelfs best een goeie grap zijn om dat te beweren over mij, dan woon ik toch wel een beetje verkeerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar een ander wel.
"Turkije = Azië" "Het is hier Nederland" en dat soort uitspraken vliegen hier voor bij hoor.
Je kunt best een sportieve voorkeur voor Kroatië hebben, dat is wat anders. Alleen sommigen mengen er andere dingen tussen.
ziet er niet best uit nu. uit een auto kwamen de mensen ook vrij snel naar buiten maar in de andere auto zitten ze nog steeds. hoor al sirenes op de achtergrond. Nou ja, eigen schuld dikke bult.quote:
Ja hoor schat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meer met geluk dan wijsheid zullen we maar zeggen. Jullie hadden vandaag absoluut niks in te brengen. Totaal machteloos. Tegen Tsjechië hadden jullie grotendeels de wedstrijd ook al niks in te brengen.
Okey.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
He, dat is grappig. "Het is hier nederland" is mijn reactie dnek ik zo. Maar als je hem leest heeft hij niks met racisme of islamfobie te maken. (als je me zou kennen zou dat zelfs best een goeie grap zijn om dat te beweren over mij, dan woon ik toch wel een beetje verkeerd).
Ga je eens even schamen ofzo
Serieus, stel je niet zo aan
bronnen!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat kut ik dan precies?
voorbeelden bronnen etc.![]()
God straft onmiddelijk!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:55 schreef Sora het volgende:
[..]
ziet er niet best uit nu. uit een auto kwamen de mensen ook vrij snel naar buiten maar in de andere auto zitten ze nog steeds. hoor al sirenes op de achtergrond. Nou ja, eigen schuld dikke bult.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meer met geluk dan wijsheid zullen we maar zeggen. Jullie hadden vandaag absoluut niks in te brengen. Totaal machteloos. Tegen Tsjechië hadden jullie grotendeels de wedstrijd ook al niks in te brengen.
Je sympathie is weg?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval meer om toch nog wat sympathie voor te hebben.
Ohja, door mijn gezwam over racisme is Nederland niet meer wat het was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
bronnen!!![]()
![]()
je gezwam over racisme telkens
Jullie zijn niet 1 wedstrijd beter geweest dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor schat.![]()
Er zijn zoveel Europese landen waar Turkije nu gewoon veel beter dan is. Ik noem een België bijvoorbeeld.
En tegen Tsjechië speelde Turkije gewoon veel beter in de tweede helft dan de Tsjechen deden.
En het is voetbal dus geluk komt ook voor ja, natuurlijk, zonder geluk win je niet. Maar die arrogantie in combinatie met xenofobie is gewoon triest.
Ze zouden jou een ban moeten geven.quote:
Het is maar een spel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Jullie zijn niet 1 wedstrijd beter geweest dan de tegenstander.
Niet tegen Europese middenmoter Zwitserland, nee verdedigen totdat zon tyfusballetje van richting veranderd wordt.
Niet tegen ploeg in verval Tsjechië waar voor de 85e slechts 2 echte kansen gecreerd werden
Niet tegen Kroatie waar jullie geen poot aan de grond hadden
3x geluk
Maar hoe wil je van DLD gaan winnen zonder voorhoede vraag ik mezelf af
quote:
quote:
Je blijft hangenquote:
Ach ja, op Europees niveau kunnen ze wel voetballen blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:00 schreef Timmie1983 het volgende:
Turkije = Azië is geen kutargument, maar een feit. Geografisch gezien ligt het voor meer dan 80% in Azië(hetzelfde geldt overigens ook voor Rusland). Ook cultureel en historisch gezien heeft Turkije meer met de omringende, Aziatische landen dan de Europese. Waarom landen als Turkije en Israel mogen meespelen om het Europees Kampioenschap voetbal is mij een raadsel. Eerlijk is eerlijk: zoals veel Turken niets met Nederland hebben, heb ik helemaal niets met Turkije. En omdat ik vlakbij de Duitse grens woon ben ik de 25e gewoon voor de buren.
De Duitsers aanmoedigen; dat dóe je gewoon niet als Nederlanderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:00 schreef Timmie1983 het volgende:
Turkije = Azië is geen kutargument, maar een feit. Geografisch gezien ligt het voor meer dan 80% in Azië(hetzelfde geldt overigens ook voor Rusland). Ook cultureel en historisch gezien heeft Turkije meer met de omringende, Aziatische landen dan de Europese. Waarom landen als Turkije en Israel mogen meespelen om het Europees Kampioenschap voetbal is mij een raadsel. Eerlijk is eerlijk: zoals veel Turken niets met Nederland hebben, heb ik helemaal niets met Turkije. En omdat ik vlakbij de Duitse grens woon ben ik de 25e gewoon voor de buren.
Zitten we hier in turkije dan? NEE!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef JO3Y het volgende:
[..]
flikker op man, de turken hebben helemaal niks afgedwongenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ohja, door mijn gezwam over racisme is Nederland niet meer wat het was.
Au contraire, ze zouden JOU een ban moeten geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze zouden jou een ban moeten geven.
97 % is aziatisch. ook cultureel en historisch bijv dit in tegenstelling tot ROSSIYA.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:00 schreef Timmie1983 het volgende:
Normaal word ik als Limburger ook niet tot Nederlander gerekend, dus waarom nu wel? Ik zie de Duiters ook liever verliezen, maar als ze tegen Turkije spelen is dat een ander verhaal. Duitsland wint van Turkije en verliest in de finale van Nederland, Spanje of Italië. Iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Duitsers aanmoedigen; dat dóe je gewoon niet als Nederlander.
Eh, ze kozen voor de nazi's, pleegden genocide op de Armeniërs en dat vind je wel tof.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja, op Europees niveau kunnen ze wel voetballen blijkbaar.![]()
En nog steeds hele slechte argumenten. Bekijk de geschiedenis van Turkije eens vanaf de 18de eeuw.
Psst, God bestaat helemaal niet, dus hij kan zich helemaal nergens aan storen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja God stoort zich enorm aan feestende mensen natuurlijk.
Boeien dat ze kunnen voetballen(wat ze eigenlijk helemaal niet kunnen, zie dit toernooi), ze horen hun wedstrijdjes gewoon te ballen tegen Saudi Arabië en Japan. Kan Kahveci mooi die 7-0 erin knallen tegen Pakistan. Daarnaast denk ik dat NLse historici de Turkse historie beter kennen dan de Turkse, aangezien zij ze vanaf een objectief standpunt bekijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja, op Europees niveau kunnen ze wel voetballen blijkbaar.![]()
En nog steeds hele slechte argumenten. Bekijk de geschiedenis van Turkije eens vanaf de 18de eeuw.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eh, ze kozen voor de nazi's, pleegden genocide op de Armeniërs en dat vind je wel tof.
Wegens teveel multiculti gedrag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Au contraire, ze zouden JOU een ban moeten geven.
Dan kan hij dus ook niet 'onmiddelijk straffen'quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Psst, God bestaat helemaal niet, dus hij kan zich helemaal nergens aan storen.
Dit doet mij deugd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik snap het niet he, ze zijn zo fucking trots op hun team nu en lopen toeteren, maar waarom wonen ze in Nederland dan?? Als je zo trots erop bent, ga dan lekker in Turkije voetbal kijken en feestvieren....
De halve finalequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
flikker op man, de turken hebben helemaal niks afgedwongen
nee ze zijn niet sterk, ze hebben geluk, niet meer niet minder, ze zijn voetballend helemaal niks....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef sjimz het volgende:
3 keer winnen in blessuretijd na een achterstand is geen geluk.
Dat heb je gewoon afgedwongen.
Die gasten zijn mentaal nu zo sterk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ze zijn niet sterk, ze hebben geluk, niet meer niet minder, ze zijn voetballend helemaal niks....
Ach ze hebben toch helemaal niks afgedwongen. Een verdwaalde lange bal in verlenging +2 terwijl er amper blessuretijd was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef sjimz het volgende:
ja idd, en dit gaat per land, dus als je in nederland woont moet je niet ineens blij zijn voor turkije, dat is gewoon uitlokkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik snap het niet he, ze zijn zo fucking trots op hun land nu en lopen toeteren, maar waarom wonen ze in Nederland dan?? Als je zo trots erop bent, ga dan lekker in Turkije voetbal kijken en feestvieren....
3 keer is echt geen geluk meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ze zijn niet sterk, ze hebben geluk, niet meer niet minder, ze zijn voetballend helemaal niks....
Klopt, dus waarom maak je er zo'n probleem van?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef rcco het volgende:
[..]
Dan kan hij dus ook niet 'onmiddelijk straffen'
Geluk valt niet af te dwingen, is dooddoener.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef sjimz het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Forumgebruikert het volgende:
Snap niet dat iedereen zegt dat het onzin was dat er extra tijd werd gerekend, terwijl die mongole coach van de Kroaten door het dolle heen ratslagen stond te maken bij het doel van de Turken. In het veld. Dan is het toch logisch dat er wat tijd bijkomt? Anders hadden ze beter net zo lang door kunnen gaan met vieren tot de speeltijd voorbij was..
Jah maar dat zijn Turrukuuuuh!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Snakey het volgende:
Als Nederland in de laatste minuut scoort is het een geweldig doelpunt, en als Turkije het doet is het om te kotsen?
ga jij dan bij je familie feestvieren in Turkijequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef xminator het volgende:
JALALAL TURKIJE HEEFT TOCH GEWONNEN>
GA MAAR UITHUILEN BIJ JE MAMA.
Oui monsieur maar dat gaat jammer genoeg toch niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Au contraire, ze zouden JOU een ban moeten geven.
ehmmm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
nee het gaat om het geluk van Turkije in alle wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Snakey het volgende:
Als Nederland in de laatste minuut scoort is het een geweldig doelpunt, en als Turkije het doet is het om te kotsen?
Ik doe het lekker hier met mijn uitkering...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ga jij dan bij je familie feestvieren in Turkije
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik doe het lekker hier met mijn uitkering...
Beter kan ik het niet hebben..
TRALLALALAAL JA AJJAJAJA A TURKIJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
nepturkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitkering... Checkquote:
Typisch.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Een beetje geluk moeten we het allemaal van hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee het gaat om het geluk van Turkije in alle wedstrijden
achter je pc?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitkering... Check
Auto.... Check
Toeter.... Check
VMBO-TL diploma.. Check
Wat lul je nou kneus![]()
Zo ga nu weer ff toeteren bay bay
quote:
Ban.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef xminator het volgende:
Waar is danilxl eigenlijk? Zit hij te huilen in een hoekje ofzo?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee het gaat om het geluk van Turkije in alle wedstrijden
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Falco het volgende:
Nederland scoorde ook in de knockoutfase van 98 telkens in de laatste vijf minuten. Davids tegen de Joego's, Bergkamp tegen de Argentiniërs en vergeet vooral niet de mooiste kopbal ooit.
Vandaar dat je hier de hele dag je debiele posts aan ons zit op te dringen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Je hebt nu zo veel mogelijk manieren om te internetten ennuh misschien kan ik ook nog naar buiten gaan niet iedereen zoals jij zit aan zijn pc vastgeketend
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier de hele dag je debiele posts aan ons zit op te dringen...
quote:Turken stonden slechts negen minuten voor
AMSTERDAM - Turkije plaatste zich voor de halve finales van het EK door steeds in de slotfase toe te slaan.
De ploeg van bondscoach Fatih Terim stond in zijn vier wedstrijden in totaal negen minuten (inclusief blessuretijd) voor. De Turken leidden 2,5 minuut tegen Zwitserland (2-1 zege) en 6,5 minuut tegen Tsjechië (3-2 zege).
Tegen de Tsjechen kwamen de Turken in het laatste kwartier terug van een 0-2 achterstand. Het doelpunt van Nihat Kahveci in de 89ste minuut betekende plaatsing voor de kwartfinales. Daarin stonden de Turken niet voor, maar kwamen ze in blessuretijd van de verlenging op gelijke hoogte tegen Kroatië: 1-1. In de strafschoppenserie werd het karwei afgemaakt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef RoW_0 het volgende:
'Turkije verliest tegen zwitserland!!!1!'
2-1 Turkije
'Turkije verliest tegen Tsjechie!!1!'
3-2 Turkije
'Turkije verliest sowieso tegen Kroatie!!1!'
2-1 Turkije
Alle fokkers die dom en retardisch gingen praten...
[ afbeelding ]
Hallo zeg, doe eens normaalquote:
Nee italie speelt mooi voetbalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef maxson het volgende:
Ik hoop dat ik geen ban krijg maar kotsen zal ik doen en, jullie voetbal is om te huilen GodVerd...me
Hey Buurmanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef dronkeykong het volgende:
Tering hoeveel turken wonen er wel niet in dit tyfus Osdorp.
Ik duim alvast voor je en , wat een klote wedstrijd en verloren tijd ..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:55 schreef Bianca82 het volgende:
Duitsland-Portugal
Duitsland door.
Kroatie-Turkije
Turkije door.
Nou ik hoop dat een derde WTF moment mij iig morgen bespaard blijft....
Doei.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:23 schreef maxson het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik duim alvast voor je en , wat een klote wedstrijd en verloren tijd ..![]()
Triestig om aan te zien..Forza Italia en, het maakt mij wel uit wie wint maar, geen turkije AUB of ik ga verhuizen naar Alaska
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hey Buurman![]()
We wonen in een Turkenwijk
quote:
Ik probeer de Turken hier nog enigzins te verdedigen hoor, kebabspies.quote:
Alsof Italie altijd zo'n feest is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef maxson het volgende:
Ik hoop dat ik geen ban krijg maar kotsen zal ik doen en, jullie voetbal is om te huilen GodVerd...me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Misselijk volk.
Bij deze mijn top 3 van meest walgelijke volk.
1. Turkijke
2. Turkijke
3. Turkijke
![]()
![]()
Het mooiste was nog dat de coach van Kroatie ging protesteren. Om eh.. niks.. gewoon uit reflexquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
LEKKER jonge niet normaal echt niet noormaaaaaalll Die kroaten hadden allemaal een grote bek nu zijn ze wel stil haha:D:D
Wat wil je met een Griek als bondscoach van Kroatie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:39 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat de coach van Kroatie ging protesteren. Om eh.. niks.. gewoon uit reflex![]()
Nee, Davor Suiker.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Elkarden het volgende:
KOTS!
het had 6-0 voor HRVATSKA moeten zijn!
wie gaan ze trouwens in de spits zetten
Hakan Suiker?
whahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3-0quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef maxson het volgende:
Ik hoop dat ik geen ban krijg maar kotsen zal ik doen en, jullie voetbal is om te huilen GodVerd...me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad wel komisch, als wij offtopic berichten posten met nog enig inhoud word het verwidjerd. Maar al die kut berichten van hem blijven staanquote:
Idd. En waarom geluk?quote:
MEt voetbal door een hoop geluk hebben jullie het gehaald tot in de halve finale.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef IHVK het volgende:
Turkije![]()
![]()
![]()
Eerst zouden de Zwitsers gehakt van ze maken toen de Tsjechen en toen de Kroaten. Nou mooi niet dus.![]()
En de geen Europees land zeikers, toch wel behorend tot de beste 4 van Europa. Eat that.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het probleem is dat Turkije mij heel voet doet denken aan GRIEKENLAND een aantal jaren geleden... dat was echt TENENKROMMEND. ANTI voetbal, facking waardeloos. Griekenland won onverdiend, en zijn dit jaar er verdiend uitgekicked.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geluk? Denk het niet.
Verder natuurlijk wel een kut halve finale: Turkije-Duitsland. Laat dan die moffen maar door gaan, dan nemen wij nog een keer revanche voor '74.
Hopelijk gaan vanavond en morgenavond wel de nummers één van de poule door.
B-elftal? Wat voor elftal wordt dat dan dat tegen Duitsland moet? Een C-elftal?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:48 schreef thloreg het volgende:
Ongelofelijk dat er zoveel reacties op zo een pauper-topic komen! Maar ik laat m'n avond niet verpesten door een stel huilies,want hadden de Croaten maar slimmer moeten spelen,dan hadden zij de 1/2 finale gehaald en niet wij. En dan te bedenken dat wij met een half B-elftal speelden! Nee, helden zijn het die straks als ze thuis komen in Istanbul gehuldigd worden ongeacht of ze nou wel of niet de finale halen.
Check Turks Feest nummer 2
Geloof? 't Is een seculiere staat...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Phoenixx het volgende:
Wat ik me zomaar afvraag... is het niet ontzettend tegen het geloof van de Turken om zoveel zwijn te hebben dit EK
Dat hoeft nu ook weer niet.quote:Kots hier op het geluk van Turkije
Eindelijk een sportieve reactie aan Hrvat zijde.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:15 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet.
We zijn zelf verantwoordelijk voor de uitslag...
Que sera sera hé ...
Ik deel volledig de mening van de grootmeester:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eindelijk een sportieve reactie aan Hrvat zijde.
quote:"Ik kan het nog altijd niet geloven"
Slaven Bilic was groot in de nederlaag. "Ik wil beide landen feliciteren voor een grootse wedstrijd. Het leven gaat voort en morgen is er een nieuwe dag."
(Belga)
"Deze wedstrijd heeft getoond waarom voetbal de meest dramatische sport is",zegt Bilic.
"Ik kan het nog altijd niet geloven, maar daarom is voetbal ook zo mooi. Ik dacht dat we gewonnen spel hadden, maar dan maakt Semih een prachtgoal uit het niets", zegt de Kroatische bondscoach.
"De spelers hebben gevochten als leeuwen en ik kan hen echt niets verwijten."
"Strafschoppen zijn een loterij en mijn spelers waren vol vertrouwen. Nu moeten we ons richten op de WK-kwalificatie."
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik deel volledig de mening van de grootmeester:
[..]
Mwoah, de overwinning tegen Tsjechië was dubbel en dwars verdiend, vooral na wat we in de tweede helft hebben gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Turkije nog geen enkele wedstrijd de betere ploeg is geweest. Weggespeeld door Portugal, onverdiend in de slotfase gewonnen van de Zwitsers. Vervolgens niets in te brengen tegen de Tsjechen, totdat die in al hun lafheid met z'n tienen in de eigen zestien gingen staan (en de Turken wederom dankzij een goal in de laatste seconde -en een enorme blunder- wisten te winnen).
En nu dit. Ik vind het leuk voor de Turken, maar ze moeten zich niet rijker rekenen dan ze zijn. Qua voetbal is het een van de zwaktste ploegen van het toernooi. Zwitserland, om maar wat te noemen, is niets minder dan de Turken.
pretty much sums it up, lelijke eendjes winnen altijd (zie griekenland vorig jaar)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Turkije nog geen enkele wedstrijd de betere ploeg is geweest. Weggespeeld door Portugal, onverdiend in de slotfase gewonnen van de Zwitsers. Vervolgens niets in te brengen tegen de Tsjechen, totdat die in al hun lafheid met z'n tienen in de eigen zestien gingen staan (en de Turken wederom dankzij een goal in de laatste seconde -en een enorme blunder- wisten te winnen).
En nu dit. Ik vind het leuk voor de Turken, maar ze moeten zich niet rijker rekenen dan ze zijn. Qua voetbal is het een van de zwaktste ploegen van het toernooi. Zwitserland, om maar wat te noemen, is niets minder dan de Turken.
Als de Tsjechen gewoon door hadden gevoetbald hadden ze zelfs nog met meer dan 2-0 gewonnen. Ze kropen echter zover terug in hun schulp dat zelfs Oostenrijk die tweede helft had gedomineerd. Dit waren tot nu toe ook de enige 45 minuten waarin Turkije goed voetbal liet zien, maar ze kregen dan ook alle ruimte om dat te doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:33 schreef IHVK het volgende:
Mwoah, de overwinning tegen Tsjechië was dubbel en dwars verdiend, vooral na wat we in de tweede helft hebben gezien.
Zwitserland was magertjes en Kroatië was een grote portie geluk,
maar als we het over de poulfase gaan hebben, daar heeft Duitsland ook niet echt geweldig geprestreerd. De geblesseerden en de gele kaarten zijn wel jammer.
Kans is niet groot, maar je weet het nooit.
Aan de schrijfstijl is ook te merken dat je er niet op kotst hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als de Tsjechen gewoon door hadden gevoetbald hadden ze zelfs nog met meer dan 2-0 gewonnen. Ze kropen echter zover terug in hun schulp dat zelfs Oostenrijk de tweede helft had gedomineerd. Dit waren tot nu toe ook de enige 45 minuten waarin Turkije goed voetbal liet zien, maar ze kregen dan ook alle ruimte om dat te doen.
De Zwitsers verdienden zeker een punt tegen Turkije en toonde zich in alle andere poulwedstrijden een betere ploeg. Zij hadden alleen enorme pech en Turkije niet.
Maar dit was verder niet bedoeld om op het geluk van de Turken te kotsen. Ik vind het wel leuk voor ze, maar mensen moeten niet gaan doen alsof het aan de kwaliteit heeft gelegen.
WIj? Of je zit nu in Turkije en je komt hier graag, en anders snap ik niet dat je over wij praatquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:48 schreef thloreg het volgende:
Ongelofelijk dat er zoveel reacties op zo een pauper-topic komen! Maar ik laat m'n avond niet verpesten door een stel huilies,want hadden de Croaten maar slimmer moeten spelen,dan hadden zij de 1/2 finale gehaald en niet wij. En dan te bedenken dat wij met een half B-elftal speelden! Nee, helden zijn het die straks als ze thuis komen in Istanbul gehuldigd worden ongeacht of ze nou wel of niet de finale halen.
Check Turks Feest nummer 2
Ja maar het gaat niet alleen om deze wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:15 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet.
We zijn zelf verantwoordelijk voor de uitslag...
Que sera sera hé ...
Waarom vergelijk je Turken met Marokkanen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:54 schreef italiaan1987 het volgende:
haha ik gun ze het wel
Ze maken tenminste niet zo'n tyfus Zooi als marokko deed met marokko onder 21:)
Dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je Turken met Marokkanen?
Grote groepen in Nederland, maar hij heeft wel gelijk dat de Turken er hier geen rotzooi van makenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vrees voor de turkse medemans dat het Kroatisch verkeersboetefonds deze zomer weer mooie bijgespekt zal worden door de passerende Turken richting thuisland. Vooral zij die zich te nadrukkelijk profileren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:46 schreef cappp het volgende:
Ik dacht eerst dat de belasting op kebab omlaag was gegaan, tot bleek dat de Turken alleen maar door zijn naar de halve finale.
Ik snap niet dat ze niet lekker in het land gaan wonen waar ze zich thuis voelen. En daarbij Turkije is een harstikke mooi land, lekker weer, etc.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:20 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik vrees voor de turkse medemans dat het Kroatisch verkeersboetefonds deze zomer weer mooie bijgespekt zal worden door de passerende Turken richting thuisland. Vooral zij die zich te nadrukkelijk profileren.
ik keur het niet goed, maar ken onze ambtenarij.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:20 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik vrees voor de turkse medemans dat het Kroatisch verkeersboetefonds deze zomer weer mooie bijgespekt zal worden door de passerende Turken richting thuisland. Vooral zij die zich te nadrukkelijk profileren.
boetefonds?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:20 schreef Hrvat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Normaal word ik als Limburger ook niet tot Nederlander gerekend, dus waarom nu wel? Ik zie de Duiters ook liever verliezen, maar als ze tegen Turkije spelen is dat een ander verhaal. Duitsland wint van Turkije en verliest in de finale van Nederland, Spanje of Italië. Iedereen tevreden.
Nou omdat dat een andere grote groep is, die zich ook altijd laten zien als hun land heeft gewonnen, alleen dan op een iets minder leuke manier helaas (stadions slopen bijvoorbeeld), gelukkig presteert het marokaanse elftal bijna nooit iets, behalve winnen van pak een beet zimbabwe ofzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vergelijking gaat niet helemaal op, Oranje is m.i. aan zijn eigen arrogantie ten onder gegaan, niet aan pech of geluk.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef TURKGun86 het volgende:
we hebben gezien wat geluk is, als geluk de reden is waardoor Turkije in de halve finale is, waarom zit nederland dan niet in de halve finale?
Hoe kan het zijn, dat rusland nederland niet met 3-0 of 4-0 heeft gewonnen, maar dat jullie in de laatste minuten nog gelijk maken?
Opeens zouden jullie dan spreken (zoals de commentator ook zei tijdens de wedstrijd) over kwaliteiten, als jullie toch in de verlenging hadden gewonnen. Wanneer Semih scoort is het geluk, maar wanneer nisterlooij scoort is het een kwaliteit van een echte spits. Ik bedoel toch...... begrijp het nou![]()
Opeens zou nederland beschikken over kwaliteiten zoals mentaliteit, doorgaan tot het einde.
Wanneer Turkije wint, is het geluk, en proberen jullie Turkije te vernederen, en wanneer nederland bijna aan het verliezen is, nemen jullie Turkije als een goed voorbeeld.
Ik had eigenlijk gewild dat nederland door zou gaan en dat we in de finale tegen elkaar zouden spelen, maar ja, dan moet het maar tegen spanje, italie of rusland.
Türkün önünde egilin!!!!!
Nee, oranje is niet door zijn eigen arrogantie ten onder gegaan. oranje heeft zeer slecht gespeeld tegen rusland, en heeft verdiend verloren.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef David het volgende:
[..]
Vergelijking gaat niet helemaal op, Oranje is m.i. aan zijn eigen arrogantie ten onder gegaan, niet aan pech of geluk.
Turkije heeft gewoon veel geluk gehad (maar dat gun ik Turkije wel, nb), wat voor het grootste deel toch wel kan verklaren waarom ze in de halve finale staan.
Arrogantie?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef David het volgende:
[..]
Vergelijking gaat niet helemaal op, Oranje is m.i. aan zijn eigen arrogantie ten onder gegaan, niet aan pech of geluk.
Turkije heeft gewoon veel geluk gehad (maar dat gun ik Turkije wel, nb), wat voor het grootste deel toch wel kan verklaren waarom ze in de halve finale staan.
hahaquote:Op zondag 22 juni 2008 17:53 schreef Krepp000 het volgende:
Duitsland moet nu eens wraak nemen voor de vervuiling van hun land:
2.5 miljoen Turken die hun brood verdienen dankzij de Duitsers
2.5 miljoen Turken die op de Duitse sociale welzijn leven
2.5 miljoen Turken die ieder 10 kinderen baren om kinderbijslag te krijgen
2.5 miljoen Turken die Duitse woonwijken in Shoarma hallen hebben omgebouwd
2.5 miljoen Turken die geld krijgen in Duitsland en dat naar Turkije sturen voor de opbouw van Turkije
2.5 miljoen Turken die gebruik maken van Duits onderwijs om Turkse primitiviteit wat slimmer te maken
en dezelfde 2.5 miljoen Turken die Duitsers gaan slaan en onveilig maken als Duitsland van ze gaat winnen.
Europa, wordt eens wakker met het Turkse terrorisme!
Als je geen respect toont naar de Turken dan dwingen wij jou om respect te tonenquote:Op zondag 22 juni 2008 17:48 schreef Klautje het volgende:
Turken zijn de enigen in Nederland die feest vieren door wegen te blokkeren en kinderen wakker te houden.
Turken zijn de enigen in Nederland die feest vieren om voetbal.
Turken praten Turks om hun nationalisme ten toon te stellen? Moet dat nou? Praat gewoon Nederlands.
Kotsen dus, stomme schoonmarkturko's.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:19 schreef sedaselind het volgende:
en trouwens we hadden van kroatie gewoonen
en kroatie was 10x beter dan duitsland
dan is duitsland een makkie voor ons![]()
als je goed nadenkt![]()
doei duitslandtime to go home
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |